Gita Maha Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met een buitenzwembad en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Gita Maha Hotel

Een buitenzwembad
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Junior suite | Balkon
Tuin
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Privébadkamer
  • 52 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Privébadkamer
  • 60 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Garden View

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Sri Wedari, Tegalantang Village, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Paleis van Ubud - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Campuhan Ridge Walk - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Pura Dalem Ubud - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Apenbos van Ubud - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 87 min. rijden

Restaurants

  • ‪Andong Teras Restaurant - ‬6 min. rijden
  • ‪Uma Cucina - ‬6 min. rijden
  • ‪Pyramids Of Chi - ‬3 min. rijden
  • ‪Fuzion Cafe - ‬6 min. rijden
  • ‪Lumbung Restaurant - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Gita Maha Hotel

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Apenbos van Ubud
Bij Gita Maha Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een terras en een tuin. Maak gebruik van spaservices zoals een diepe bindweefselmassage. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), kinderopvang met toezicht (toeslag) en conciërgeservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Gita Maha Hotel zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders en dvd-spelers
  • Balkons of terrassen, aparte zitruimtes en grote koelkasten/vriezers

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Dvd-speler
  • Grote koelkast/vriezer op de kamer
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massages voor diepe bindweefsels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • 3 gebouwen
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2015

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Grote koelkast/vriezer
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 21.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000.00 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 400000 (enkele reis), (tot 6 jaar oud)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gita Maha Hotel Ubud
Gita Maha Hotel
Gita Maha Ubud
Gita Maha
Gita Maha Hotel Ubud
Gita Maha Hotel Hotel
Gita Maha Hotel Hotel Ubud
Gita Maha Hotel CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Is Gita Maha Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Gita Maha Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Gita Maha Hotel te parkeren?

Er is alleen parkeergelegenheid voor motorfietsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Gita Maha Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Gita Maha Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Gita Maha Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 400000.00 per voertuig.

Waar ligt Gita Maha Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Ubud ligt binnen 3 km afstand van Threads of Life Indonesisch Textielkunst Centrum, Spiritueel Centrum Sinar Suci en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Apenbos van Ubud ligt op 4,5 km.

Beoordelingen over Gita Maha Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 29 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Aaron Lee

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service was terrible, door on my suite didn’t lock for the first two days, restaurant food was not good and at times wasn’t even open due to lack of staffing. The staff did not clean my room very well. Even have pictures of bugs in the tub just after they had supposedly cleaned the suite.
10 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Finbar

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
My expectations aren’t high for a mid priced hotel in Bali. But it is mid priced, not hostel priced, yet the service felt hostel level, as if no worker has actually received training to work at a hotel. Broken door lock, broken safety box, two shower heads with leaks making them unusable and not fixed for 48 hours despite multiple requests, dirty dishes left in sink and not replaced after room cleaning, etc. For the shower head problem, I got frustrated on third request what with the grime of long flight and streets building up.. the staff at hand got nervous even though I wasn’t yelling. He offered an empty room for shower use—why not just move us completely? This is why I think the problems we faced here are due to a lack of industry know how. The price should just be on a 1-2 star hotel level for the region, that is where they are at in truth.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The biggest scam in Ubud - A horrible experience

So the pictures of a hotel and suites overlooking the rice patties are a huge scam. There is a massive construction project happening in the area that our room was overlooking. Construction workers are working 7 days a week, 24 hours a day. Everything from steelworkers grinding and welding away, to brick workers running their cements mixers and gravel trucks, to bulldozers and ground moving equipment digging and working non stop. There is no manager at this property and when requested was always informed he is at another property and might come in again in a day or 2. In the 5 days we stayed there I did not get to see the manager once. He is obviously staying away as he does not want to deal with customers asking questions. When I questions the general staff about the construction and the failure of the hotel to warn us before arrival i was simple told our booking is non refundable and that the hotel has not had the chance to change the marketing pictures. Breakfast service is slow and pretty much non existent. If you are lucky enough to receive it is is pretty much 2 eggs, 1 piece of toast, 1 small mushroom and one slice of tomato. The problem is although you give your order the day before, it is never ready on time and the service is absolutely pathetic. We will receive our eggs and when we ask about the toast we it will only be delivered 35 minutes later, they dont care if you eat a cold breakfast here.
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Martine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms are large, staff are very attentive, breakfast was good and you could vary your choice, the shuttle is very useful and free at certain time. The hotel orgainsed a driver for us to have a day trip.
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Gilles

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel pratique

Hotel pratique, sans toutefois grand charme.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All you need for your accommodation while in Ubud. Aircon, WiFi, Excellent TV channels, hot water, spacious rooms, basic breakfast and bottled water included! Also can arrange motorcycles and tours etc. Staff are exceptional! Got hooked on the pizzas! Location is good as it right in the crazy Ubud centre - too loud and too many people there!
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
11 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free shuttle into Ubud Palace multiple times a day. Staff were very helpful and polite.
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Iskender

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel for the price

This is a great hotel food this price. Very friendly and helpful staff. Great, make to order breakfast. We stayed at this hotel before heading to the beach and loved it for the price we paid.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
small friendly hotel, offering a free shuttle into town and pick up service and always willing to go a little out of the way personally as well as to drop off in Ubud, not just at the Palace.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
beautiful property within 20 minutes to town with a flexible free shuttle. Great pool and rooms are huge and have soft fluffy towels and comfy beds and linens
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Samanta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

SEMANA MARAVILHOSA

O hotel tem poucos quartos, mas os quartos são muito grandes e confortáveis. A limpeza e o Staff foram excepcionais, bem como a comida e o atendimento. A localização é um pouco afastada do centro de Ubud, mas vale a pena. A calma do lugar e o preço do Uber para chegar ao centro fazem tudo valer a pena. Recomendo MUITO esse hotel.

10/10 – Uitstekend

Michelle, Margaret river WA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel up in the mountains

Staff were friendly and helpful. Hotel clean and very comfortable. Only eight rooms so we had the pool to ourselves. Every night we came home to our room with a lovely saying on our bed and a little extra clean. High enough in the mountains to be away from the town noises but close enough for easy access. Would definitely stay again.
7 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Wer Ruhe sucht ist hier richtig. Das Hotel befindet sich etwa 3 km außerhalb von Ubud. Hier gibt es leider keine gastronomischen Einrichtungen mehr. Das Hotel bietet jedoch 4x tgl. einen kostenlosen Shuttleservice sowie eine Rollervermietung an. Das Personal ist sehr freundlich und gibt sich sehr viel Mühe.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Dr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great value for money

Gita Maha is great value for money. It has large, comfortable rooms. Furniture is simple but functional. Staff is very friendly and helpful. It's a bit outside town, and you'll need a moped to get to the center of Ubud. I found Gita Maha to be a good base to explore the area, including the volcanoes and waterfalls in the north. Recommended for a budget stay.
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Yani, Wollongong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Soft, quiet and pleasing

Such a beautiful place with super friendly staff. Loved the swimming pool. Can't wait to go back there again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall a brilliant stay in this hotel

8/10 – Goed

Olish, Noumea

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel but a little bit hard to find

Little hotel with very kind staff, very quiet. Room are big enough, it is a small hotel with not a lot of rooms then it is very peaceful

10/10 – Uitstekend

Heather, Orland Park, IL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super friendly staff. Incredibly clean & quiet.

It was amazing! I would stay there again & again. Cuddle (nickname) was so accommodating & a complete joy to work with. He was able to assist me with all of my needs.

10/10 – Uitstekend

Sophie, Narbonne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Le meilleur rapport qualité prix

Le meilleur rapport qualité prix que jai trouvé a Ubud, le personnel est honnete en ce qui concerne les tarifs des services.

6/10 – Redelijk

Anthony, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beautiful hotel in the rice fields

We enjoyed the large room. The grounds and the pool were lovely. The staff was very nice and helpful. The only disappointment was the food. It was not good. The hotel is 10 minutes or so into town and there is really nothing around.

10/10 – Uitstekend

Kristine, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fine high standards in harmonious nature.

Was welcomed with fresh juice and friendly service. Situated in a lovely serene village, surrounded by rice fields, luscious terrain and only 5 minute drive to Ubud Central. Rooms were like premier room,s with large bathroom, hallway entrance and dining area and balcony/terrace. Very comfortable bed with cotton linen. WIFI (free), Mini bar, tea/coffee facilities, air conditioning. Rooms were cleaned each day and spotless. Fantastic wireless connection, free shuttle to Ubud central. I hired a scooter for AUD $5/day. Very friendly staff who were always open to help in anyway.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Peaceful location but a little short on facilities

Unfortunately the kitchen staff had resigned prior to my arrival meaning that only breakfast was available in the restaurant. The rooms have no telephone, no satellite television and no hair dryer. However the pool was always clean and the staff were always pleasant and helpful. The location was great and very quiet.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid

Nice staff but our room smelled

At first we were very impressed with the property and vibe of the place. However, after spending a few minutes in our room we discovered mold. The initial odor of the room suggested that there was mold present. After spending a few minutes in the room we found the mold. We kindly asked to be moved and they didn't mind. Unfortunately, the change didn't make a difference because this room also smelled like mold. We think it was just the lower level rooms that smell and the upstair units are fine! With that said, the staff overall were nice and everything else seemed to be well kept.

10/10 – Uitstekend

Craig, Western Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel quite location, just what we wonted.

The staff were ever so pleasing. But should inform people that their is a tour man Mr Md across the road for any tours you wonted booked and he is ever so lovely. Because the hotel only serves breakfast found it annoying going into town each time to eat lunch and dinner. But did discover a restaurant called Firefly about a 10min walk which was wonderful.they serve lunch and dinner. Found an ashram to do yoga and meditation a five minute walk from the hotel. Dispite the location being out of town we discovered the above by going for a walk and everyday was full of surprises. We will definitely be going back. Enjoy