Lobby

Beoordelingen van Grand Mercure Singapore Roxy

4 out of 5
Grand Mercure Singapore Roxy
50 East Coast Road, Roxy Square, Singapore

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 483 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 388 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location and very helpfull and friendly staf.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familytrip
Zeer net hotel! Wij hadden conecting rooms wat super was met de familie! Personeel heel vriendelijk en het ontbijt buffet was super!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 7 okt 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Klaus Gottschalk General Manager Grand Mercure Singapore Roxy

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van General Manager op 17 aug 2019
Dear Guest, Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again soon. Sincerely, Klaus Gottschalk General Manager Grand Mercure Singapore Roxy

10/10 – Uitstekend

SHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good, friendly waitress and housekeepers
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anderson

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In fall this year, MRT will be soon operated. Will be much more convenient
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fumie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really clean hotel.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

YOSHIMASA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
設備は古いものの、清潔感もあり快適に過ごせました。 フロアにミネラルウォーターサーバーがあるのが便利でした。 すぐ裏にホーカーズもスーパーもあり、プラナカンエリアも徒歩圏内で、可愛いお店やレストランも豊富です。
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Salman

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Carpets and bathrooms need heavy updating
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Brenda, Bluffton

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathrooms need upgraded to walk in showers.
9 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Thai

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Val

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
LIKE: close proximity to public transport, esp. buses & shops (Katong Food Court & shopping malls) DISLIKE: property looks dated, esp rooms where an upgrade is overdue.
8 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ming Shun

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Staying Experience
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

CHEOLHO

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Prakash

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Spacious rooms, great breakfast, were allowed early check-in and late check-out.
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JANETTE MARY SARA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Very comfortable, clean polite staff and well situated
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van GMRH op 25 jan 2024
Dear Ms Janette Mary Sara,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Singapore Roxy. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Elizabeth ChiaFront Office ManagerGrand Mercure Singapore Roxy

10/10 – Uitstekend

Orlando

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good area.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

seungryeol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alvin

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jamie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is a bit dated (e.g. our toilet didn’t flush properly). Otherwise we really enjoyed our stay and the staff were excellent. Public transport is limited to buses, however the new Thomson line station will open in 2024, after which the hotel will be right on the MRT.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel but lacking in amenities.
Could have been better if we didn’t have to listen to the television virtue signalling about the greenness of the hotel. It was late. We didn’t care. Also, no food available. No room service.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Brenda, Bluffton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’ve stayed at this hotel many times over the past 20 years. It’s consistently comfortable and clean. I love the location. I can walk to the East Coast Park.
24 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Samuel

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service is great. The room that we stayed in was extremely run down and needs to be renovated.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Chin kiang

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Swagato

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Lac Huy David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
More for local people, not for tourists
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mieko

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great concierge service
I stayed in Grand Mercure Singapore Roxy on business for a week, and I want to thank Sulaiman for the great concierge service. His professional service rescued me from a couple of unexpected hiccups. I have already re-booked the hotel for my next business trip to Singapore and recommended it to my colleague.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

gastel Henricus Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Sandra, Lancaster

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is MRT construction yet
11 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Iain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff friendly, good breakfast big rooms. Some areas looking a bit tired, refurbishment work being undertaken.
5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Tanuj

3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Adhar

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra, Lancaster

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom needs updating. We like the size of the rooms. The staff was so helpful.
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sanggyun

5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

S

Positief: Netheid
閑静、立地が良い。
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

kenneth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mudzakkir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Kenneth

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Mylene

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Busy hotel with busloads of asian tourists and some western tourists. Would not describe the hotel as "Grand", given the well worn rooms, less than stellar cleaning, and numerous faulty elevators throughout my 4 day stay. Plan extra time to get to the lobby from your room as these elevators are nuts and may stop at almost each floor for no apparent reason . Noticed elevator maintenancw throughout my stay.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mineko

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The air-con is too cold and I caught a cold. We have to pay S$2.30 to get the taxi. Other hotels never charge for taxi. We could enjoy shopping and food in Parkway Parade.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Janitza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
8 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for airport access
Good distance to Changi airport via taxi only 10mins, however not so much travelling into central Singapore as no direct MRT nearby, good bus route opposite. Malls across the road with food centre, stayed here as had to be at airport for 6am.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Javier

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un hotel de calidad media, con las comodidades necesarias, está en una zona bastante bulliciosa, los cuartos son cómodos y limpios.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Adolfo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel practico, cerca de tiendas y restaurantes
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Janelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel to stay in worst
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

ChaitanyaKumar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like most of it, but, i would like to mention these things 1. There is awesome breakfast in the morning. But, it was not mentioned anywhere in the room, about timings and i almost missed first day of breakfast as i don't know there is a complementary breakfast 2. I saw small flies on fruits in the breakfast( on last day of my stay) please try to look closely as this spoils mood for the day
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

KAZUHISA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service !
3 nachten verbleven in augustus 2023