Ontvang een overzicht van dit hotelLuxe 5-sterrenaccommodatie, op loopafstand van Circular Quay

Populaire pluspunten van de accommodatie

Gratis wifi
Restaurant
Businesscentrum
Wasserij
Rookvrije accommodatie

Ligging

Dit luxe hotel ligt in het centrum van Dawes Point, binnen 10 minuten lopen van Sydney Theatre en Circular Quay. Ook Sydney Harbour Bridge en Sydney Opera House liggen binnen 2 km afstand.

Accommodatievoorzieningen

Dit rookvrije hotel beschikt naast een restaurant over een fitnesscentrum en een bar/lounge. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een koffiebar/café, een valetparkeerservice en een 24-uurs roomservice zijn enkele van de overige voorzieningen.

Kamervoorzieningen

De 189 kamers beschikken elk over leuke extraatjes als een kussenkeuzemenu en badjassen, samen met gemakken als een koelkast en een koffie/theemaker. Gratis wifi en pillowtop-bedden zijn standaard beschikbaar, net als een lcd-televisie met kabelzenders.

Pier One Sydney Harbour, Marriott Autograph Collection

Hotelvoorzieningen

Hotelvoorzieningen

In dit hotel kun je kiezen uit een restaurant of een koffiebar/café. Je kunt in een bar/lounge lekker met een drankje ontspannen. De zakelijke voorzieningen in deze 5-sterrenaccommodatie zijn onder meer een businesscentrum en vergaderruimtes.

De accommodatie beschikt over een computerstation. Wifi is gratis beschikbaar. De evenementenvoorzieningen van 734 vierkante meter zijn onder meer conferentieruimte. Het luxe hotel heeft ook een fitnesscentrum, een terras en een conciërgeservice. Je kunt ter plaatse tegen betaling parkeren.

Pier One Sydney Harbour, Marriott Autograph Collection is een rookvrije accommodatie.

  • 24-uurs receptie 
  • Aantal kamers - 189 
  • Aantal verdiepingen - 4 
  • Restaurant 1 
  • Valetparkeren (toeslag) 
  • Bar / lounge 
  • Businesscentrum 
  • Koffiebar of café 
  • Gratis kranten in de lobby 
  • Conciërgeservices 
  • Conferentieruimte 
  • Stomerij / wasserijservice 
  • Lift 
  • Snelle incheckservice 
  • Snelle uitcheckservice 
  • Fitnessfaciliteiten 
  • Gratis wifi 
  • Computerstation 
  • Bagageopslag 
  • Wasserij 
  • Vergaderruimtes 9 
  • Terras 
  • Kruier / portier 
  • Bouwjaar 1912 
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante voet) - 7901 
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante meter) - 734 
  • Rookvrije accommodatie 
  • Aantal gebouwen of torens - 1 
  • Ontbijt beschikbaar (toeslag) 
  • Huwelijksservices 
  • Kluis bij receptie 

Internet

Beschikbaar in alle kamers: Gratis wifi

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: Gratis wifi

Parkeren

Valetparkeren (toeslag)

Kamervoorzieningen

  • Hypoallergeen beddengoed 
  • Luxe beddengoed 
  • Klimaatregeling (airconditioning) in de kamer 
  • Airconditioning 
  • Gratis krant 
  • Verduisterende gordijnen 
  • Telefoon 
  • Minibar 
  • Koffiezetapparaat / waterkoker 
  • Dagelijkse huishoudservice 
  • Turndownservice 
  • Badjassen 
  • Gratis toiletartikelen 
  • Föhn 
  • Pantoffels 
  • Alleen douche 
  • Strijkijzer / strijkplank 
  • Kluis in de kamer 
  • Bureau 
  • Koelkast 
  • Kabelzenders 
  • Gratis wifi 
  • Privébadkamer 
  • Roomservice (24 uur) 
  • Kussenkeuzemenu 
  • Gratis babybedden 
  • Kamers met tussendeur/aangrenzende kamers beschikbaar 
  • Extra bedden (toeslag) 
  • Verwarming 
  • iPod dock 
  • Lcd-televisie 
  • Pillowtop-matrassen 

Eetgelegenheden

Geniet dagelijks tegen betaling van een ontbijtbuffet. 

The Gantry Restaurant - restaurant met uitzicht op de zee. Specialiseert in visgerechten en serveert lunch en diner. Geniet in de bar van een drankje en eet bij mooi weer lekker buiten. Dagelijks geopend.

De 24-uurs roomservice is beschikbaar.

Recreatie

Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit een fitnesscentrum.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

  • Golfen in de buurt 
  • Fietsenverhuur ter plaatse 

Toegankelijkheid

Heb je specifieke verzoeken voor toegankelijkheidsvoorzienigen? Deze kun je op de boekingspagina vermelden wanneer je je kamer boekt.

  • Rolstoeltoegankelijke badkamer 
  • Toegankelijkheidsvoorzieningen in de kamer 
  • Rolstoeltoegankelijke douche 

Hotelbeleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur

Inchecken tot middernacht

Minimale incheckleeftijd is 18

Uitchecken

Uitchecken tot 11.00 uur

Betalingsmethoden

Kinderen en extra bedden

  • Kinderen zijn van harte welkom.
  • Kinderen verblijven gratis! Kinderen tot 5 jaar verblijven gratis wanneer gebruikgemaakt wordt van het aanwezige beddengoed.
  • Er zijn verrijdbare / extra bedden beschikbaar tegen AUD 30.0 per nacht.
  • Gratis babybedjes!

Huisdieren

  • Huisdieren zijn toegestaan tegen AUD 90 per huisdier, per verblijf
  • Alleen honden
  • Tot en met 20 kg
  • Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing
  • Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een erkend identiteitsbewijs en een creditcard voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.

Toeslagen

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken .
  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. AUD 38 voor volwassenen en ca. AUD 19 voor kinderen
  • Valetparkeerkosten: AUD 55.00 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: AUD 90 per huisdier, per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: AUD 30.0 per nacht
  • De accommodatie berekent een toeslag bij betalingen met een creditcard.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Overige info

Kinderen t/m 5 jaar oud verblijven gratis wanneer zij in dezelfde kamer als hun ouders of voogd slapen en de aanwezige bedden gebruiken. Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging. Huisdieren zijn alleen in specifieke kamers toegestaan. Ook andere huisdierbeperkingen gelden (toeslagen zijn van toepassing, meer info vind je in de sectie Toeslagen). Je kunt na overleg met de accommodatie huisdieren meenemen. De contactgegevens van de accommodatie vind je in de boekingsbevestiging.

Nationale classificatie

Star Ratings Australia, een sterrenclassificatiebedrijf in Australië, heeft aan deze accommodatie een sterrenclassificatie toegekend.


Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?