The Capsule Hotel - Hostel
Capsulehotel voor volwassenen, inclusief een nachtclub en een bar/lounge
Fotogalerie voor The Capsule Hotel - Hostel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer (Side Entrance) laden

Deluxe eenpersoonskamer (Side Entrance)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een magnetron
Een kluis
Alle foto's voor Slaapzaal laden

Slaapzaal
7,8 van 10
Goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een magnetron
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen laden

Kamer, alleen voor vrouwen
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een magnetron
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

The Langham, Sydney
Millers Point
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 204
inclusief belastingen en toeslagen
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Level 3, 640 George Street, Haymarket, NSW, 2000
Over deze accommodatie
The Capsule Hotel - Hostel
Vergelijkbare accommodaties

Space Q Capsule Hotel
Space Q Capsule Hotel
- Gratis wifi
- Spelletjeskamer
- Wasservice
- Magnetron
7.2 van 10, Goed, 628 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: AUD 20 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Handdoeken zijn beschikbaar tegen een toeslag (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Handdoeken en toiletartikelen zijn tegen een toeslag beschikbaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Capsule Hotel Hostel Haymarket
Capsule Haymarket
The Capsule Hotel Hostel
The Capsule Hostel Capsule
The Capsule Hotel - Hostel Haymarket
The Capsule Hotel - Hostel Capsule Hotel
The Capsule Hotel - Hostel Capsule Hotel Haymarket
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Capsule Hotel - Hostel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Annette, Amsterdam
1 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice concept hotel, great location
Annette
2 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Divin, Toronto on
27 okt 2025
Divin
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lemuel Joel, Singapore
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lemuel Joel
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brett
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brett
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ruben
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruben
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marcos
24 sep 2025
Marcos
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
James
20 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
5 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Koharu
7 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koharu
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Apolline
3 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Apolline
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
bao lin
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bao lin
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Naoki
20 apr 2025
Naoki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sumati
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sumati
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Therese
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Therese
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sumati
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sumati
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
bao lin
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bao lin
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Taylor
Reisde met partner
16 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ryodai
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryodai
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Liam
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liam
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kerrie
8 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerrie
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Martine
6 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Martine
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jenny
5 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Basic bed in a dorm
Jenny
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Brandon
1 mrt 2025
Brandon
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Nima
25 feb 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nima
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
TOMOKAZU
24 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKAZU
3 nachten verbleven in februari 2025












