The Ning Resort Ubud
Resort in luxe stijl met een volledig uitgeruste spa bij een winkelcentrum in Ubud
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Ning Resort Ubud





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Suite with Balcony laden

Deluxe Suite with Balcony
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Pillowtop
Alle foto's voor One Bedroom Pool Villa laden

One Bedroom Pool Villa
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Alle foto's voor Residential Suite Two Bedrooms with Balcony laden

Residential Suite Two Bedrooms with Balcony
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor One Bedroom Pool Villa with Living Room laden

One Bedroom Pool Villa with Living Room
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Alle foto's voor Two Bedrooms Pool Villa laden

Two Bedrooms Pool Villa
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Alle foto's voor One Bedroom Pool Villa with Plunge Pool laden

One Bedroom Pool Villa with Plunge Pool
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Alle foto's voor Suite with Balcony laden

Suite with Balcony
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Pillowtop
Alle foto's voor Deluxe Suite With Balcony laden

Deluxe Suite With Balcony
Alle foto's voor One Bedroom Pool Villa With Patio laden

One Bedroom Pool Villa With Patio
Alle foto's voor Suite With Balcony laden

Suite With Balcony
Alle foto's voor One Bedroom Villa With Plunge Pool laden

One Bedroom Villa With Plunge Pool
Alle foto's voor Two Bedrooms Pool Villa laden

Two Bedrooms Pool Villa
Alle foto's voor One Bedroom Pool Villa With Living Room laden

One Bedroom Pool Villa With Living Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Raya Pejeng Kawan, Banjar Sala, Desa Pejeng Kawan, Ubud, Bali, 80552
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

SereS Springs Resort & Spa Singakerta
SereS Springs Resort & Spa Singakerta
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 544 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: IDR 500000 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 550000 per voertuig (passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor babybed: IDR 300000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: IDR 450000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Ning Resort Ubud Ubud
The Ning Resort Ubud Resort
The Ning Resort Ubud Resort Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Ning Resort Ubud
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marivic
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marivic
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
FRANCO
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANCO
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Gaech
Reisde met familie
30 apr 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaech
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DEMEKA
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DEMEKA
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
vivian
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Where to get the most beautiful and restful stay i



vivian
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met partner
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met partner
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Monica
Reisde met partner
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monica
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Teresa
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teresa
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Mini
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mini
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
molly
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
molly
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Chloe
23 sep 2024
Chloe
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
HIDEKI
Zakenreiziger
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEKI
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Frankline
Reisde met partner
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Frankline
2 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
wing yee
Reisde met partner
4 sep 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wing yee
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jeremiah
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremiah
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Rayan
Reisde met familie
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rayan
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Leonie
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonie
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
peter
Reisde met familie
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
peter
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Wagner
Reisde met partner
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wagner
10 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kishma
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kishma
9 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Hyejin
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyejin
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Sebastian
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sebastian
2 nachten verbleven in mei 2024