Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 109 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
33
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 109 beoordelingen" "
8 - Goed
30
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 109 beoordelingen" "
6 - Redelijk
19
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 109 beoordelingen" "
4 - Matig
16
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 109 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
7,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room the hotel gave us for the night was clean and prepared for guests. The service was also allright. But at night we heard a lot of noises which kept us awake.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Jean-Paul, Overijse
5 feb 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en ruim hotel, dichtbij de bedrijven.
Mooi en proper hotel met ruime kamers.
Kamerpersoneel en room service zijn super vriendelijk.
De personen aan de receptie zijn minder vriendelijk en soms niet al te behulpzaam.
Jean-Paul
2/10 – Ontzettend slecht
Sokhna
Reisde met partner
4 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the worst hotel I have ever been in my life. I booked for 6 nights and couldn’t stay there because of I found hairs all over from bathroom tub to bed. Also smoke everywhere omg the lobby was full of smoke too this was insane. After talking to the frontal desk they agreed to refund my unused 5 nights and Omar promised to process refund with Expedia. Lies lies they refused to give my money back and until now. The hotel claims to be a 5 stars and once you get there you’ll see that their stars was taken away. The booked a suite and was given suite 305 the bedsheet feel itchy because I got there at 7pm couldn’t leave the same day. I ended up finding another hotel and left first thing in the morning. The hotel did not honor their promise to refund the remaining 5 nights. BECAREFUL PURE SCAM.
Sokhna
6 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Sükrü, Erlenbach
1 jan 2020
Das ist kein Hotel, sondern eine Discothek - von 23 Uhr bis Nachts 3 Uhr hört man überall im Hotel die laute Musik aus dem 5. Stockwerk (wo sich eine Nachtbar befindet).
Es ist unwichtig ob Gäste sich gestört fühlen oder erst ab Nachts 3 Uhr einschlafen können!
Dieses Hotel würde ich niemanden empfehlen!
Sükrü
6 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Jihane
Reisde met familie
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
snäll och hjälpsam personal
Väldigt trevlig personal, läget är perfekt, nära allt man behöver.Frukosten behöver bli bättre, men det är ok för det priset.
Jihane
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Shingo
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Shingo
19 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Emrah
Zakenreiziger
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
There was no kettle in the room
Emrah
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Maryse
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour
Hôtel très bien situé chambre très propre et spacieuse personnel très gentil. Je recommande cet hôtel
Maryse
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Grandi difficoltà per trovarlo in quanto, anche con l'indirizzo preciso della prenotazione, tassisti esperti hanno avuto difficoltà. Acqua calda e TV non funzionante, ma riparati subito. Colazione inesistente ed obbligatoriamente in camera. Struttura buona ma deve migliorare.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
JA
5 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expérience décevante. De manière générale, prestation pas digne d’un 5*
Pas même une bouteille d’eau dans la chambre à l’arrivée.
La propreté laisse à désirer. Les produits proposés pour le petit déjeuner sont de qualité tres décevante.
Je ne renouvellerai pas l’expérience dans cet établissement.
JA
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Mondher
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mondher
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Emir
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bon hôtel mais pas un 5 étoiles
L’hotel est pas mal’du tout , le service est au top, le personnel est hyper sympa et reactif. Le prix de là nuitée est quand même hyper interessant et compétitif .L’emplacement est aussi top. Les chambres sont propre spacieuse et propre, bien décorées.
Cependant, à noter quelques défauts: le mobilier a besoin d’être rafraîchit, des soucis aussi avec l’eau chaude.
Emir
2 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jessica
15 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We were stranded in Tunis!! :(
Me and my husband booked two nights with this hotel. Due to our flight being late we could not book into the hotel on time on the first day. We tried to call the hotel but no answer, we also tried to call hotels.com but as a British number kept taking our credit. We got to the hotel after an awful travel experience to find that the bed we should have been sleeping in at that very moment was booked for someone else and there were no more rooms for us. Because we didn’t check in on the first day our entire stay was cancelled by the hotel and we were not allowed a refund either. At that moment we were exhausted and furious because we couldn’t have a refund for a hotel stay that we didn’t even have, we were more concerned that it was 12pm at night and there were no hotels that we could check into. We were stranded in Tunis with no place to stay and both me and my husband were ill too. We ended up staying in a disgusting hostel just so we could be behind a locked door in the middle of the night. The stress that this hotel put us through is unbelievable especially after an awful journey to find that we couldn’t even stay there and the panic of thinking we would have to sleep on the street. This hotel is supposed to be one of the best in Tunis but far from it. They had no compassion and didn’t even have water to give us. We understand of course that there are policies in place for late check in but what could we have done? So disappointed, :( :(.
Jessica
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Mohamed
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel but there are some issues.
the hotel is good, rooms are clean and spacious , service is good.
the downside is that the air condition is not working
the room is hot, i told the reception about this issue but they didn't solve the problem and ignored me.
Mohamed
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Keith
4 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not for holidays.....
I arrived quite late having been ripped off by taxi driver from airport. Do not pay more than 10 in local currency ! Staff were pleasant and let me buy a bottle of wine for room as bar closed due to Ramadan. For same reason a free meal was unexpectadly delivered to room at about 10pm ! Couldnt get tv to work despite maintenance chap attending. No hot water for shower either.
Keith
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable au Samarons.
L'hôtel est bien. Un peu loin des centres d'intérêt de la ville. Aux alentours, aucun restaurant (à part ceux de l'hôtel) ou boutique ne vendent d'alcool. Le déjeuner était moyen, avec peu de choix. Le personnel était fort sympathique.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
2 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La propreté générale des chambres laisse à désirer tout comme celle de la salle de bain. Le buffet du déjeuner est ordinaire et ça fume dans le restaurant.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Nicola
2 mei 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nicola
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Cesur
23 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kein 5 Sterne sondern 3 Sterne Hotel!
Dieses Hotel ist definitiv kein 5 Sterne, ich würde max 3 Geben, weiss garnicht wer hier 5 Sterne gegeben hat, Badewanne Silkon ekelhaft in beiden Zimmern, Fenster Dichtung defekt,
Cesur
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Fabio
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money !
Fabio
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Saïda
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À recommander !
Idéalement situé, cet hôtel mérite largement ses 5 étoiles. De nombreux bars et restaurants à proximité avec un équipement moderne et des chambres très spacieuses.
Saïda
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Personnelles hyper agréables, gentille, souriant,accueillant... juste la salle de bain... une douche minuscule avec un rideaux qui traîne au sol a l'extérieur.. vraiment du bricolages..
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Eau chaude du balneo ne fonctionnait pas et l'eau chaude coulait à peine. Donc obligé d'utiliser juste la douche. Odeur d'égout qui remonte dans la salle de bain. Ça va et ça revient. 1 seul peignoir alors qu'on était 2. Le lit qui grinçait lorsqu'on bouge. On entendait du bruit pendants la nuits. Il n'y avait pas les chaînes françaises donc très très déçu. Et déçu du petit petit-déjeuner pour un 5 étoiles. Les clients fument dans les ascenseurs. odeurs infectes de cigarettes et d'alcools. Pas de parking aussi. Juste une rue où on peut mettre à peine 3 voitures. Par contre bon repas orientale au 7ème étage. Une suite avec chambre et salon jolie dans l'ensemble donc dommage pour tout ces petits qui gênent le sejour.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Majdi
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean and roomy but disco on top is a problem
it is very nice hotel over all clean, spacious rooms, the area is ok has many cafes and some restaurants, but the major problem is the disco on top of the hotel. you must reject any room in 5th floor otherwise u will dancing the whole night. even when I changed my room to the second floor I still can hear the drums shaking however not as bad. I would advice owners of this hotel to choose between customers of disco or customers of the hotel. breakfast was ok but not 5-star hotel level.
Majdi
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Ehssan, Düsseldorf
Zakenreiziger, Reisde met partner
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel sehr sauber tolle Ambiente, immer wieder gern
Ehssan
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Fabrice
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabrice
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
1 feb 2019
Negatief: Personeel en service
Not per the expectations not clean enough the stuff not discipline
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
AL, Switzerland
31 jan 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is very good, the building is recent and rather modern
AL
3 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New hotel and nice location wonderful excellent staff
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
jamel, Montréal
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Nice hôtel and very good service ❤️❤️
jamel
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
jamel, Montréal
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Nice place, good service, thanks a lot all the staff spécial thanks to Aymen and the alegerian room service, sorry i forgot his name
jamel
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Rakan
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اقامه جداً ممتازه وطاقم العمل بشوش
Rakan
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
KHALED
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KHALED
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleaning maids stole my wallet which i had no cash or credit cards because of them. I also came to a room that had no toilet paper, and unplugged phone. Terrible experience.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Omran
16 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The pectures are not like reality .
We were waiting to leave as soon as posible.
Omran
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Hamad
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel it self is ok
But last nigth they big problem with electrsity they do do not have stadby genertar with same time the water was out i thing they will ovid this in the futhr other are ok
Hamad
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the best
nice
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 dec 2018
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
good condition, very clean excellent customer service,
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
walid
22 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
walid
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Houssem op 26 nov 2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !