Bisma Sari Resort Ubud

3.0-sterrenaccommodatie
Resort in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Bisma Sari Resort Ubud

Luxe beddengoed, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Ingang accommodatie
Zonneterras
Voorkant van accommodatie
Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Garden Deluxe Pool View

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een bidet
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Privébadkamer
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Bisma No 77A, Ubud - Gianyar -, Bali, 77A, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Apenbos van Ubud - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Paleis van Ubud - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Pura Dalem Ubud - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Campuhan Ridge Walk - 11 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 82 min. rijden

Restaurants

  • ‪Donna - ‬16 min. lopen
  • ‪CP Lounge danceclub & bar - ‬19 min. lopen
  • ‪Tukies Cafe - ‬4 min. rijden
  • ‪Watercress Cafe Ubud - ‬16 min. lopen
  • ‪No Más Ubud - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Bisma Sari Resort Ubud

Resort in de buurt van Apenbos van Ubud
Bisma Sari Resort Ubud biedt voorzieningen zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice en ligt dicht bij Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), meertalig personeel en koffie/thee in de lobby
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Bisma Sari Resort Ubud zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Televisies van 29 inch met satellietzenders
  • Gemeubileerde balkons of terrassen, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Meer

  • 2 etages
  • 4 gebouwen
  • Gebouwd in 2012

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 29 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 6 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bisma Sari
Bisma Sari Resort
Bisma Sari Resort Ubud
Bisma Sari Ubud
Bisma Sari Resort Ubud, Bali
Bisma Sari Resort Ubud Ubud
Bisma Sari Resort Ubud Resort
Bisma Sari Resort Ubud Resort Ubud

Veelgestelde vragen

Is Bisma Sari Resort Ubud voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Bisma Sari Resort Ubud?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Bisma Sari Resort Ubud te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Bisma Sari Resort Ubud?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Bisma Sari Resort Ubud uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Bisma Sari Resort Ubud een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Bisma Sari Resort Ubud?

Dit resort ligt in Stadscentrum van Ubud, binnen 15 minuten lopen van Apenbos van Ubud, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Ook Pura Dalem Ubud en Puri Lukisan-museum liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Bisma Sari Resort Ubud

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 68 beoordelingen

5,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Thommy, Tokyo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quiet Little Hotel on Increasingly Busy Jl. Bisma

This hotel was a nice find on Expedia for its prices and fine facilities and location. The pool is cute, the breakfasts are very good, and the staff is friendly. The TV could use a few more than 10 channels though and the bathroom needs an overhaul.
9 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

yann

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

rapport/qualité/prix= correcte!!

Alors éffectivement j'avais lu des commentaires sur la négligence du ménage...ceci dit si vous demandez tous les jours j'insiste bien sur le "tous les jours" vous aurez une chambre propre...sans aller regarder dans les coins!!! Mais ce problème est malheureusement récurent en Asie du sud!!! Par contre niveau confort du matelas: excellent avec un lit king size, les sanitaires avez été refaient récemment, une clim qui fonctionnait très bien et, la wifi au top dans la chambre...à noter car c'est assez peu fréquent en Asie...et tout cela pour moins de 10 euros la nuit, rapport qualité prix imbatable!! En prime une piscine pour vous détendre en arrivant le soir.Seul point négatif pour moi la restauration: cher et peu d'intérêt pour Ubud où généralement on mange très bien. Pour conclure je vous le conseil si vous avez un petit budget, mais réservez par site et moi j'y suis aller avant la haute saison (mai 2017)...bon séjour!!!
3 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

eric

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
not clean room front office friendly lady never clean room before 15h00 pm tower missing most day some day forget clean the room all together come at 20h00 and room not done no toilet paper very bad service internet big issue daily
8 nachten verbleven in mei 2017

4/10 – Matig

RL, London

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Well located, 10 minute walk to Ubud Main Road.

I have never given a bad review, but despite the reasonable price and proximity to Ubud Main Road, the cleanliness and service left something to be desired. I had to ask for my bathroom to be cleaned and toilet paper to be provided when I arrived, the bedsheets were washed, but stained. There was no safe for valuables available in the room. I also knew I had to check out early (5am) to get my transport connection and was assured repeatedly that staff would be available at reception at this time. When I woke up I found my pre-arranged taxi had cancelled over night and no one was to be found at reception, so had to leave keys at the reception and took myself off on foot in search of car transport at a time when no one was around. I was fortunate to find someone who could help after walking with luggage for some time, but this stress could have been avoided if staff were available. The location is good, but not a 3-star resort.
2 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Laura, Cairns, Australia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Cheap Resort within Walking Distance from Shops.

This three-star resort was nicely presented down a lane way, just on the outskirts of the CBD of Ubud. I received a free upgrade to the best room they had as all the other rooms had been booked out. This room was very spacious. The bed was a four-poster bed with mosquito netting, which believe me you will need. The bed was comfortable. Air-conditioning worked well and there was a fridge in the room too, which was handy. In regards to the bathroom, very spacious, however could have been cleaner, as in the corners of the shower floor you could clearly see a grime and dirt build-up. Also, the shower curtain was covered in mould, but usable. Furthermore, there was a kitten who had decided to make my room it's sleeping place for the night, every night. It would sleep on top of a beam underneath the high thatched roof and it never ever came down the walls or on the floor, bed, etc. but still a little disconcerting. Management knew about this, but said they would have to get some sort of contractor to be able to access and remove the cat. The resort facilities were good though. The pool looked clean and was used regularly and there were sun lounges too. The restaurant here however was only open for breakfast, but there were good menu options. In regards to the staff, it was all run by young people, but they were very friendly. Sometimes though I would have to ask them twice to fulfil my request, but other than that everything was good. It felt very safe too, with security at night.

8/10 – Goed

mandy, new zealand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice lap pool handy to shops

Dark rooms bautiful pool expensive menu lovely gardens lovely carved wooden doors close to local cafes in ubud free bus service nice staff not enough deck chairs around pool generally 4 star hotel very cheap comparex to others so i was happy

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bien choisir sa chambre.

L'hôtel est bien situé, rue tranquille qui mène à une grande artère. Personnel courtois mais ma chambre laissait à désirer. Les draps étaient tres propres mais les oreillers sentaient mauvais. Jai dû dormir sur ma serviette. Par contre à la fin de mon séjour j'ai visité une autre chambre superbe qui donne également sur la piscine. Dans ces endroits, regardez d'abord la salle de bain.

8/10 – Goed

allen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good clean hotel in Bisma St

Wanted 1night stay in Ubud and this hotel was perfect You do need transport ,,motorbike etc Will stay again for sure

10/10 – Uitstekend

jjas, new zealand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great relAxing place

We enjoyed our time here small grounds and the best staff

6/10 – Redelijk

Rod

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Consider this place with knowing what you get

Location is good. Rooms dirty and no maintenance. Wood borers leave a mess in the bath. Water pressure is restricted and difficult to shower. Hand basin had trickle of water. Room spacious and pool good. Lucky it was cheap. Staff were not busy.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cheap place to stay

Cheap place but I was just expecting something simple and clean. Smelly bedroom from moisture and bathroom canalisation, during wet season. No water pressure to the shower you have to remove the shower head to get good pressure. Old sheets perforate same for the towels. Friendly staff Good localization

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Bra hotell

Bra hotell, nära till det mesta.

8/10 – Goed

Kyungchae, seoul

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

조용하고, 직원들이 친절함

비스마 길에 위치해서 아주 조용합니다. 바로 옆에 블랙펄이라는 논전망의 저렴한 맛집이 있고요, 2-3분 거리에 Komaneka at Bisma와 비스마 에잇이라는 특급 호텔이 있어서 석양을 보며 한잔을 하거나 파인 다이닝이 가능합니다. 비스마 길위에는 마사지집, 인기 좋은 화덕피자집 등이 있어서 편리합니다. 비스마 사리 호텔은 가성비 좋은 호텔이고요. 아침식사도 풍성합니다. 하지만, 세심한 깔끔은 아닌 점이 아쉬워요.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Inhabitable

Desagradable

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Inhabitable

Me dijeron un habitaciónice en ruina de humedad y olor, me cambiaron a otra a petición propia y me cobraron un suplemento injusto, jamás volveremos a ese hotela!!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Update pictures

Not so clean Room in à bad Shape. Wall séparation so thin you live with neighbours!

6/10 – Redelijk

Arun

Average hotel with friendly staff

Room is good for the amount we paid but the wifi is not so good when the room is provided far from the reception.

6/10 – Redelijk

Fabio, Verona

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Posizione interessante..

Stanza abbastanza semplice, quando siamo arrivati il bagno era visibilmente non pulito. Per avere le pulizie quotidiane bisogna fare espressa richiesta in reception ogni giorno. Colazione con poca scelta, ma non male. Struttura situata in una zona interessante, a dieci minuti a piedi dalla via principale ma leggermente fuori dal casino e dal traffico (comunque molto battuta alla mattina da taxi che vi possono accompagnare dove volete). Nella via sono presenti molti altri hotel e diversi ristoranti e locali dove poter mangiare, oltre ad una cabina bancomat e ad una market. Personale abbastanza gentile, risponde alle richieste disponibile a fare una telefonata o chiamare il dottore in caso di necessità. Nel complesso discreto.

2/10 – Ontzettend slecht

Benedicte

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Værelset var virkelig ringe. Døren sluttede ikke tæt, så der var mange dyr på værelset. Vi havde ikke sæbe på badeværelset og døren til badeværelset sluttede heller ikke tæt. Personalet havde glemt at vi havde booket 2 værelser og vi sov 3 på det ene værelse den første nat. Dagen efter kom de og fortalte at værelset var klar. Udendørsområdet var smukt.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Einfach nur dreckig und zu alt

Das Hotel ist etwas abgelegen. Nachts, wenn man zum Hotel zu Fuß läuft, wird man von Straßenhunden angebellt. Personal war immer Hilfsbereit, aber hatten leider kein Verständnis von Sauberkeit und den dementsprechenden Erwartungen

2/10 – Ontzettend slecht

Flo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

sehr ungepflegtes Hotel in dunkler Seitengasse

Bedauerlicherweise zeigen die Bilder auf diesem Portal nicht den wahren Zustand des Hotels, geschweige denn unseres Zimmers. Trotz des günstigen Preises und des Landes war das Hotel keinesfalls genügend. Das Zimmer roch sehr modrig und war ungepflegt und ungeputzt. Von Spinnweben in sämtlichen Ecken über Schimmel an den Wänden und Eidechsenkot bis hin zu einem wackeligen Klodeckel und kaputten Badfenster. Hinzu kommt ein Pool, der so unklar war, dass man nicht mal den Boden erkennen konnte. Außerdem war die Dusche in katastrophalem Zustand, so dass duschen beinahe unmöglich war. Natürlich muss erwähnt werden, dass wir das letzte Zimmer des Komplexes erhielten, dennoch muss ich als Gast eine gewisse Sauberkeit erwarten können. Auch das Personal war wenig hilfreich und unfreundlich und zeigte sich letztlich nicht bereit, am Zustand des Zimmers nach unserer Beschwerde etwas zu ändern. Insgesamt hinterließ der Aufenthalt im Bisma Sari Resort mehr als nur einen faden Nachgeschmack. Die Krone des Hotellogos kam uns abschließend wie Hohn vor.

6/10 – Redelijk

Helen, Santa Cruz, California

Positief: Netheid

Great location

Everything was adequate. Sometimes felt like there was really no one in charge. The staff were very young and seemed inexperienced. Very friendly but not completely on top of details.

4/10 – Matig

Carl, Litchfield

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shower was only half functional, toilet broke upon arrival, and most of the staff did not speak English. Bedding and pool were good, but I was overall very disappointed with my stay and was grateful that it was only for 2 nights.