Hotel Alle Torri
Hotel voor gasten met huisdieren in Mestre, met gratis parkeerplaatsen, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor Hotel Alle Torri





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel San Luca
Venetië centrum
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 849 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Colombara 6, Marghera, Mestre, VE, 30175
Over deze accommodatie
Hotel Alle Torri
Vergelijkbare accommodaties

Hu Venezia Camping in Town
Hu Venezia Camping in Town
- Zwembad
- Bubbelbad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 2.842 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. EUR 7.50 voor volwassenen en ca. EUR 7.5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per accommodatie, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Alle Torri Hotel Mestre
Alle Torri Mestre
Hotel Alle Torri Province Of Venice/Marghera, Italy
Hotel Alle Torri Mestre
Hotel Alle Torri Hotel
Hotel Alle Torri Mestre
Hotel Alle Torri Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Alle Torri
7,6
Goed
8,0
Netheid
5,6
Locatie
8,2
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alen
31 aug 2025
Alen
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
HARUN
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUN
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
kaoru
10 aug 2025
kaoru
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
elena
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
elena
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
JEFERSON G
Reisde met familie
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pernoite
JEFERSON G
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Teresa
Reisde met partner
13 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Teresa
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Roberto
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Adis
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adis
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
ATSUSHI
6 sep 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
ATSUSHI
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tomasz
Reisde met familie
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Tomasz
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Cesar
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cesar
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Aleksey
28 jun 2024
Aleksey
2 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Nicolas
Reisde met familie
27 jun 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
CARLO
1 jun 2024
Negatief: Netheid
CARLO
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
NESLINE FRIDE
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NESLINE FRIDE
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Bjarne
12 mei 2024
Bjarne
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
TASSIA
Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Comfort kamer
Razoável
TASSIA
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Makmpoule
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Makmpoule
4 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Nadzije
21 apr 2024
Nadzije
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Walter
19 apr 2024
Walter
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hamza
9 mrt 2024
Hamza
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Mario
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mario
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Sze Teck
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Sze Teck
2 nachten verbleven in februari 2024

















