Ginka
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Nationaal Park Sanin Kaigan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ginka





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 196
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Standard Japanese Style) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Standard Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een ventilator
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Japanese Western Style) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een ventilator
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op rivier laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een ventilator
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor 2nd floor Japanese-Western style room laden

2nd floor Japanese-Western style room
Alle foto's voor Japanese-Style Double Room 1st Floor laden

Japanese-Style Double Room 1st Floor
Alle foto's voor 1st floor Japanese style room laden

1st floor Japanese style room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1177, Oshima, Toyooka, Hyogo, 669-6123
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nishimuraya Hotel Shogetsutei
Nishimuraya Hotel Shogetsutei
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 143 beoordelingen
De prijs is € 354
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ginka Inn Toyooka
Ginka Inn
Ginka Toyooka
Ginka Ryokan
Ginka Toyooka
Ginka Ryokan Toyooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ginka
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmed
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
10/10 – Uitstekend
HENGHUAT
Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HENGHUAT
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Wayne
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wayne
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
kerri
27 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kerri
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
MITSUAKI
Reisde met familie
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MITSUAKI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met partner
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
TSUTOMU
Reisde met familie
16 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUTOMU
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Chutitorn
Reisde met partner
26 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chutitorn
10/10 – Uitstekend
yudai
Reisde met partner
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yudai
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
HAGINO
16 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAGINO
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
MICHIKO
14 okt 2022
MICHIKO
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
takumi
8 jul 2022
takumi
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
TADAYOSHI
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TADAYOSHI
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
MICHIKO
Reisde met een groep
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIKO
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Junko
14 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Junko
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
KYOKO
Reisde met familie
22 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYOKO
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
xiaofeng
Reisde met familie
5 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
xiaofeng
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Alexander
31 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall very good, but overpriced
Alexander
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Candy
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Double Happiness
Candy
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Jana
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful experience.
Jana
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Stefan
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
sandy, Vancouver Island, Canada
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sandy
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Kwong Yu
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
超贊的温泉洒店
Kwong Yu
2 nachten verbleven in oktober 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Mövenpick Hotel The Hague
- Can Garden Resort Hotel
- Stayokay Domburg - Hostel
- hotel MANNA
- Particuliere vakantiehuizen Samos
- Premium appartement met 3 slaapkamers, 8 personen, Disneyland Europa
- Hotels in Menaggio
- Hotels met zwembad in Kroatië
- Melia Cala Galdana - Menorca
- Particuliere vakantiehuizen Europa
- Appartementen Fischen im Allgäu
- Regal Palms Resort and Spa
- Carlton Cannes, a Regent Hotel
- Hotel des Batignolles
- Camping Montorfano
- Hotels in Cullera
- Appartementen Bergschenhoek
- Particuliere vakantiehuizen Lochem
- LopesanHotelsResorts-hotels in Maspalomas
- Woonboten Leiden
Autoverhuur
Activiteiten
Pakketten