Delle Rose
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Mestre
Fotogalerie voor Delle Rose





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een ventilator
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een ventilator
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een ventilator
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een ventilator
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Best Western Hotel Tritone
Mestre
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Millosevich, 46, Mestre, VE, 30173
Over deze accommodatie
Delle Rose
Vergelijkbare accommodaties

Venice Hotel San Giuliano
Venice Hotel San Giuliano
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.0 van 10, Zeer goed, 258 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 1.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 10 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 8.00 per nacht
- Toeslag voor late check-in: EUR 20 als je incheckt tussen 23.00 uur en 02.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1OAHXDF6H
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 15 juni tot 15 september.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Delle Rose
Delle Rose Hotel
Delle Rose Hotel Mestre
Delle Rose Mestre
Delle Rose Hotel
Delle Rose Mestre
Delle Rose Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Delle Rose
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Omar, Alkmaar
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Omar
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location for a visit to Venice
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Peggy, Amsterdam
22 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, zeer vriendelijk personeel

Peggy
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Voor 'koffie' moet je bijbetalen!?
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Uwe Axel
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uwe Axel
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mattia
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mattia
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Matt
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Vassilis
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Vassilis
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jamie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bolduc
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bolduc
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
mary
Reisde met familie
5 okt 2025
mary
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Lori
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Lori
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sangita
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sangita
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Georges, Mascouche
16 sep 2025
Georges
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ardjan
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ardjan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Narendra
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Narendra
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Brad, Sylvan Lake
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Brad
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robyn
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robyn
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Annika
14 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Annika
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Naoki
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025

















