Hotel Savoia & Jolanda

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Savoia & Jolanda

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Feestruimte buiten
Bar (ter plaatse)
Ingang binnen
Junior suite, uitzicht op lagune | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Badjassen
Een minibar
Digitale zenders
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Badjassen
Een minibar
Digitale zenders
Een kluis
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer, uitzicht op lagune

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Badjassen
Een minibar
Digitale zenders
Een kluis
  • 25 m²
  • Uitzicht op de lagune
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Junior suite, uitzicht op lagune

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Badjassen
Een minibar
Digitale zenders
  • 30 m²
  • Uitzicht op de lagune
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Riva Degli Schiavoni 4187, Venice, VE, 30122

In de buurt

  • San Marcoplein - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Dogenpaleis - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Basiliek van San Marco - 4 min. lopen - 0.3 km
  • Rialtobrug - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Grand Canal - 26 min. rijden - 3.1 km

Restaurants

  • ‪Ristorante Principessa - ‬1 min. lopen
  • ‪Bacaro Risorto - ‬2 min. lopen
  • ‪Bellavista Gelateria Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Osteria da Bacco SNC - ‬2 min. lopen
  • ‪Aciugheta - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Savoia & Jolanda

Hotel met een luxe stijl en een chique stijl in de buurt van San Marcoplein
Hotel Savoia & Jolanda bevindt zich op loopafstand van Basiliek van San Marco en Grand Canal en beschikt over faciliteiten zoals een terras, een stomerij/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant Principessa serveert ontbijt, lunch en diner. Voorzieningen zoals een fitnesscentrum en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservices en een rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 51 gastenkamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Ledtelevisies van 32 inch met digitale zenders

Prijzen en affiliaties

Deze accommodatie is lid van Preferred Hotels & Resorts.

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Filipijns, Frans, Duits, Italiaans, Russisch, Spaans en Oekraïens

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: EUR 25 voor volwassenen en EUR 25 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Principessa

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan het water
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 2 gebouwen
  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Led-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5-10 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter vooraf een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.ve.it/en/ om de betreffende datums te bekijken en een vrijstelling aan te vragen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Maximaal 8 kg per huisdier
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 2 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 4.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 2.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 25 voor volwassenen en ca. EUR 25 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 180 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1DXCA2T86
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Jolanda
Hotel Jolanda Savoia
Hotel Savoia & Jolanda
Hotel Savoia & Jolanda Venice
Hotel Savoia Jolanda
Jolanda Hotel
Jolanda Savoia
Savoia Jolanda
Savoia Jolanda Hotel
Hotel Savoia Jolanda Venice
Savoia Jolanda Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Savoia & Jolanda?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren toegestaan, met een maximaal gewicht van 8 kg per huisdier.

Wat kost het om bij Hotel Savoia & Jolanda te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Savoia & Jolanda?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Savoia & Jolanda uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Savoia & Jolanda een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 180 per voertuig.

Waar ligt Hotel Savoia & Jolanda?

Dit luxe hotel ligt in Castello, vlak bij Riva degli Schiavoni en Dogenpaleis. Ook San Marcoplein en Basiliek van San Marco liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Savoia & Jolanda

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 628 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 269 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1002 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Antonius, Soesty

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

mooi klassiek hotel dichtbij alles

Mooi hotel met klassiek interieur en zeer gastvriendelijk personeel. Wanden zijn wel dun, wij werden geconfronteerd met erg luide en onwelwillende kamerburen (Russisch?)
7 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel Savoia & Jolanda, Venice, Italy – November 2024 3 nights stay. This was my second stay at Hotel Savoia & Jolanda, and I returned with three family members who were visiting Venice for the first time. The hotel’s customer service is exceptional—the staff is attentive and eager to make your stay enjoyable. While the hotel has a charming Venetian character, it could benefit from some renovations in certain areas. One issue we faced was the room temperature. Despite it being November, it was surprisingly warm, and the air conditioning wasn’t working. The hotel provided us with an electric fan, which helped a little, but it was still uncomfortable at night. Unfortunately, opening the windows for fresh air wasn’t an option due to mosquitos, which was disappointing. That said, the bed was comfortable, and we stayed in a junior suite with a balcony overlooking the canal, which was a highlight. Waking up to the views of the water and the lively activity below was an incredible experience. Overall, I would stay here again but would choose the winter months for a more comfortable room temperature. The location, service, and views make it a wonderful place to stay in Venice, but the heat in the fall can detract from the experience.
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Sean

Positief: Comfort kamer

Italy Vacation

This was my third time staying at hotel and i won't be returning. The breakfast buffet was one of my least favorite in touring Italy. The hotel turns air off so no air for 3 days. Rooms are nice but very noisy since we needed to open for lack of air. Gave porter $20 euros to bring our 3 bags to water taxi but he dissappeared when our water taxi arrived. The front desk noticed our frustration but offered no assistance or concern . We carried our own bags! On a high note we ate at one of best restaurants in Venice, Da Ivo!! Great food and Friendly Chef!
3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gary

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No air conditioning, very hot, unable to sleep. Staff was unhelpful
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Lynsey

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel in a central location in Venice. The staff were amazing, we had a Junior Suite with a balcony that overlooked the lagoon and it was gorgeous. The room was large as was the bathroom and the balcony was an added bonus. Well located with the water taxi and water bus stopping right out the front made it very easy to get to and from the airport and over to the other islands. Also very walkable to all the attractions in Venice, we were very happy and would definitely stay here again.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Lance

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On the waterfront. Staff was quick to reslove issues. Did not like the lack of air conditioning.
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Aishwarya

2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

David

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I can’t believe the property we arrived at is the same pictured everywhere online. The room that was given to us wasn’t pictured anywhere online. The hotel was dark and dingy. The hallways looked like a horror movie, pulled carpet, yellowed tiles on the ceiling… then we get to our room. Not just old… decrepit. I have no idea how this is considered a 4-star hotel. We didn’t get in until 11pm because of some transportation issues, but scoured the city for anywhere else to sleep- which we found- at 12:30am, and happily left. They didn’t refund us, which I guess could be expected. I was happy to lose $600 to not stay there.
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Susan

Close to water taxi and St Marks square .
4 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

JOSEPH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location, rooms were very small & view was a wall, great staff, easy to get too
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Pamela, Mississauga

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great place to stay highly recommended.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Geir

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfekt beliggenhet

Perfekt beliggenhet! Super service og en meget god restaurant. Kort vei til ferger og vanntaxi.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Marie

2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Brigitte, La Jolla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was incredibly helpful and kind. They made excellent recommendations, assisted in water taxis, dining recommendations and shopping ideas. We were on our honeymoon and were greeted with a bottle of champagne and local cookies twice during our stay. We were treated like family. Grazie Mille.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa, Madison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is right in front of the Ferry-easy to get to with luggage. The staff are extremely friendly and helpful. The room was beautiful with high ceilings and wood beams. The bed was very roomy.The hotel was walkable to most of the sights. The VIP package with Expedia provided breakfast daily and complimentary champagne. We could not have asked for anything better in Venice.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ailien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Romantic location

Great service by everyone. The location is ideal, less than 5 minutes Piazza de San Marco.
3 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jeongman

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
306호에 3박을 하였는데, 호텔을 청결하였으나 시설이 오래되어 불편한 점이 많았습니다. 306호는 304호와 방문 하나로 나뉘어진 방이었습니다. 그래서 304호에서 TV소리가 우리 방으로 그대로 전달이 되었습니다. 그래서 임시 방편으로 분리된 방문 아래 1~2cm의 틈에 수건으로 막아서 사용했습니다. 그래도 방음이 제대로 되지 않았습니다. 그리고 위 층과 옆 방에서 가구의 삐걱거리는 소리가 들리고, 위층에서 걸을 때마다 쿵쿵 거리는 소리가 들렸습니다. 유럽 여행 중에 이렇게 층간 소음이 있는 방은 처음이었습니다. 방을 바꿔달라고 요청해보았으나, 낮은 등급의 방 밖에 없어서 포기하였습니다. 다음 날 바꾸어 줄 수 있다고 하여, 다음날 낮에는 일정이 있어서 저녁에 갔더니, 모든 방이 가득 차서 바꿔줄 수 없다고 하였습니다. 그러면 낮에 일정을 포기하고 방을 바꿔야 했었던 것인지 의문입니다. 여행을 와서 낮시간은 대부분 일정 때문에 호텔에 들릴 수 없는데 말입니다. 아무튼 다른 분들은 숙박시 해당 내용을 고려하여 숙박할 필요가 있어보입니다. 욕조가 있어서 좋았던 부분은 있습니다.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

ATSUSHI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジュニアスイートルームに宿泊しました。バルコニーから見える、ベネチアの運河、サンタマリアデッレサルーテ教会、サンジョルジョマッジョーレ島。完璧な景色でした。滞在中、何度もバルコニーに出て、景色を楽しみました。飽きることがない景色です。 立地はサンマルコ広場にとても近く、スタッフはフレンドリーで、家のようにくつろげるホテルでした。 このホテルのおかげでベネチアを満喫することができました。とても最高です。
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Takahiro

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トラディショナルな雰囲気を楽しめた一方、少し清潔感で気になるところがありました。
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Deborah

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!! Hotel was dirty and the pillows were like rocks!! Our room was so tiny, it was ridiculous!! Maid lost the tv remote the first night, never to be found again😳
4 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Fernando

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel realmente es super caro para el mantenimiento que tiene habitación super vieja y sucia en mal estado
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Jamie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2024