Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kojinmari





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Comfort) laden

Twin kamer, niet-roken (Comfort)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, privébadkamer (Half Outdoor Bath) laden

Kamer, niet-roken, privébadkamer (Half Outdoor Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een diep ligbad
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

257 Yushima, Kinosaki-cho, Toyooka, Hyogo, 669-6101
Over deze accommodatie
Kojinmari
Vergelijkbare accommodaties

Onishiya Suishoen
Onishiya Suishoen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 195 beoordelingen
De prijs is € 230
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 11 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
kojinmari Inn Toyooka
kojinmari Inn
kojinmari Toyooka
kojinmari Ryokan
kojinmari Toyooka
kojinmari Ryokan Toyooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kojinmari
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dominique
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominique
10/10 – Uitstekend
Jessica
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
チアキ
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
チアキ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lara
20 apr 2025
Lara
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Houda
Reisde met partner
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Houda
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shuang
Reisde met een groep
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuang
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sven
Reisde met partner
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sven
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
miu kwan
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
miu kwan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Max
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Max
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alexei
Reisde met partner
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexei
10/10 – Uitstekend
Jonathan
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Benny
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Benny
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gretchen
13 jan 2025
Gretchen
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Susana
Reisde met familie
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susana
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Charles
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Linda Ching Yee
Reisde met familie
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda Ching Yee
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yining
16 nov 2024
Positief: Netheid
Yining
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yao
16 nov 2024
Yao
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Scott
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Staci
Reisde met een groep
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing clean stay!
Staci
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Irfan
Reisde met partner
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irfan
1 nacht verbleven in oktober 2024