Four Points by Sheraton Venice Mestre
Hotel voor gasten met huisdieren in Mestre, met gratis parkeerplaatsen, bij een treinstation/metro
Fotogalerie voor Four Points by Sheraton Venice Mestre





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 kingsize bed laden

Klassieke kamer, 1 kingsize bed
7,6 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Klassieke kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer, 1 tweepersoonsbed laden

Familiekamer, 1 tweepersoonsbed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Suite, 1 tweepersoonsbed laden

Suite, 1 tweepersoonsbed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

voco Venice Mestre - The Quid by IHG
Mestre
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Don Luigi Peron 4, Mestre, VE, 30174
Over deze accommodatie
Four Points by Sheraton Venice Mestre
Vergelijkbare accommodaties

voco Venice Mestre - The Quid by IHG
voco Venice Mestre - The Quid by IHG
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 2.20 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.10 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 21 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor gebruik van faciliteiten: EUR 25 per persoon en met inbegrip van: de sauna
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: veiligheidsslot
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Four Points Sheraton Venice Mestre Inn
Four Points Sheraton Venice Inn
Four Points Sheraton Venice Mestre
Four Points Sheraton Venice
Four Points Sheraton Venice Mestre Hotel
Four Points Sheraton Venice Hotel
Four Points by Sheraton Venice Mestre Hotel
Four Points by Sheraton Venice Mestre Mestre
Four Points by Sheraton Venice Mestre Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Four Points by Sheraton Venice Mestre
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,4
Locatie
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 mei 2022
4 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
annelore
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
annelore
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
annelore
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
annelore
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
dennis, netherlands
18 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
dennis
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
ajay
1 nov 2025
ajay
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kim
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Claudia
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
David
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tariq
29 sep 2025
Tariq
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Margaret
Reisde met partner
24 sep 2025
Margaret
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met een groep, Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew Seymour
20 sep 2025
Andrew Seymour
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Javanie
15 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Javanie
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
toshiaki
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toshiaki
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine, Bolingbrook
Reisde met partner
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
wojciech
9 aug 2025
Positief: Personeel en service
wojciech
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ole
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ole
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
wael
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wael
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MUHAMMED
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUHAMMED
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YOUNG KYOO
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOUNG KYOO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda, Allentown
Reisde met een groep
1 jul 2025
Brenda
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
YOUNGKYOO
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOUNGKYOO
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Paritosh
2 jun 2025
Paritosh
2 nachten verbleven in mei 2025

















