Hotel Hacienda

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Sydney, in de buurt van Sea Life Sydney Aquarium

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Hacienda

Standaard appartement, 2 slaapkamers (2 Bed Room Apartment) | Privékeuken
Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Twin En-Suite) | Uitzicht op de stad
Standaard appartement, 2 slaapkamers (2 Bed Room Apartment) | Terras
Exterieur
Details aan de binnenkant

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard appartement, 2 slaapkamers (2 Bed Room Apartment)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een binnenplaats
Een balkon of patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Keuken
  • 55 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Twin En-Suite)

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Hydromassage
Een waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Double En-Suite)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Hydromassage
Een waterkoker
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(31 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Hydromassage
Digitale zenders
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
179 Cleveland Street, Redfern, NSW, 2016

In de buurt

  • Sea Life Sydney Aquarium - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Star Casino - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Circular Quay - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Sydney Harbour Bridge - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Sydney Opera House - 6 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Sydney Redfern Station - 5 min. lopen
  • Redfern Station - 6 min. lopen
  • Luchthaven van Sydney (SYD) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪A Bowl Of Noodles - ‬5 min. lopen
  • ‪The Lord Gladstone Hotel - ‬3 min. lopen
  • ‪Henry Lee's - ‬2 min. lopen
  • ‪Ester Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪Kindred - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Hacienda

Hotel in de buurt van Sea Life Sydney Aquarium
Hotel Hacienda bevindt zich in de buurt van Star Casino en Circular Quay en biedt tal van extraatjes. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een lift en tuinmeubels
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, conciërgeservices en een bagageopslagruimte
  • Een automaat en een rookvrije accommodatie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 64 kamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Hydromassagedouches en haardrogers
  • Televisies met digitale zenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (AUD 30 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Gebouwd in 2000
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop

Entertainment

  • Tv met digitale zenders

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: AUD 25
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: AUD 25

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 1.98 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van AUD 50 te betalen.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

De schadeborg die de accommodatie in rekening brengt, wordt afhankelijk van de uitkomst van de kamerinspectie binnen 7 dagen na het uitchecken terugbetaald.

Optionele extra's

  • Toeslag voor beveiligd parkeren: AUD 30.00 per nacht
  • Toeslag voor vroeg inchecken: AUD 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: AUD 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 1.98 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Nationale beoordeling

Star Ratings Australia, een sterrenclassificatiebedrijf in Australië, heeft aan deze accommodatie een sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Y City South
Y City South Hotel
Y Hotel City
Song Hotel Redfern Chippendale
Y Hotel City South Chippendale
Y City South Chippendale
y Hotel Sydney
Song Redfern Chippendale
Song Redfern
Song Hotel Redfern
Hotel Hacienda Hotel
Hotel Hacienda Redfern
Hotel Hacienda Hotel Redfern

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Hacienda?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Hacienda?

Vandaag, 30 sep. 2025, kost een verblijf bij Hotel Hacienda van één nacht voor twee volwassenen op 26 okt. 2025 min. € 71,37, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Hacienda te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van AUD 30.00 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Hacienda?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van AUD 25. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Hacienda uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van AUD 25.

Waar ligt Hotel Hacienda?

Dit hotel ligt in Redfern, binnen 5 km afstand van Sea Life Sydney Aquarium, Star Casino en Internationale passagiersterminal. Ook Circular Quay en Sydney Opera House liggen binnen 5 km afstand. Redfern Station ligt op 6 minuten lopen en naar Central Light Rail Station is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Hacienda

7,0

Goed

7,2

Netheid

6,8

Locatie

7,8

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 201 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 328 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 279 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 111 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 82 van 1001 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
I filled in a survey (via Expedia) indicating that I was not satisfied with the individual manning reception during my arrival. The hotel replied 'We have mediated this with the customer directly." I am not sure if Expedia could see this comment as well, however, at no point was I approached by Song Hotel Redfern to request more details and no 'mediation' was launched in any shape or form. Their statement is therefore absolutely false as well as misleading. Room is noisy, hotel is located next to a busy intersection.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Dees, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed hotel, netjes en dicht bij station

Mooi hotel, goede locatie dicht bij station. Prima prijs kwaliteits verhouding
2 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Vilma

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Så otroligt dåligt! Man bor i princip på järnvägen som är tättrafikerad, fick knappt någon sömn. Papperstunna väggar till rummen också så man hör alla andra gäster på deras rum.
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Cyrus

1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Kaiyun

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Kaiyun

1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Trevor

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manager was friendly on arrival and the room was clean neat and tidy but floors were polished concrete and room was tiny with no coffee or tea making facilities. Room was very noisy from trains running all night and other guests coming in during the night so unable to get any sleep.
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Phoebe

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great coffee and comfortable beds. Good shower pressure too! Only thing I didnt like was the scent in the lobby
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Elizabeth

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy train line got woken up by the next rooms alarm going off so can hear absolutely everything. Bed not great. Limited parking stuffy room. Blind didn’t work. Wasn’t great at all
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Brendan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yvonne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No towels when we got there filthy room no breakfast as advertised on Expedia website! We got some of our money back but had the inconvenience of having to move hotels!
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

JunYong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and clean accommodation. It was pretty easy to get around near Redfern station and central Sydney in general. The staffs were nice and friendly and the room was properly cleaned, although the fridge seems to be a little weak. Overall great value!
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tijuanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an overall great stay in the El Nido accommodation. Please note that you can hear the train go by - it’s not too loud and that you can hear other visitors outside the room quite clearly so just be mindful of that with noise control. Besides this, hotel staff were friendly and responsive. Would recommend this accomodation.
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Grace

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely place to stay, would recommend
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Ria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Gryffon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself is quite nice, the size of the rooms are what you pay for. There is a train track right next to the hotel, which can be noise when in your room, but it is not worth worrying about.
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the space and proximity to the soccer stadium. Trains were very noisy so ear plugs are advised. The two bedroom apartment was perfect for our family, comfortable beds and kitchen a bonus. The floor was dirty in corners so house keeping needs to be increased, otherwise perfect and a great price for the city
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Marcia

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to access the property, rooms were clean. Note that the television is FTA only and does not have wifi. Easy check in/out, would have liked a little box to drop the key into & some info on the flyer in the envelope with keys about eaely checkout though.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

T

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good, lovely obliging staff. First time we have struck accommodation that doesn't provide a kettle or tea and coffee and milk. We just had to ask the friendly staff for them, including cups, but is this the way motels are heading? Nice place though.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

qianqian

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location and safety
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Shae

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
When booking the hotel, it was clearly stated that there was available parking (nothing about having to reserve or pay extra) which is what other hotels normally state. We had to park a 20 minute walk away from the hotel due to limited space. Place was also dirty and needs a good scrub. Very very small for the amount of money too.
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Hanne

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025