Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 375 van 757 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
375
Gastenscore: 8 - Goed. 286 van 757 beoordelingen" "
8 - Goed
286
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 757 beoordelingen" "
6 - Redelijk
71
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 757 beoordelingen" "
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 757 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Yat Long
Reisde met familie
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
Yat Long
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ayaka
Zakenreiziger
3 apr 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感があった
Ayaka
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
pierre
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent accueil, facile d’accès, de belles chambres largement équipées, nombreuses bonnes surprises, un super petit déjeuner… et des personnes encore plus dispos qu’ailleurs. C’est peu dire…
pierre
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Ayumu
Reisde met een groep
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックアウトの時間変更が少し高い
Ayumu
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
kozaburo
Reisde met partner
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備やスタッフの対応も良かった!
kozaburo
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
KAZUKO
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUKO
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Noriko
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
cat
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
cat
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
hanshin
6 jan 2024
hanshin
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
chi
Reisde met familie en kleine kinderen
20 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the train station and walkable to shops and some attractions. Service could be improved as the curry rice dinner provided did not come with other dishes (just curry sauce and rice). A request for a 1 hour late check out because we have a kid came with a 1000yen fee which I thought was uncalled for.
chi
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hayanori, Mito
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
高山へ行ったときには使うようにしています。気に入っています。
Hayanori
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hui Shan
Reisde met een groep
4 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近車站。員工人很好
Hui Shan
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
atsushi
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝ご飯が良かった
atsushi
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Ya Hsin
24 nov 2023
Positief: Personeel en service
工作人員態度很好 值得讚許 但廁所會有排水管的臭味 洗手槽的排水很差
Ya Hsin
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
JONATHAN
19 nov 2023
JONATHAN
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Cláudia
9 nov 2023
Cláudia
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Lay Har
Reisde met partner
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
The seating and dining areas are not conducive. There was complimentary curry rice (white rice and curry gravy) and a drink for each hotel guest during happy hours. Other than that, the small room is adequately furnished.
Lay Har
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
LAI WAN PEGGY
Reisde met partner
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通方便的旅館
LAI WAN PEGGY
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
ミツヒロ
5 nov 2023
ミツヒロ
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Siu Hong
31 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice hotel to stay. Near the JR station and McDonald. Staff are not very polite, but offer some solutions on car parking.
Siu Hong
10/10 – Uitstekend
HIDEMASA
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUSHI
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Takayuki
16 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jul 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔な室内てした。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Lin ying rita
28 mei 2023
Lin ying rita
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Lay Hong
10 mei 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lay Hong
3 nachten verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
里恵
7 mei 2023
里恵
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
chisato
Reisde met partner
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
清掃が行き渡っていて
細やかなサービスがあり
また利用したいと思いました。
chisato
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Bartu
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, comfortable, a bit pricey.
I stayed here only for one night during the Spring Festival. It's very close to the train station and clean. However, I think it was overpriced -most likely because of the Festival-.
Bartu
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
FUMIHIRO
22 apr 2023
FUMIHIRO
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Koki
Zakenreiziger
19 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten