Hotel San Carlo
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Mestre
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel San Carlo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Select Comfort
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Select Comfort
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Select Comfort
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Select Comfort
Privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Ausonia Hungaria
Lido
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 241 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Forte Marghera, 131, Mestre, VE, 30173
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

a&o Hostel Venezia Mestre
a&o Hostel Venezia Mestre
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 1.013 beoordelingen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari, EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december, EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10 voor volwassenen en ca. EUR 10 voor kinderen
- Toeslag voor lang parkeren: EUR 10 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
San Carlo Hotel Mestre
San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel San Carlo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 apr 2019
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Gert
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gert
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Marco, Schiedam
24 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in Venetië, vlak bij bus.
Marco
8/10 – Goed
Fabio
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabio
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Harald
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harald
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Weronika
26 apr 2025
Weronika
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claudia
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Patrick
Reisde met partner
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Outi, Hämeenlinna
Reisde met partner
12 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Outi
7 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KAIRA M
Reisde met familie
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
KAIRA M
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Gregory
Reisde met partner
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ana Lilia
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Lilia
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Adam
Reisde met familie
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Antonino
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Personeel en service
Antonino
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ismail
25 jul 2024
Ismail
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Johan
Reisde met familie
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Tom
19 jul 2024
Tom
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Susan
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Alexis
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexis
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Frederik
30 mei 2024
Frederik
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
sergio
Reisde met familie
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
sergio
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Juan Ramon, Collado Villalba
Reisde met een groep
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Ramon
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Derek
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derek
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Alexandra
20 mei 2024
Alexandra
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Asumi
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Asumi
2 nachten verbleven in mei 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels in Saumur
- 'Boutique' studio 'Dushi Bida'
- Hotels in Warwick
- Miramare Resort & Spa
- Park Hotel Junior
- Las Villas de Amadores
- Particuliere vakantiehuizen Dwingeloo
- Hotels in Tsjechië
- Taormina Park Hotel
- Ruby Louise Hotel Frankfurt
- Hotel ILUNION Hacienda de Mijas
- Sumus Stella & Spa
- VanderValkHotels-hotels in Gouda
- Fletcher-hotels in Loenen aan de Vecht
- Particuliere vakantiehuizen Vidauban
- Hilton Vacation Club Royal Palm St. Maarten
- Boutique Hotel 't Fraeyhuis
- Borgo ca' dei Sospiri
- Hotel Los Limoneros
- Corte San Mattia - Agriturismo in Verona
- Particuliere vakantiehuizen Lunteren
- Xafira Deluxe Resort & Spa - All Inclusive
Vluchten
Autoverhuur
Pakketten
Vakantiehuizen
Algemeen