Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sydney Central Hotel managed by The Ascott Limited





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 111
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Premier suite laden

Premier suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay
Sydney Central Business District
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.158 beoordelingen
De prijs is € 195
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

169-179 Thomas Street, Haymarket, NSW, 2000
Over deze accommodatie
Sydney Central Hotel managed by The Ascott Limited
Vergelijkbare accommodaties

Mercure Sydney
Mercure Sydney
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.178 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
6 okt - 7 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. AUD 36 voor volwassenen en ca. AUD 19 voor kinderen
- Parkeerkosten: AUD 45.00 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor extra bed: AUD 60.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 2.2 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 22.00 uur.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Novotel Hotel Sydney Central
Novotel Sydney Central
Sydney Central Novotel
Novotel Sydney Central Hotel
Novotel Sydney Central
Sydney Central Hotel Managed by The Ascott Limited Hotel
Sydney Central Hotel Managed by The Ascott Limited Haymarket
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Sydney Central Hotel managed by The Ascott Limited
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Locatie
9,2
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Lillian
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lillian
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Katie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ruth
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel, Easton
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Zakenreiziger
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
25 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Najwa, Padstow
24 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Najwa
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Masashige
Reisde met familie
19 aug 2025
Masashige
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kristine
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristine
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
VIVEK
15 aug 2025
VIVEK
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hoiyan
Reisde met een groep
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoiyan
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met een groep
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Karanveer
4 aug 2025
Karanveer
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Winnie
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Winnie
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lillian
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lillian
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KIN FAI GARY
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIN FAI GARY
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Helarisi
Zakenreiziger
23 jul 2025
Negatief: Personeel en service
Helarisi
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kiwako, Columbus
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiwako
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Houshang
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Houshang
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jamie
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamie
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chaojian
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaojian
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Robyn
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robyn
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Audra
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Audra
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Coy
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Coy
3 nachten verbleven in juni 2025