Artini Bisma Ubud Hotel
Gezinsvriendelijke accommodatie met 2 buitenzwembaden en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Artini Bisma Ubud Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin laden

Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Suite, uitzicht op zwembad laden

Suite, uitzicht op zwembad
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Sthala, A Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali
Ubud
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 155 beoordelingen
De prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Bisma, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Artini Bisma Ubud Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Sarin Ubud Suites by GenuineHost
Sarin Ubud Suites by GenuineHost
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 56 beoordelingen
De prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 575000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor babybed: IDR 100000.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: IDR 500000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Inata
Inata Bisma
Inata Bisma Hotel
Inata Bisma Hotel Ubud
Inata Bisma Ubud
Inata Bisma Ubud, Bali
Inata Bisma Hotel Ubud
Artini Bisma Ubud Hotel Ubud
Artini Bisma Ubud Hotel Resort
Artini Bisma Ubud Hotel Resort Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Artini Bisma Ubud Hotel
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
7,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Maxime
Reisde met partner
3 okt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Maxime
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Anne
6 sep 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Dichtbij monkey forest
Anne
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel within the ricefields.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Marlieke, Wamel
29 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel luxe accommodatie
Marlieke
10/10 – Uitstekend
RAMIRO
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAMIRO
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Justin
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
kelly
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kelly
10 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Jason
6 mei 2025
Positief: Personeel en service
Jason
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Carlos
Zakenreiziger, Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
erika
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erika
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joan
Reisde met partner
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joan
6/10 – Redelijk
Aron
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Aron
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Look-Liew
6 dec 2024
Look-Liew
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Anwar
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anwar
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Robin
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robin
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Kamsin Joanne
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamsin Joanne
5 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Kimyia
Reisde met een groep
20 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimyia
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Trevor, Toronto
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevor
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Harriet
Reisde met partner
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harriet
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Micaela
Reisde met een groep
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Micaela
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Maureen
Reisde met partner
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
7 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Stacey
Reisde met een groep
21 mei 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Stacey
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
ハーコランド
Reisde met een groep
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ハーコランド
2 nachten verbleven in oktober 2019











