Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The King'S Hotel Sydney





Beoordelingen
5,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een slaapbank - eenpersoons
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

39/41 Darlinghurst Rd, Potts Point, NSW, 2011
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Diplomat Sydney
Hotel Diplomat Sydney
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
7.6 van 10, Goed, 997 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: AUD 30.00 per dag
- Toeslag voor huisdieren: AUD 20 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: AUD 30.0 per dag
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KING'S SYDNEY
KING'S HOTEL SYDNEY Potts Point
KING'S HOTEL SYDNEY
KING'S SYDNEY Potts Point
THE KING'S HOTEL SYDNEY Hotel
THE KING'S HOTEL SYDNEY Potts Point
THE KING'S HOTEL SYDNEY Hotel Potts Point
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The King'S Hotel Sydney
Beoordelingen
5,6
6,0/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I'll be back soon!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Lara, Melbourne
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lara
1 nacht verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Bangkok, Thailand
20 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bangkok
4 nachten verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 nov 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Only if You have No other Option
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very budget hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Angel
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angel
4 nachten verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Sadik
25 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sadik
1 nacht verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Glenn
22 sep 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Glenn
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Joleen
22 aug 2018
Positief: Personeel en service
Joleen
6 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 jul 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018