The Hava Ubud A Pramana Experience

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Campuhan Ridge Walk

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Hava Ubud A Pramana Experience

Een buitenzwembad
Behandelingskamers voor koppels, lichaamsbehandelingen, aromatherapie
Bezienswaardigheid
Dineren voor koppels
Deluxe tweepersoonskamer (with Daily Afternoon Tea) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
VIP Access

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Exclusieve suite (with Daily Afternoon Tea)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Regendouchekop
  • 77 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer (with Daily Afternoon Tea)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Regendouchekop
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Design suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (with Daily Afternoon Tea)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Regendouchekop
  • 65 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer (with Daily Afternoon Tea)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Regendouchekop
  • 38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer (with Daily Afternoon Tea)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Regendouchekop
  • 38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Hava Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Suite Room with Pool

  • Max. aantal: 2

Suite Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Penestanan, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Bali Vogelwandelingen - 10 min. lopen - 0.8 km
  • Campuhan Ridge Walk - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Paleis van Ubud - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Apenbos van Ubud - 5 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 75 min. rijden

Restaurants

  • ‪Zest Ubud Restaurant - ‬12 min. lopen
  • ‪Lazy Cats Cafe - ‬18 min. lopen
  • ‪Alchemy - ‬7 min. lopen
  • ‪Beer Brothers Ubud - ‬2 min. rijden
  • ‪Arcadia Restaurant - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

The Hava Ubud A Pramana Experience

Hotel met een chique stijl in de buurt van Campuhan Ridge Walk
The Hava Ubud A Pramana Experience bevindt zich in de buurt van Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud en biedt extraatjes zoals een tuin, wasvoorzieningen en een open haard in de lobby. Geniet van aromatherapie, een massage en een lichaamsbehandeling bij Hava Spa, de plaatselijke spa. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een bankethal en massagebehandelingsruimtes
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en conciërgeservices
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 56 kamers zijn voorzien van gemakken zoals open haarden en luxe beddengoed en bieden daarnaast extraatjes zoals kussenkeuzemenu's en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Smart-televisies van 43 inch met digitale zenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 250.000 voor volwassenen en IDR 175.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte (91 centimeter breed)
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Smart-tv van 43 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Open haard
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 650000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 250000 voor volwassenen en ca. IDR 175000 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: IDR 650000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Hava Ubud A Pramana Experience Ubud
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel Ubud

Veelgestelde vragen

Is The Hava Ubud A Pramana Experience voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Hava Ubud A Pramana Experience?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Hava Ubud A Pramana Experience te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Hava Ubud A Pramana Experience?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Hava Ubud A Pramana Experience uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Hava Ubud A Pramana Experience?

Dit wellness hotel ligt in het centrum van Ubud, binnen 2 km afstand van Campuhan Ridge Walk en Apenbos van Ubud. Ook Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over The Hava Ubud A Pramana Experience

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 196 van 234 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 234 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 234 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 234 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 234 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Silke

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig kleinschalig hotel, zeer vriendelijke bediening, lekker ontbijt, goede ligging. Enkel de akoestiek in de kamers kan beter. We raden dit hotel zeker aan!
6 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Samuël

5 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Bobbytah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
Bij de ontvangst hebben ze niet gerekend op 3 personen en de hele week hebben we maar 2 handdoeken ontvangen en hebben we dagelijks erom moeten vragen. De badkamer was heel vies en veel schimmel. Vieze glazen werden niet dagelijks opgeruimd op de kamer. De ligmatrassen bij het zwembad waren ook vies. Heel veel vliegen bij het eten en vers fruit en niks om de vliegen weg te jagen . Ontbijtbuffet was beperkt en de shuttle naar het centrum reed niet altijd. Door deze slechte ervaringen zijn we een dag eerder vertrokken uit The Hava. Positief: spa was netjes en goed, vriendelijk personeel en dagelijjs vers fruit op de kamer.
7 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Sabine, Lanaken

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time in the Hava and will not be the last time! Realy everything was great! The room, the staff, the pool... just the right place to be in Ubud!
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hôtel à quelques minutes à pied du centre d’Ubud, avec une belle piscine et un spa digne de ce nom. Nous avons très bien mangé, le personnel est très gentil et accueillant. Le seul petit reproche que je pourrais faire, c’est que le personnel parle parfois assez fort entre eux au niveau du restaurant, ce qui gâche un peu le repas. La cuisine est ouverte, et ils discutent et rigolent en attendant de préparer les plats et boissons, parfois à moins d’un mètre de notre table. (D’ailleurs, le mixeur pour les boissons fait aussi énormément de bruit.)
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mahendran

4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Angela E

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hospitality, very clean, nice beds, centrally located, shuttle to downtown Ubud service, and two great restaurants! Would definitely come back and recommend to anyone wanting to stay in Ubud.
9 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

LG

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was so helpful and made sure we are well attended to. Their romantic dinner is highly recommended and a must-try!
5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Karine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What an amazing hotel. Great staff, location, breakfast and scenery.
6 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Shawn

15 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and modern property. No mold in bathrooms.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property and pool. The staff is very kind and helpful. We were welcomed by Ayu at the reception. She's a trainee, but is very well skilled, speaks excellent English and extremely kind and welcoming. She gave us room 8203, a very nice room overlooking the pool and temple. Wayan the restaurant manager runs things smoothly and is great company. We had a lot of contact with him and he taught us a lot about Balinese culture and Bahasa. Then there's the bartender Wira, he has the friendliest smile, talks a lot and makes every cocktail you want. He is very tallented as well and is also a trainee. Every hotel needs a Wira at their bar! Septiana works in the restaurant and is a lot of fun. She entertaines the guests, serves everything you ask for and knows a lot about Ubud and where to go or not. Overall they have a lot of friendly tallented trainees like Ayu, Wira (Lola), Ari, Dewa and Rani. They made us feel right at home. They do have excellent staff to teach them. Murkanti, Garet, Gus Dwi and Septiana lead the hotel and restaurant excellent. Thanks to them we had a great time and will come back to this beautiful hotel.
6 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kwong Yan

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yan

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff and property created a great sense of peacefulness and calm which made the stay an enjoyable one. The daily transport into the heart of Ubud was also appreciated.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Oliver

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and happy to help. The facilities were great - the pool, laundry service, spa Would stay again
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Marcel, Köln

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren als Familie da und haben uns sehr wohl gefühlt - schöne Zimmer, sehr freundliches Personal, guter Service und hervorragendes Essen. Würden jederzeit wieder kommen.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Starsky

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a pleasant stay at The Hava Hotel Ubud and would love to come back again. All the staff were incredibly kind and accommodating, and a special shoutout to Guluh, who was exceptionally helpful and genuinely warm throughout our stay. The hotel has a nice gym that was perfect for quick workouts, and while the food was just okay, everything else made up for it. Overall, it was a relaxing and enjoyable experience.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Dominic

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hava was a great
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay at Hava! Beautiful property, lovely pool, top notch service, and delicious food!
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff will take care of you like royalty
7 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mitul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like to say all the staff were very hospitable, kind and helpful in anyway. During our stay they made sure we were okay every evening. Also provided some beautiful Birthday and Wedding Anniversary celebrations decoration as we arrived and checked in
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Herma, St. Albert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend this hotel. Friendly service. Excellent food, wonderful rooms with super comfortable beds. Loved it all!
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a lovely experience. Quiet, but still close to lots of places to explore.
4 nachten verbleven in april 2025