Warmwaterbronnen

Beoordelingen van Hotel Associa Takayama Resort

4 out of 5
Hotel Associa Takayama Resort
1134 Echigo-cho, Takayama, Gifu-ken

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 225 van 390 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 390 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 390 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 390 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 390 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Toshiaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉は24時まで入浴できるため、観光後もゆっくり入ることができ、リラックスできました。 ホテル内のレストランで今回選んだ日本料理のコースは美味しく、とても満足しています。 また、ぜひ宿泊したいと思います。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 3 mei 2024
このたびは当ホテルにご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。今後とも多くのお客様に感動と満足を与えられるようスタッフ一同精進して参ります。お客様のまたのご利用心からお待ち申し上げます。

10/10 – Uitstekend

Mai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗で過ごしやすかったです。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 3 mei 2024
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申しあげます。快適にご滞在いただけた様子を拝察し大変嬉しく感じております。次回も是非当ホテルをご利用頂きますよう、従業員一同、心よりお待ち申し上げます。

10/10 – Uitstekend

Yuriko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂が広く種類が多くて、人数が多くてもゆったりできました 朝食時の案内やチェックアウト後の移動手配などもとても助かりました ありがとうございました
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Siu Kok

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
溫泉及景觀一流,停車位多
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 28 apr 2024
這一次感謝您對評審的貢獻,感謝您的高評價。 非常感謝你。我們感謝您的滿意,我感到非常高興。如果您能再次使用酒店,我很高興

10/10 – Uitstekend

Tsunetoshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が豪華だった。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 26 apr 2024
Tsunetoshi 様この度はご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。今後とも多くのお客様に寄り添ったおもてなしができるよう尽力して参る所存です。お客様のまたのご利用を心からお待ち申し上げます。

6/10 – Redelijk

Rachna

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
very far from town. difficult to get even taxis. staff very inefficient , not very helpful , language problem even at front desk for a large hotel catering to international customers
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel associa takayama resort op 22 apr 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day. However, I apologize for any inconvenience caused by having you pointed out. We will continue to devote our efforts to improving based on your opinions so that we can offer you a better stay. We look forward to the your next visit to Japan, and thank you for receiving valuable opinions. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Kyoichi

1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Loretta, Taikoo Shing road

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind of old for the property
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 28 feb 2024
Thank you very much for choosing our hotel.We would also like to thank you for your feedback on that occasion.We will make every effort to improve based on your feedback so that we can offer you a better stay.We look forward to your next return and thank you for your valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

Teck Eng

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 3 feb 2024
Thank you very much for staying with us.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Jaeyoon

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 26 jan 2024
Thank you very much for your staying with us.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 26 jan 2024
Thank you very much for your staying with us.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Douglas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 30 dec 2023
Thank you very much for your staying with us.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

SHIH-TSUNG

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 30 dec 2023
Thank you very much for your staying with us.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Masafumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂が良い!部屋も広い
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 30 dec 2023
この度は、ご利用いただき誠にありがとうございました。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2泊3日お世話になりました! リゾートというだけあり、外装、内装ともにオシャレで綺麗。また、お部屋もいい感じの広さ。
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 30 dec 2023
この度は、ご宿泊いただき誠にありがとうございました。ごゆっくりお寛ぎいただけましたでしょうか。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 6 dec 2023
Thank you very much for choosing to stay at Hotel Associa Takayama Resort on this occasion. We sincerely appreciate your patronage, especially considering the many hotels available in Hida Takayama.We are looking forward to welcoming you again in the future

8/10 – Goed

MASARU

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 30 dec 2023
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございました。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Larissa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property & service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 29 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel.We will continue to devote ourselves to striving to give impression and satisfaction to many customers in the future.We are looking forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
丁寧な対応でした
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 29 nov 2023
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。今後も皆様に非日常なお時間をお届けし、多くの方に選ばれるホテルになるよう取り組んでまいります。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

KAORI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
宿泊させて頂いたお部屋が、とても広くてすごく快適に過ごせて、ゆっくり出来ました 大浴場も、色んな湯船があったり、眺めも良くて、すごく楽しめました また機会がありましたら、宿泊させて頂きたいなと思います
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 22 nov 2023
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。またクチコミへのご投稿、高い評価を賜り併せて御礼申し上げます。今後も皆様に非日常なお時間をお届けし、多くの方に選ばれるホテルになるよう取り組んでまいります。お客様の又のご来館を心よりお待ち申し上げております。

6/10 – Redelijk

Kunihiko

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 22 nov 2023
この度はご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。是非、またの機会がございましたら当ホテルをご利用ください。

4/10 – Matig

SHUNICHI

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 18 nov 2023
この度はホテルアソシア高山リゾートをご利用いただき、誠にありがとうございました。またのご利用をスタッフ一同、心よりお待ちしております。

2/10 – Ontzettend slecht

Winnie

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 15 nov 2023
Thank you very much for choosing to stay at Hotel Associa Takayama Resort on this occasion. We sincerely appreciate your patronage, especially considering the many hotels available in Hida Takayama.We are looking forward to welcoming you again in the future

10/10 – Uitstekend

Paula

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 13 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel.We will continue to devote ourselves to striving to give impression and satisfaction to many customers in the future.We are looking forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
自然を求めに岐阜へ行きました。ホテル周りも自然がいっぱいで、さらに温泉も大きく大満足でした!運転手さんにも美味しいグルメを教えていただきました。ありがとうございます。
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 13 nov 2023
この度は当ホテルにご宿泊賜り誠にありがとうございました。ご滞在中は温泉などごゆっくりお楽しみ頂けたご様子、嬉しく拝読させていただきました。今後もより多くのお客様に寄り添ったおもてなしができるよう尽力して参る所存です。お客様のまたのお越しを心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

MIKI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感がありお風呂も気持ちよかったです。シャトルバスがあるのも良かったです。
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 13 nov 2023
この度はご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。数ある施設の中からお選びいただきましてありがとうございます。露天風呂からの景色は四季折々に表情を変え何度でもお楽しみいただけます。是非、またの機会がございましたら当ホテルをご利用ください。またのお帰りを心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Hoi Yan Phoebe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel associa takayama resort op 21 okt 2023
Thank you very much for choosing to stay at Hotel Associa Takayama Resort on this occasion. We are looking forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

tamiko

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
パッケージサービスがありがたかったです。駅近の預かりと部屋まで運んであり一日中身軽で市内観光ができました!ありがとうございました
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 21 okt 2023
この度はホテルアソシア高山リゾートをご利用いただき、誠にありがとうございました。またご利用に際しての感想をお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。今後も多くのお客様にご満足いただけるよう、スタッフ一同精進いたします。またのご利用を、お待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My family has stayed in this hotel 4 times over the years, and plan to stay there in the future. The Onsen is great, the food at the hotel is very nice. Shuttle service into town is on the hour. We always enjoy our time there. 😀
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 18 okt 2023
Thank you very much for choosing to stay at Hotel Associa Takayama Resort on this occasion. We sincerely appreciate your patronage, especially considering the many hotels available in Hida Takayama.We are looking forward to welcoming you again.

8/10 – Goed

Kazuki

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 5 okt 2023
この度はホテルアソシア高山リゾートをご利用いただき、誠にありがとうございました。またのご利用をスタッフ一同、心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Colin, Calgary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great clean hotel with huge rooms and polite professional staff. Big free parking lot. Excellent stay great choice for Takayama.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 27 sep 2023
Thank you very much for choosing to stay at Hotel Associa Takayama Resort on this occasion. We sincerely appreciate your patronage, especially considering the many hotels available in Hida Takayama.We are looking forward to welcoming you again in the future

4/10 – Matig

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The positive: Our double bed room was very large, was very quiet and had an outstanding view of the Japanese alps. The hotel facilities were clean and well maintained. The negative: Other than a very limited menu at the bar and a buffet breakfast, we were unable to eat at this hotel's restaurants. Inconveniently situated, it only offered a shuttle bus to the city center on an hourly basis. Communication in English was nearly impossible.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Okimura op 22 sep 2023
Thank you very much for staying with us the other night.We would also like to thank you for your feedback on that occasion.Based on the valuable feedback we have received, we will devote ourselves to improving our services even further.We look forward to welcoming you back again.

8/10 – Goed

sinitrou

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 23 sep 2023
過日はホテルアソシア高山リゾートをご利用いただき誠にありがとうございました。お客様のまたのご利用をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Masahiro

Positief: Netheid, personeel en service
部分的に劣化があり少し残念でした。
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 22 sep 2023
先日はご宿泊頂き誠にありがとうございました。また、その際のご感想をお寄せいただき、心より感謝いたします。今回頂いた貴重なご意見をもとに、より良いサービスの向上を目指し精進して参ります。お客様のまたのお帰りを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Associa Takayama Resort op 28 okt 2023
Thank you very much for choosing to stay at Hotel Associa Takayama Resort on this occasion. We sincerely appreciate your patronage, especially considering the many hotels available in Hida Takayama. We are looking forward to welcoming you again in the future.

4/10 – Matig

Toshiya

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel associa Takayama resort op 12 sep 2023
Thank you very much for staying with us.We hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

Masako

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温かいホスピタリティに感動しました
結婚記念日のお祝い旅行としてお邪魔しました。生後5ヶ月の娘を連れての滞在でしたので、予約の際に伝えておいたら、お部屋にベビーベッドとオムツ用のゴミ箱を用意しておいて下さり、本当に助かりました。夕食時もホテル内『華雲』で担当の方(名前がわからなくてすみません、男性でした)が、食事中に娘を寝かせられるようにクッションを置いておいてくださったり。朝食会場『ロジェール』でも、川上さんという女性の方が、娘がいたずらしないように食べ終わったお皿をタイミング良く片付けてくださったり。本当に温かく接していただきありがとうございました。 またぜひお邪魔したいです。
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 31 aug 2023
この度はご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。数ある施設の中からお選びいただきましてありがとうございます。スタッフの対応につきましても喜ばしいお言葉を頂戴でき一同、嬉しく身に余る思いです。これからもご満足のいただけるサービスを提供できますよう尽力して参りますので、飛騨高山にお越しの際はぜひ当館へお立ち寄りくださいませ。従業員一同、心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

KATSUHIRO

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel associa Takayama resort op 12 sep 2023
Thank you very much for staying with us.We hope to see you again.

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel associa Takayama resort op 12 sep 2023
Thank you very much for staying with us.We hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

kam wong

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel associa Takayama resort op 12 sep 2023
Thank you very much for staying with us.We hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

Dominic

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and service. Shuttle bus is available and on time. Would stay again
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 4 sep 2023
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。またクチコミへのご投稿、高い評価を賜り併せて御礼申し上げます。今後も皆様に非日常なお時間をお届けし、多くの方に選ばれるホテルになるよう取り組んでまいります。お客様の又のご来館を心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

daito

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
連休で込み合いましたが総合的に良いホテル
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van ホテルアソシア高山リゾート op 4 sep 2023
この度は、ご来館誠にありがとうございました。当館の温泉で日頃の疲れを少しでも癒していただけたとしたら幸いでございます。次回のご来館を心よりお待ち申し上げております

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

hok leung

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

chi ning jason

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

???

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋も広く清潔感があり、良かったです。
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GWに家族旅行で利用しました。
家族旅行で利用しました。 子ども連れでも温かく迎え入れていただいたほか、和洋室 のベッドについて、ベッドから子どもが落ちないよう、少し配置を変えるなどの細かな配慮・気配りを感じました。 清掃も行き届いていました。 和洋室の利用において布団の料金がかかる点については、事前に案内いただけるとなおよかったです。
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Kay

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great onsen, amazing restaurants for breakfast and dinner. Other than that, you'll have to go into town which they privide a shuttle to and from. Great hotel.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Yumi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa is not clean. I disappointed only that point. All staffs were kind and polite.
1 nacht verbleven in mei 2023