Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 8 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 8 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 8 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 8 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 8 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
per olof
Zakenreiziger
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
per olof
1 nacht verbleven in november 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Aqil
Reisde met partner
14 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a horrible experience over here. We arrived after travelling all over far East. The rooms either have no Airconditioning or very little. TV reception was bad too, breakfast was nothing to write home about. Overall, i got very very disappointed with this hotel, and will never stay here again.
Aqil
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kalo saya suatu saat pergi ke tulung agung lagi...saya akan menginap di Hotel Narita lagi....
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Shin
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Clean. Food Nice at good price. Although the hotel is. Bit old
Shin
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Fatchur
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Baik, nyaman, masakan enak. Ke alun alun juga dekat
Fatchur
2 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Paul, Taipei
20 jan 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So far the worst experience in Indonesia
the hotel is old, all the facility inside are almost broken, and the ants was everywhere. really bad experience there. and the battery of the AC is almost zero.
Paul
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Yunarto, surabaya
10 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
narita hotel tulungagung home sweet home
Menginap di narita hotel tulungagung cukup menyenangkan dan nyaman. Setiap ada acara ke tulungagung pasti saya ambil narita hotel utk tempat bermalam saya. Lokasinya yang di tengah kota memudahkan saya utk mengakses ke beberapa tempat yg menjadi tujuan saya datang ke kota ini.
Yunarto
6/10 – Redelijk
Hermaniati, Ms.
5 jan 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
50:50
Kolam ikannya sering bau. Kebetulan saya menginap 3hari 2malam di kamar 119 & 121. Selama 2 malam menginap, saat tengah malam kamar diatas 119 selalu berisik & saat saya komplain ke receptionist jawabannya adalah petugas sedang membersihkan kamar. seharusnya membersihkan kamar tidak pada jam tersebut. karena gaduh & mengganggu kenyamanan tamu. tapi hotel narita memberi fasilitas & kebersihan kamar diatas rata-rata. staff hotel membersihkan kamar dengan sangat detail.