Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 415 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
415
Gastenscore: 8 - Goed. 405 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
405
Gastenscore: 6 - Redelijk. 111 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
111
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
45
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
25
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Patricia van, Alphen aan den Rijn
Reisde met familie
7 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel super locatie
Alleen het schoonmaken van de kamer kan beter!
Patricia van
9 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
KAYOKO
Reisde met familie en kleine kinderen
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感があり清掃が行き届いていた。
KAYOKO
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Clarissa
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and comfy cosy rooms. Recommend!
Clarissa
7 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
takata
4 mei 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋からの景色がよかった。
takata
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
suzuki
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
suzuki
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Motoko
Reisde met een groep
29 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NO AMMENITIES, IF YOU NEED SOME SUPPLIES LIKE TOWELS YOU HAVE TO DO IT YOURSELF AND GO DOWN TO THE LOBBY, YOU HAVE TO PAY FOR TOOTHBRUSH AND OTHER AMENITIES
Lerma
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Shelly
Reisde met familie
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location, hotel exactly as described, had a great experience overall
Shelly
9 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Frank
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Kok Thiam
16 apr 2024
Kok Thiam
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
BEE YEN
15 apr 2024
BEE YEN
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Sunmi
Reisde met familie
8 apr 2024
Positief: Personeel en service
何よりも場所が便利でした。
Sunmi
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
NORIKO
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
6 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Next to night market and subway. Convenience. Staff is helpful and friendly
Edmund
7 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met een groep
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They clean the room everyday and provided water
Richard
6 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Myra Joy
15 mrt 2024
Myra Joy
3 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Li
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Weak wifi signal at corner room. Water temperature goes up and down without adjusting. No USB port and the electrical port area near kettle is rusty/dirty. There is a small crowd during my check in and i can see that one of the male staff is getting impatient.
Li
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Maimi
Reisde met familie en kleine kinderen
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場が工事中で利用できなかったのが残念でした。
Maimi
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
naomi
12 mrt 2024
naomi
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Janggon
7 mrt 2024
Janggon
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
MIKI
4 mrt 2024
MIKI
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ryuji
Reisde met een groep
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is centered around shopping areas and restaurants. The bus stop is so
Close and the hotel is modern and cozy and very clean. Staff are friendly helpful
And our room is always so
Clean.
emilyn safroniuk
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Hsu
Reisde met een groep
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地點很好 位於明洞商圈入口 不會吵雜,離地鐵二號線與4號線都近 很方便
Hsu
5 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Lai Ha Freda
Reisde met een groep
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shower water flow is too thin
Lai Ha Freda
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
MAYUMI
Reisde met een groep
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
5 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
KEIKO
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
HJ, Bandar Seri Begawan
Reisde met familie
29 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walkable to Lotte & subway & Myeongdong Market
HJ
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sam Sanghyun Back Front Office Manager op 5 feb 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
8/10 – Goed
TAKASHI
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Sam Sanghyun Back Front Office Manager op 5 feb 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
4/10 – Matig
junko
27 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
junko
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sam Sanghyun Back Front Office Manager op 5 feb 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,
8/10 – Goed
yoriko
Reisde met een groep
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Sam Sanghyun Back Front Office Manager op 5 feb 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,