Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Leonardo Hotel Tiberias

Leonardo Hotel Tiberias
Gdud Barak 17, Tiberias

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 84 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 105 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 307 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kate, Tel Aviv

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, breakfast and rooms. Would go back here again.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van YANA op 12 jun 2019
Dear Guest, I'm glad that you enjoyed the stay in our hotel and invite you also in your next vacation. Thanks you about your recommendations! Yana Keitelman P.R. Manager

10/10 – Uitstekend

Annette en René, Rotterdam NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superhotel bij meer en vlakbij binnenstad
In dit hotel hebben we het uitstekend naar onze zin gehad. Ongevraagd en zonder extra kosten kregen we een mooiere kamer dan geboekt, met uitzicht op het meer. Aan alles was gedacht: waterkoker op de kamer met koffie/thee, onbeperkt gratis wifi op de kamer, extra kussens. De badkamer was duidelijk recent helemaal nieuw betegeld en ingericht. Het ontbijt was zeer uitgebreid en luxe. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

6/10 – Redelijk

Theo, Nederland

Positief: Netheid, comfort kamer
Prrima hotel, bij strand en vlak bij centrum
Hotel diende als uitvalsbasis voor uitstapjes in het Noordelijk deel van Israel. Heeft loopbrug over de weg naar een 'privé-strand' met zwembad. Ligt vlak bij centrum met shops en diverse eetgelegenheden. Directe omgeving van hotel doet wat vervallen aan, hotel zelf is prima.

8/10 – Goed

JOSE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is no much around
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Fabio, Newburyport

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is basically a beautiful view and nice accommodations but in general it promises more than it offers. Location is not convenient, distant from the city, the hotel has neither parking nor easy parking in the neighborhood, has a tiny swimming pool and is not in front of the lake as the advertising may suggest. The service and management are ok but some basic mistakes were made during my stay.
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sean

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible stay
My stay was absolutely horrendous, after we got to the hotel the staff was very unappreciative and unhelpful, after we got to the room and tried to turn on the TV it didn’t work, and after several attempts of speaking to the manager and staff, we still were not helped And as compensation they offered us a sandwich
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van yana op 12 okt 2023
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience

2/10 – Ontzettend slecht

Blima

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed services
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van yana op 3 okt 2023
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience

10/10 – Uitstekend

evelyne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très correct. Quand j ai vu les critiques en disant que l hôtel était sale c est faux. Ce sont les gens qui sont sales. Pour preuve l’état impeccable de la piscine mais quand les gens repartent j ai honte pour eux. Aucun respect pour le personnel pas même rapporter leur serviettes quant aux reliefs de nourriture on en parle pas. C est honteux. Même dans les couloirs les gens laissent traîner des assiettes des serviettes. Donc encore une fois ce n est pas l hôtel responsable du comportement des gens. J ai du changer de chambre car problème avec l air conditionné. Cela s est fait sans aucun problème et ma seconde chambre était supérieure à la précédente. Merci encore
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van yana op 20 sep 2023
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Gitty

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decks bar and grill right across from hotel
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van yana op 31 aug 2023
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van yana op 6 aug 2023
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Shaindel

U
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van yana op 10 jul 2023
אורח יקר , תודה שהתארחת במלון לאונרדו טבריה . הנהלת המלון

10/10 – Uitstekend

Maria, Mt Pleasant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van yana op 10 jul 2023
אורח יקר,אנו מודים לך על הזמן שהקדשת לשיתוף חוות דעתך על המלון. שמחנו לקרוא כי נהנית משהיתך עמנו. אנו מחויבים לספק לאורחינו את חוויית האירוח האיכותית והמהנה ביותר ומקווים לארח אתכם שוב בעתיד הקרוב. בברכה, הנהלת המלון

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is very good with diverse fresh dishes
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van yana op 25 jun 2023
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent. I will definitely coming back to this place.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van yana op 25 jun 2023
Dear Gust, we glad that you enjoyed the stay in our hotel and invite you also in your next vacation. Thanks you about your recommendations!

10/10 – Uitstekend

Jocelyne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel est très courtois, et l’hôtel très propre Ainsi que la chambre spacieuse
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van yana op 17 mei 2023
Dear, Guest Thank you very much for taking the time and filling your feedback on the hotel, Thank you for sharing the experience of the hotel. We look forward to welcoming you again

10/10 – Uitstekend

Raul

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van yana op 25 jun 2023
Dear Guest I'm happy that you enjoyed your vacation in our hotel, the staff tries to do his best for our guests and I'm glad to hear that you felt it.

8/10 – Goed

Sandesh

Positief: Netheid, personeel en service
Good Hotel
All Good! But it's good to have buffet dinner. Breakfast was good.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van yana op 9 mei 2023
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Seth, Mevaseret Zion

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a nice hotel, responsive staff, great location.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van yana op 3 mei 2023
Dear, Guest Thanks for the beautiful review!I am very happy that we have been able to share our love for hosting and hope to have the privilege of hosting you again soon.

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrific Experience!
We had a great stay at the Leonardo Hotel Tiberias - the rooms were comfortable and clean, the hotel staff were very helpful, and we truly enjoyed our Shabbat dinner at the hotel! Easy to walk to the promenade at the lake and into downtown.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van yana op 21 apr 2023
Dear Gust, we glad that you enjoyed the stay in our hotel and invite you also in your next vacation. Thanks you about your recommendations

10/10 – Uitstekend

ERIC

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A pleasant two night stop to explore the area and it’s rich history.
Reactie van yana op 4 dec 2022
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Maurice

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van yana op 4 dec 2022
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Lydia and Pablo

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van motti op 16 okt 2022
thank you

10/10 – Uitstekend

ross, Washington

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone at the hotel was nice, it was walkable to the beaches/downtown/etc. and the room was very good for the price. A
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van yana op 5 okt 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

FERNANDO

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van yana op 24 sep 2022
Dear, Guest Thank you very much for taking the time and filling your feedback on the hotel, Thank you for sharing the experience of the hotel. We look forward to welcoming you again,

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk lady, Katya, was so kind and helpful. She helped us resolve several issues with our room and was always so kind in meeting our needs.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van yana op 14 sep 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We would be happy to host you again

6/10 – Redelijk

Yuval

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van yana op 30 aug 2022
אורח יקר , תודה שהתארחת במלון לאונרדו טבריה . הנהלת המלון

2/10 – Ontzettend slecht

alan

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Tomas

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A physical plant upgrade would make a great hotel
Great location - very nice and helpful staff - Hotel rooms clean but dated - needs plant upgrade - smart elevators not so smart
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Motti op 25 jul 2022
dear sir thank for your review. warm regards

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel service is great, people are really nice a d always willing to help. Everyone speaks English fluently. The rooms are somewhat clean but require a face lift.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van motti op 25 jun 2022
thank you very much. hope to host you again!

10/10 – Uitstekend

Ehud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff we're very nice specifically FELEX
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van motti op 25 jun 2022
thank you very much. hope to host you again!

10/10 – Uitstekend

arik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Motti op 30 jan 2022
thank you for your review warm regards

8/10 – Goed

Jawad

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van motti op 25 dec 2021
thank you!

8/10 – Goed

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van motti op 7 dec 2021
thank you!

10/10 – Uitstekend

doron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van motti op 7 dec 2021
thank you!

10/10 – Uitstekend

ildiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van motti op 7 dec 2021
thank you!

8/10 – Goed

yonaton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van motti op 7 dec 2021
thank you!

10/10 – Uitstekend

KARINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon séjour
Bon sejour
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Keren op 18 okt 2021
אורחים יקרים , תודה רבה שבחרתם להתארח במלון לאונרדו טבריה. אני שמחה שנהניתם מחופשה מצוינת, ומשירות מקצועי ויעיל. תודה על המשוב הנפלא. בברכה, הנהלת המלון

6/10 – Redelijk

Yuval

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van yana op 9 sep 2021
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience. Best regards, Yana

8/10 – Goed

haim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van yana op 2 sep 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback. We would be happy to host you again. Best regards Yana Keitelman.

4/10 – Matig

Ayelet

1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Keren op 18 okt 2021
אורחים יקרים, תודה שבחרתם להתארח במלון לאונרדו טבריה מרשת פתאל. אנו נעביר את הערותיכם למחלקות הרלוונטיות להמשך טיפול. בכבוד רב הנהלת המלון

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Keren op 18 okt 2021
אורחים יקרים שלום, אני מודה לך על ששיתפת אותנו בחוויית האירוח שלך. שמחנו לארח ולהעניק את השירות הטוב ביותר. נשמח לארח גם בחופשה הבאה. בברכה, הנהלת המלון

4/10 – Matig

Avital

2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Koahvit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

keren

1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Hanan

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
סביר +
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van yana op 5 aug 2021
אורח יקר , שמחנו לארח בברכה הנהלת המלון

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
The hotel is very basic simular to a Howard Johnson style, on the run down side. I am extremely disappointed with the Leonardo hotel and Expedia for not properly showing the real price of the room. I searched for a room for 5 people which they found and displayed the price after reviewing some other options I decided based on the price that it made sense. When I arrived at the hotel I was told that a room with 5 beds is only priced for 1 person and was charged double the price I was shown on the app. I rely on Expedia to protect from these preditor practices. And unfortunately Expedia failed this time big time. The listing also claims that they have a parking lot which is false only street parking is available for a fee and police is quick to issue tickets. The breakfast was good and plentiful. Pool was nice and clean. Pool hours are a bit short only till 5:30pm they only have one bell cart so be prepared to pack light or wait for it. They did have some entertainment during the night. I was in a non smoking section but there was major cigarette smoking coming from other rooms which was very bad for the children. Overall it was not a terrible stay but for the price I ended up paying I would have picked a different place to stay with nicer facilities. The facility sent a message that they would do better next time which really does not resolve the problem.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van yana op 29 jul 2021
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience. Best regards, Yana

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing
Unfortunately we were rather dissatisfied with our visit in July 2021. This hotel is the basic of basics. The room was comfortable that I will say however, the food wasn’t great, the so called bar had nothing. My glass of wine had to be searched for in the back room. You’re not allowed to access the outdoor patio area out of pool hours which meant that from 5:30pm-9:30am you don’t have access to an outdoors seating area at all (unless you sit on the wall outside the front of the hotel). All I will say is it was challenging to see the luxury hotel in front of us and be sitting in that one. I presume that is their tactic as it’s also run by the same company.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van yana op 27 jul 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback. Your comments will follow the relevant managers and they are in treatment. Thanks for your comments so we can learn and improve. We will be happy to host you at any time and provide you the best service Best regards Yana Keitelman F&B Manager

8/10 – Goed

Elizabeta

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
החדרים היו לא נקיים, הרצפה הייתה מלוכלכת, המצעים היו מלוכלכים ועם שיער. ארוחות בוקר טובה, מיקום נוח, חוסר בחניה בקרבת מקום, החוף הצמוד היה בתשלום ולא היה חוף בחינם בקרבת מקום, החוף שממול המלון היה בתשלום של 70₪ לאדם. הבריכה במלון יחסית קטנה.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van yana op 27 jul 2021
אורחים יקרים, תודה שבחרתם להתארח במלון לאונרדו טבריה מרשת פתאל. אנו נעביר את הערותיכם למחלקות הרלוונטיות להמשך טיפול. בכבוד רב הנהלת המלון

8/10 – Goed

Waleed

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van yana op 19 jul 2021
האורח יקר ,אנו שמחים לארח אותכם במלון לאונרדו

6/10 – Redelijk

OHAD

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van yana op 16 jul 2021
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience. Best regards, Yana