Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 2 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 2 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 2 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 2 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
4,0/10
Netheid
2,0/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
4,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Sachko
Reisde met familie
11 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel admin forced us to pay additional fee stating that the price on the Expedia was wrong.
Part of the pool was closed. The other part is offered for additional fee.
The room bathroom was overflowed with water from the shower. There is not air-conditioner in the room.
Sachko
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van reni op 11 aug 2022
unfortunately, I also had to learn it from them that you get a discount as an expedia loyal customer, but you are not our regular customer to get this discount. Why didn't you cancel the reservation and prefer to stay until the end? If you had used the shower cabin/bathing area/bathroom it would not have filled with water. We are a mountain hotel and do not need air conditioning. It's super weird that you mention it when the whole world is talking about a fuel crisis and limiting fuel consumption