Argasoka Bungalows
Bed & breakfast met gratis ontbijt, op 4 minuten lopen van Apenbos van Ubud
Fotogalerie voor Argasoka Bungalows





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 queensize bed, uitzicht op tuin laden

Eenvoudige kamer, 1 queensize bed, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Balkon of terras
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op tuin laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Balkon of terras
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Monkey Forest Road, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Argasoka Bungalows
Vergelijkbare accommodaties

The Warji Bisma
The Warji Bisma
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 65 beoordelingen
De prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: IDR 100000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Argasoka Bungalows B&B Ubud
Argasoka Bungalows B&B
Argasoka Bungalows Ubud
Argasoka Bungalows
Argasoka Bungalows Ubud
Argasoka Bungalows Bed & breakfast
Argasoka Bungalows Bed & breakfast Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Argasoka Bungalows
8,4
Zeer goed
7,4
Netheid
9,0
Locatie
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Clara García
21 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clara García
3 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Abdalmutal
7 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdalmutal
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
meekyong
3 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
meekyong
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jem
Reisde met partner
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jem
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
FLORENCE
10 mei 2024
Positief: Personeel en service
Assez sympathique
FLORENCE
6 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Morten Kaizers Aarvik
20 feb 2024
Morten Kaizers Aarvik
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Zuhal
10 aug 2023
Zuhal
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Amber
16 mei 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Amber
5 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Leny
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Preisgünstig, ruhig, gepflegtes Wohnen in Ubud.
Leny
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Alan C
Reisde met familie
12 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I don´t like insects live with me
Alan C
7 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
aurelie
Reisde met familie
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
aurelie
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 okt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Christopher
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Ritchelle
20 sep 2019
Negatief: Personeel en service
Average
Ritchelle
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Samy, Erfurt
Reisde met partner
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Samy
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Merle
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
Merle
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Samir
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait pour qques jours à Ubud
Samir
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Klara, Sydney
4 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klara
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Eline
8 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








