Fotogalerie voor Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

KICHIJOJI EXCEL HOTEL TOKYU
Musashino
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 704 beoordelingen
De prijs is € 85
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-11-26 Mita, Tokyo, Tokyo, 108-0073
Over deze accommodatie
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Shinagawa Sengakuji Ekimae
APA Hotel Shinagawa Sengakuji Ekimae
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 2.033 beoordelingen
De prijs is € 63
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 600 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Shinagawasengakujiekimae
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Hotel
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Tokyo
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yoshiaki
Zakenreiziger
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Egan Jixiang
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Egan Jixiang
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ginty
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ginty
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alice
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Ayumu
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayumu
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
てんま
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
てんま
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met een groep
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ei
24 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ei
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
FUMIE
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ernesto
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ernesto
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tan
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As expected
Tan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Zolzaya, Sleepy hollow
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zolzaya
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
TOMOSE
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOSE
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
daniel
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
daniel
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Blue
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blue
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ユカ
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユカ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KATSUNORI
1 jun 2025
KATSUNORI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
GUN
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GUN
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Argy
27 mei 2025
Argy
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rob
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tyon
22 mei 2025
Tyon
3 nachten verbleven in mei 2025