Shinjuku East Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shinjuku East Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
3 aug - 4 aug
Kameropties
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.364 beoordelingen
De prijs is € 120
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-16 Kabuki-cho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

E Hotel Higashi Shinjuku
E Hotel Higashi Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 57
19 aug - 20 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shinjuku East Hotel Hotel
Shinjuku East Hotel Tokyo
Shinjuku East Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shinjuku East Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jul 2025
12 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Joseph
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wendy
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Gioia
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Personeel en service
Gioia
6 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Abhinav
Reisde met partner
15 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abhinav
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
christophe
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
christophe
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Wai Kit
22 apr 2025
Wai Kit
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
テルマサ
Zakenreiziger
22 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
テルマサ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JAY-R
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAY-R
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Renata
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renata
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
10 apr 2025
Positief: Personeel en service
John
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
HUONG, FAIR OAKS
29 mrt 2025
HUONG
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
gayathri
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
gayathri
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
JAY-R
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAY-R
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Grace and Cosmo
Reisde met een groep
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Grace and Cosmo
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Murrough L
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Murrough L
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Kitman
14 mrt 2025
Kitman
6 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hiram Winston, MEXICO
Reisde met familie
10 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiram Winston
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Collin
28 feb 2025
Positief: Personeel en service
Collin
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Brian
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Brian
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
JIN YONG
4 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
JIN YONG
3 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Ryoma
2 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoma
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Soren
22 jan 2025
Soren
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUMA
Zakenreiziger
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMA
1 nacht verbleven in december 2024