SK Baylis house hotel

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Slough

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor SK Baylis house hotel

Receptie
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, gratis wifi
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, gratis wifi
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, gratis wifi
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Slaapkamers
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Slaapkamers
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Slaapkamers
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Slaapkamers
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Slaapkamers
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Slaapkamers
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Stoke Poges Ln, Slough, England, SL1 3PB

In de buurt

  • Eton College - 5 min. rijden - 4.0 km
  • Stoke Park Country Club - 5 min. rijden - 2.3 km
  • Windsor Racecourse - 7 min. rijden - 6.6 km
  • Windsor Castle - 9 min. rijden - 8.6 km
  • LEGOLAND® Windsor - 10 min. rijden - 9.6 km

Lokaal vervoer

  • Uxbridge Underground Station - 13 min. rijden
  • Slough Station - 19 min. lopen
  • Heathrow Airport (LHR) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬3 min. rijden
  • ‪KFC - ‬18 min. lopen
  • ‪Subway - ‬19 min. lopen
  • ‪New Loon Moon - ‬2 min. lopen
  • ‪Salt Hill Park - ‬15 min. lopen

Over deze accommodatie

SK Baylis house hotel

Hotel in de buurt van Windsor Castle
Met een ligging in de buurt van Thames River hoef je je bij SK Baylis house hotel geen seconde te vervelen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van SK Baylis house hotel beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: GBP 20 als je incheckt tussen middernacht en 04.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in: GBP 20 als je incheckt tussen middernacht en 04.00 uur

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij SK Baylis house hotel ?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij SK Baylis house hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij SK Baylis house hotel ?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Tegen een toeslag van GBP 20 kun je tussen middernacht en 04.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij SK Baylis house hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Waar ligt SK Baylis house hotel ?

Dit hotel in Slough ligt op 1,6 km van Absolutely Ice - Slough Ice Arena en binnen 5 km afstand van Stoke Poges Golf Club en Thames River. Ook Eton College en Langley Park liggen binnen 5 km afstand. Slough Station ligt op 19 minuten lopen.

Beoordelingen over SK Baylis house hotel

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 148 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 148 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 148 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 148 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 148 beoordelingen

5,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sophie

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was 38 degrees when checked in with heating on full blast and window shut. Turned heating off and changed to AC. Didn’t work. Opened the window (which needed to be wedged open with a mug) but no breeze and temperature of the room wasn’t dropping. Went to reception to say AC not working. Staff meme we came to look and told me it would be fixed on Monday. I said not good enough as it is Friday night and I won’t be there Monday. Asked for a change of room or a refund to go somewhere else. Was brought a fan that had so stand so was placed on bedside table unsafely and he opened the window again then said “this okay ?” I said no. Again asked for a new room or refund. Was taken to another room. Same situation again. Went back to the reception desk and was told we couldn’t have a refund. I said that’s disgusting. Was shown another room (after being told there’s none available) and the AC worked in this room so accepted as it was past midnight by this point and we just wanted to go to sleep after travelling for 4 hours. When the staff member left the room the door handle fell off and flew across the room. At this point the hotel was that bad it was actually laughable. When going to sleep we also couldn’t find the light switch. It was behind the headboard obviously 😂, so had to pull that forward to turn the lights off. Bed was very uncomfortable. Very dirty bathroom, full of limescale, walls missing chunks out of them. Never again. Disgusting. Vile.
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Faisal

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I came to.check in and room.tv didnt work.then moved to another room with broken bed then moved to twin room with faulty tv den another twin room. Got asked to pay £30 extra for fam room.when i wasnt with family
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

FELIX

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All fine
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sadam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room conditions and things were not appropriate
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Satnam

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was ok I give 1star not that clean no proper shower and noise all the time of stay no good night sleep
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Damian, Derby

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The noise at night was very unique
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Nikolay

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Salman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Over all it was good but wasn’t sound proof room
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Maira

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Improve cleaning

Hotel was affordable , and comfortable.but the need to improve on cleaning ,kettle was dirty there was no towels and soap in my room and bath tub was dirty i have to wipe it by myself before taking bath .
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Alpesh

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible awful old and needs full refurb

old carpets, ripped bed sides, old blinds window seals not clean sofas in the communal hallways are ripped and bathroom door with paint stripping off. One the first night no heating or hot water despite complaining just an apology nothing else from Reception. I stayed here about 12 years ago and the hotel was really nice. I know prices are cheap but would not recommend the hotel.
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Kamran

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Victor Thomas

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sukhvinder

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed mattress rubbish too much hot in side and window not opening also shower broken. I check out 11:30 midnight
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Prabhjotsingh

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No no to old

Was very bad I requested for refund but I didn’t hear from anyone. Window were dirty. Cobweb on the ceiling. Room was boiling 32 degrees and the air con didn’t work. Second room was the same
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met partner
Convenient and free parking
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Barbara

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Noble

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

FELIX

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable pricing for the area
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

William

I loved the beautiful wedding sala next door and banquet room. There was mold on the shower curtains, that’s the only real negative about our stay.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

V

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Suits My Needs

This was my second stay at Baylis House - it is a convenient location for my needs and is very reasonably priced. The staff are extremely friendly, polite and helpful from the minute you check in to when you leave. I had a standard double this time and it had everything I needed. The only downside was that the mattress was awful and I could feel every single spring!! Nothing a mattress topper couldn't fix. I will stay there again but will treat myself to a superior room which I had the first time I stayed and was beautiful!
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Faisal

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024