Puri Suksma Ubud
Hotel voor families met een volledig uitgeruste spa bij een winkelcentrum in Ubud
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 3 slaapkamers, balkon, uitzicht op tuin laden

Deluxe tweepersoonskamer, 3 slaapkamers, balkon, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
3 slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op tuin laden

Deluxe kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Italiaanse Frette-lakens
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad, aan het zwembad laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad, aan het zwembad
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Italiaanse Frette-lakens
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Gunung Sari, Peliatan, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Ananda Cottages
Ananda Cottages
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 80 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per voertuig (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 300000.00 (enkele reis), (van 3 tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Gasten jonger dan 3 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten. Gasten jonger dan 10 jaar oud worden alleen tot de spa toegelaten onder toezicht van een volwassene
Accommodatie ook bekend onder de naam
Puri Suksma Ubud Hotel
Puri Suksma Hotel
Puri Suksma Ubud
Puri Suksma
Puri Suksma Ubud Ubud
Puri Suksma Ubud Hotel
Puri Suksma Ubud Hotel Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Puri Suksma Ubud
Beoordelingen
7,6
Goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 aug 2017
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Viacheslav
27 aug 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Viacheslav
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Raymund, Fort Mcmurray
Reisde met familie
17 nov 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Raymund
6 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2016
10/10 – Uitstekend
Rawa, Gili trawangan
Reisde met partner
29 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rawa
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Espen
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Espen
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Brittany
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brittany
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 aug 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Aslam
Reisde met familie
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aslam
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt ophold
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Renie, Jakarta
Reisde met partner
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renie
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
A&BJohansen, Perth
Reisde met partner
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A&BJohansen
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ali Sinan
15 okt 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kötü
Ali Sinan
5 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Declan
21 sep 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Declan
3 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Rikke, Denmark
4 aug 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rikke
6 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Good for retreat
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Charlie, Oxford, UK
21 jul 2018
Inexpensive little hotel on outskirts of Ubud
Charlie
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Jennifer, Ubud
12 jul 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
5 nachten verbleven in juli 2018