eHOME Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Stad Taoyuan
Fotogalerie voor eHOME Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Quadruple laden

Quadruple
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.96, Minfu 9th St., Taoyuan District, Taoyuan City, 330
Over deze accommodatie
eHOME Hotel
Vergelijkbare accommodaties

City Suites Taoyuan Station
City Suites Taoyuan Station
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.4 van 10, Zeer goed, 558 beoordelingen
De prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. TWD 150 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
eHOME HOTEL Taoyuan
eHOME Taoyuan
eHOME Hotel Hotel
eHOME Hotel Taoyuan City
eHOME Hotel Hotel Taoyuan City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over eHOME Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
takafumi
10 aug 2025
takafumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
li
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
li
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Takanari
31 jul 2025
Takanari
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SHU FENTANYL
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU FENTANYL
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chenzhu
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chenzhu
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yen chi
14 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yen chi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Clausey, Helena
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clausey
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ayumi
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayumi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lily, Walnut
Reisde met een groep, Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lily
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KAN SHING
22 mrt 2025
KAN SHING
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Carter
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid
Carter
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
HUI CHEN
2 mrt 2025
HUI CHEN
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SHUTING
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUTING
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
SHIH FANG
Reisde met familie
31 jan 2025
Negatief: Comfort kamer
空調配置無冷氣可吹
SHIH FANG
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Elenore
Reisde met partner
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elenore
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
HIROYA
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
HIROYA
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Franklin
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franklin
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Katsu
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレ以外はかなり良し
Katsu
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Dominador
Reisde met familie
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dominador
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Scott
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
2 nachten verbleven in november 2024








