Hotel Roberta

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een bar/lounge in Mestre

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Roberta

Lobby
Receptie
Dagelijks continentaal ontbijt (EUR 10 per persoon)
Ingang accommodatie
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Satellietzenders
Kledingkast of kast
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Satellietzenders
Kledingkast of kast
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Satellietzenders
Kledingkast of kast
  • 16 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Satellietzenders
Kledingkast of kast
  • 18 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden OF 4 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Sernaglia 21, Mestre, VE, 30172

In de buurt

  • Piazza Ferretto - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Haven van Marghera - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Ospedale dell'Angelo - 4 min. rijden - 3.5 km
  • Piazzalle Roma - 10 min. rijden - 10.1 km
  • Haven van Venetië - 10 min. rijden - 10.1 km

Lokaal vervoer

  • Venetië (XVY-Station Venezia Mestre) - 5 min. lopen
  • Mestre Centro B1 - 18 min. lopen
  • Luchthaven Marco Polo (VCE) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ristorante Pizzeria da Michele - ‬5 min. lopen
  • ‪Soul Kitchen - ‬4 min. lopen
  • ‪Pasticceria La Partenopea - ‬1 min. lopen
  • ‪Alai Life Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪Ristorante Cinese - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Roberta

Hotel in de buurt van Piazzalle Roma
Een ligging in de buurt van Haven van Marghera en voorzieningen zoals een bibliotheek en een bar maken van Hotel Roberta de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een rookvrije accommodatie
  • Conciërgeservices, meertalig personeel en een receptieruimte
  • Een bankethal, een bagageopslagruimte en een lift
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Roberta bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Frans en Italiaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: EUR 10 per persoon
  • Een bar/lounge

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Feestruimte
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 40
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en middernacht geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 1 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5-10 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter vooraf een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.ve.it/en/ om de betreffende datums te bekijken en een vrijstelling aan te vragen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 4 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 10 per persoon
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 40 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Apple Pay en Samsung Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1AWKME48M
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Roberta
Hotel Roberta Mestre
Roberta Hotel
Roberta Mestre
Roberta Hotel Mestre
Hotel Roberta Mestre
Roberta Mestre
Hotel Hotel Roberta Mestre
Mestre Hotel Roberta Hotel
Hotel Hotel Roberta
Roberta
Hotel Roberta Hotel
Hotel Roberta Mestre
Hotel Roberta Hotel Mestre

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Roberta?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Roberta te parkeren?

Bij Hotel Roberta kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Roberta?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Roberta uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 40.

Waar ligt Hotel Roberta?

Dit hotel ligt in het centrum van Mestre, op 1,1 km van Piazza Ferretto en binnen 5 km afstand van Haven van Marghera en San Giuliano Park. Ook Forte Marghera en Ospedale Villa Salus liggen binnen 5 km afstand. Mestre Centro B1 ligt op 18 minuten lopen en naar Venetië (XVY-Station Venezia Mestre) is het 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Roberta

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 133 van 442 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 178 van 442 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 442 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 442 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 442 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sjoerd

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

-

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bed te zacht verder een fantastisch hotel aardig personeel
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Eenvoudig hotel, kort bij het Mestre treinstation

Ideale locatie in Venetie. Loopafstand van het treinstation (Mestre). Bijzondere aanbeveling is het naastgelegen visrestaurant (een must!).

10/10 – Uitstekend

Magdalena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic

Good location, clean rooms, nice personel, near the supermarkt

6/10 – Redelijk

PETER, wondelgem

Positief: Netheid, personeel en service

goed overnachtingshotel op wandelafstand station

Goed overnachtingshotel,op wandelafstand van het station...standaardkamers zijn netjes...niet meer maar ook niet minder.geen ontbijt genomen....wij hebben dit geboekt als pre nacht voor een Cruise vertrek vanuit venetie..goedkopere oplossing hier te slapen dan in venetie.elke 3 minuten een trein richting venetie...opmerking:er is geen lift,smalle trap naar de kamers....

4/10 – Matig

Dave

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Initially the area of Mestre is not great which various undesirable people milling around looking dodgy. I wouldn’t go out on your own at night. My first room, stank of cigarette smoke, drawn in via the AC. The bed sheets had holes in the but although very basic, it was at least clean. I asked to move rooms after the first night, which was kindly accommodated, but the room was very noisy both inside and outside. For 3 nights I didn’t sleep well at all. The shower in both rooms also went cold after 2mins. Over all the hotel was poor, not a 3 star … more a 2 star and I probably wouldn’t go back again.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Beatriz, Torre del mar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El desayuno muy completo
3 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ria

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Nina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

maho

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が良く、チェックアウト後も無料で荷物を預かってくれた。 ヴェネツィアの入島税免除のホテルなのでチェックインの際に登録するように教えてくれた。 部屋は清潔感があり、シャワーの水圧も問題無し。シングルルームにしたので大きめのキャリーを広げるとドアが開かなかった。冷蔵庫がほんのり冷たい程度なので要冷蔵のものは買わないほうがいいかも。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Garriott

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Roberta does well everything well for a trip to Venice: ~20min bus ride away from Venice, nearby a supermarket (Ali), clean, good sleep. Breakfast cost 10 euros. It is good enough, nothing special. Great value for price paid.
6 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Kazimierz, Orleans

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a bait and switch operation. Very unusual in my experience with Expedia to find the hotel not complying with advertised amenities. The main problem for my 3 day stay was the complete lack of air conditioning in my room during the hottest days of the year with Europe under an intense heat dome. They did have some air conditioning in the hallways. The room was rather dingy and small, but clean enough. No USB ports at all. Since a had an issue with one of my charging cables, I was not able to recharge my phone at all initially. When I simply described the problem at the night front desk, the receptionist got aggressive, lecturing me that I did not have the right to criticize the hotel in any way! Eventually, he did give me an adaptor that I could use with my other cable so that I was able to recharge my phone over the rest of my stay. The day staff spoke quite poor English so communication was a problem. Overall, my hotel experience here was hardly bearable, with the first half of the night trying to sleep in stifling heat. But, In made it. Since this experience was not up to my previous longstanding experience with Expedia, and was not reasonable given the implied contract that was entered into, I would request compensation from the service provider for this experience. Thanks for your help and attention to this matter.
This was the room I was assigned to and where I stayed for three days while in Venezia Mestre.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Alfred

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Hotel staff were helpful and friednly.
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Michael

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen
Room is way too small
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Oi Ying

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, close to the train station. Staff were super friendly and helpful. We were more than satisfied with the hotel's service. Would recommend it to friends.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kate

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
"Everything! The staff were so welcoming and happy! The hotel is beautifully decorated so much thought."
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Giovanni

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Yoon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good. I did not expect much from 3star hotel. The hotel is exactly what you would expect from 3 star. However, there were quite a bit of bugs(this includes mosquitoes). There is coin laundry beside the hotel which seems convenient.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Guido

Zakenreiziger
Jfu
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

FRANCISCO EFRAIN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Hideyuki, Atami

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Very good staff services
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

NILTON S DA

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mariann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent location.

This hotel is a five minute walk from the train station. Excellent location for commuting to Venice.
3 nachten verbleven in mei 2025