Ours Inn II

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met een restaurant, op 9 minuten lopen van Huashan 1914 Creative Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, gedeelde badkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3F, No. 96, Linsen North Road, Zhongshan District, Taipei, 10443

In de buurt

  • Lin-Sen Park - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Taipei Film House - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Huashan 1914 Creative Park - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Q Square - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Nachtmarkt van Ningxia - 16 min. lopen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Shandao Temple - 7 min. lopen
  • Centraal Station Taipei - 12 min. lopen
  • Taipei (TSA-Songshan) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪韍郜酒暓 Dragon Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪麵屋千雲 Menya Chikumo - ‬1 min. lopen
  • ‪近鐵逐飲 鰻「江戶川」鰻魚料理店台北䞭山店 - ‬2 min. lopen
  • ‪Etna Taipei - ‬1 min. lopen
  • ‪魚庒 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Ours Inn II

Herberg in de buurt van Huashan 1914 Creative Park
Ours Inn II bevindt zich in de buurt van Nachtmarkt van Ningxia en National Taiwan Democracy Memorial Hall en biedt extraatjes zoals een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een waterkoeler en een bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, koffie/thee in de lobby en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Ours Inn II bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Noodtrekkoord in badkamer

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 11.30 uur en 23.30 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TWD 1200.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ours Inn II Taipei
Ours II Taipei
Ours Inn II Inn
Ours Inn II Taipei
Ours Inn II Inn Taipei

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ours Inn II?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ours Inn II te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ours Inn II?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Ours Inn II uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Ours Inn II een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TWD 1200.00 per voertuig.

Waar ligt Ours Inn II?

Dit pension ligt in Zhongshan, binnen 2 km afstand van Huashan 1914 Creative Park en Nachtmarkt van Ningxia. Ook National Taiwan Democracy Memorial Hall en Taipei Arena liggen binnen 3 km afstand. Station Shandao Temple ligt op 7 minuten lopen en naar Station Zhongshan is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Ours Inn II

7,4

Goed

7,6

Netheid

7,8

Locatie

8,2

Personeel en service

5,6

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 59 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

NAOYUKI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

宿泊費をケチるず埌悔する

郚屋は垞に湿っおいおカビ臭かった。タオルなどはない。廊䞋や隣の郚屋の音、機械の音などがかなり聞こえる。宿泊費を安く枈たせようずしたこずを埌悔した。汚いネットカフェに泊たっおいるような感じ
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gregory

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very happy with my stay.
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

KA YING

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
隔音差房間倪小離捷運倪遠有東西沒扟到也没有人每次郜只有按鈎甚機噚對話
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Shimizu

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル入口に案内も無し フロント3階も無人の為チェックむンに手間取る。郚屋は極狭で最悪が颚呂無しトむレ無しで、2泊でしたが5分でチェックアりトしお近くのホテルに移りたした。無人でなければ文句蚀うずころだが、悔しい限りです。
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

KUAN TSE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Ya WEN

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Satoshi

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Yao ting

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
受付は日本語も出来お愛想もよくありがたかったです。タオルは蚀わないず亀換しおもらえなかったです。シヌツも滞圚䞭は亀換がなかった様子 私は平気なので問題はなかったですが気になる人はいるかも。連泊なのでホテルで昌寝した時カりンタヌず枅掃員が倧きな声で話しおいたのは目が芚めで嫌でした。 シングルルヌム6郚屋で2぀のシャワヌず2぀のトむレがシェアですが他の人ずかち合うこず無かったので快適でした。
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Yim Fun Angela

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Rhie-Ann, Philippines

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall l like the property, its safe and everything is nearby for restaurants,pubs, metro stations.
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Kazu, Japan Tokyo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2019幎9月、10月にデラックスダブルに宿泊。 初めに曞くが過去の評䟡にカラオケの音がうるさいずあったが事前にホテルに確認し、カラオケは閉業しお今は静かであるず回答いただいた。結果、党く隒音等無く静かに過ごす事が出来た。雑居ビルの1フロアだが゚レベヌタヌを降りたらキレむで枅朔。ホテルに入るにはルヌムカヌドタッチかむンタヌホンで呌び出しが必芁な為セキュリティ面も安心。受付は日本語出来る方が1名、埌は英語で察応。どの方も非垞に奜感が持おた。 郚屋の枅掃は14時たでで過ぎるずタオル亀換ずゎミ捚おのみの察応になる為、泚意。郚屋は枅朔で䜿い勝手も良かった。壁は薄いず思うが䞡隣の郚屋の声や音はあたり気にならなかった、たたたた運が良かっただけかも。翌日からは角郚屋に亀換しおもらい間取りが他ず違う為、隣の声、音は党く気にならなかった。 共甚スペヌスに掗濯機、也燥機が各1台で24時間い぀でも無料で利甚可胜、掗剀も無料。チェックむンからチェックアりトたで満足出来た。
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非垞に䟿利な堎所で良かったです。 入口が分かり蟛いのが唯䞀の欠点。
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Po Yam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

方䟿

已經䜏了幟次這次房間比范小
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Po Yam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

方䟿

已經䜏過了幟次
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
日本語が通じるスタッフがいおよかった
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sarat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

HO MO

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
敎體䞍錯只是济宀的䞋氎埈慢埈慢應該是塞了些   服務前台的先生埈芪切謝謝!
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Mohammad Amin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

SHIHTING

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

服務奜䜆是環境䞍奜

第䞀次䟆䜏單人房是睡䞭間的房間所以芺埗還䞍錯䞍僅济宀寬敞也淚還有自己的電芖可以攟鬆旁邊還有小桌子可以小加班䞀䞋所以䟆䜏第二次。䜆是第二次就䞍倪奜了第二次是䜏最邊邊靠近門的那間旁邊的倧門通向倖面的倧廳半倜兩點和五點䞀盎有䞍是䜏單人房的人進進出出掗柡隔音又埈差加䞊那個門關䞊埌我這間就會聜到咖䞀聲埈倧聲所以半倜郜會被吵醒或嚇醒寊圚是埈䞍掚薊淺眠的人䟆睡。䞍過飯店人員服務埈奜就是了晚入䜏會跟䜠說怎麌進䟆也會先幫䜠把房卡跟行李拿進去。房間敎霊也尚可第䞀次有癌珟䞀些頭髮沒掃到第二次就還奜了。
1 nacht verbleven in augustus 2019