Tuin

Beoordelingen van Campanile Venlo

3 out of 5
Campanile Venlo
Noorderpoort 5, Venlo

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 128 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 252 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 122 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 534 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marianne

Reisde met een groep
Simpel hotel, voor alleen slapen goed genoeg, ontbijt is prima.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Campanile Venlo op 28 feb 2024
Beste Marianne,Hartelijk dank voor uw review en beoordeling.Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

V.A.M.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Campanile Venlo op 27 jan 2024
Dear VAM,Thank you for rating our hotel.Kind regards,

8/10 – Goed

FMPS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 18 dec 2023
Dear FMPS,Thank you for rating our hotel.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk aanrijden vanuit het noorden. Ideaal voor werk overnachting. Helaas geen restaurant in het weekend
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 15 nov 2023
Beste Richard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

10/10 – Uitstekend

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel goed eten
Zeer vriendelijk en gastvrij de mensen en de kamers zijn perfect
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 7 nov 2023
Beste Wim, Vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Team Campanile Venlo

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 20 sep 2023
Dear Jennifer, Thank you kindly for taking the time to review our hotel. We hope to welcome you again in the near future.With kind regards, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

René

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne locatie om te slapen. Alles ziet er keurig en schoon uit. Er zijn hier en daar wel wat opmerkingen te plaatsen maar dat vertel ik bij het uitchecken wel aan de medewerker. Het is niet ernstig. Dus lekker slapen en ontbijten voor een mooi prijsje. Zeker het aanraden waard.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 20 sep 2023
Geachte Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Team Campanile Venlo

10/10 – Uitstekend

Fg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en correct en vriendelijk personeel. Ook de kamer was goed en compleet. Fijn om de kosten voor een weekeindje binnen de perken te houden.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 5 sep 2023
Beste Fg,Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tevens goed om te lezen dat U de prijs/kwaliteit verhouding weet te waarderen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 23 aug 2023
Dear John, Thank you for taking the time to review our hotel.We hope to welcome you again in the near future. With kind regards,Team Campanile Venlo

2/10 – Ontzettend slecht

Askar

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 5 sep 2023
Dear Askar,So sorry to receive a bad rating without any comment.Please note that we would like to receive real feedback so we maybe can improve the accommodation or service for future guest.With kind regards

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 12 aug 2023
Dear Maria, Thank you for taking the time to review our hotel. We hope to welcome you again in the near future.With kind regards,Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel behulpzaam en vriendelijk. Accomodatie goed en schoon.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 12 aug 2023
Beste Hans, Vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Melis

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 29 aug 2023
Beste Melis, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u graag in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Ton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
REDELIJKE BEDDEN, AAN DE HARDE KANT. PRIMA ONTBIJT
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 5 aug 2023
Beste Ton,Hartelijk dank voor uw review.Het klopt inderdaad dat al onze bedden voorzien zijn van een harder matras. Fijn om te horen dat U s morgens van ons ontbijtbuffet genoten heeft.Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na 23.00 uur incheck is daar mogelijk bij vooruit betaling wel zo gemakkelijker
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 5 aug 2023
Beste John,Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en de late check-in zonder problemen is verlopen.Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Herbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs-Goede bedden,lekker ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 4 aug 2023
Geachte Herbert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben goed tevreden geen incheck problemen klantvriendelijk personeel en altijd is er een oplossing als je later komt dan 23.00 uur
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 29 jul 2023
Beste John,Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat de late check-in eenvoudig was voor U.Met vriendelijke groet

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Fijn hotel Campanile Venlo gastvrij en klantvriendelijk en goede service groetjes John
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 27 jul 2023
Beste John, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 27 jul 2023
Beste Pascal, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. We hopen u graag in de toekomst weer te zien. Met vriendelijke groet,Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Steven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor prijs-kwaliteit is het zeker een aanrader.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 25 jul 2023
Beste Steven,Hartelijk dank voor uw review.Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Jaimie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor 1 nachtje. Goed ontbijt, voldoende keuze.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 21 jul 2023
Beste Jaimie,Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.Met vriendelijke groet

4/10 – Matig

C.E.

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet aan te raden, zijn binnen een straal van 1 km stuken betere te vinden
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 26 jun 2023
Beste C.E,Wat vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest.Graag komen wij met U in contact om te zien hoe U tot inzicht bent gekomen.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Marco

Net aan voldoende
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 20 jun 2023
Beste Marco, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

10/10 – Uitstekend

Murat

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 7 jun 2023
Dear Murat,Thank you for rating our hotel 5 out of 5.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Hylke

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 31 mei 2023
Dear Hylke,Thank you your 5star rating.Kind regards

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Campanile Venlo op 11 mrt 2023
Beste Patrick,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Tot een volgend verblijf.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Cok

Zakenreiziger
Alles redelijk goed alleen is het wel gehorig
Reactie van Team Campanile Venlo op 11 dec 2022
Beste Cok,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Tot een volgend verblijf!

4/10 – Matig

Leon

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Ria

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Team Campanile Venlo op 11 jul 2022
Beste Ria, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

A.B

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Team Campanile Venlo op 14 jun 2022
Geachte A.B, Bedankt voor uw 4/5 beoordeling! Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima bereikbaarheid.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Team Campanile Venlo op 14 jun 2022
Geachte Erik, Bedankt voor uw 4/5 beoordeling! Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

6/10 – Redelijk

Robin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig
Voor €79 per nacht had ik veel meer verwacht, dit was een erg verouderde kamer, vieze badkamer, oncomfortabel matras waar je heel makkelijk vanaf rolt. Ook ben ik een paar keer in mijn enkel gebeten door beestjes, geen idee wat, jeukte erg 3 dagen. Geen aanrader. 300 meter verder zit een fatsoenlijk hotel voor €20 per nacht meer.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Team Campanile Venlo op 21 feb 2022
Beste Robin, Dank voor uw review. Wij nemen uw kritiek serieus en zullen onderzoeken wat hiervan de oorzaak is en hier naar handelen. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

samuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
het is belangrijk dat er goede ventilatie is, inde zomer is de accomodatie bloedheet zonder dat er een raam open kan
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Campanile Venlo op 7 jan 2022
Beste Samuel, Hartelijk bedankt voor uw review. Onze ramen kunnen wel open, achter de gordijnen kunt u de raam openen. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

2/10 – Ontzettend slecht

Jakub

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Campanile Venlo op 21 nov 2021
Dear Jakub, We are sorry to see that you rate us only 2 out of 10. We would like to receive your feedback so we can investigate and perhaps improve. Kind regards

4/10 – Matig

Barbara Stroo

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oude kamers. Hard bed. Veel jeugd.. Ben niet blijven slapen. Ben naar huis gegaan.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Team Campanile Venlo op 21 nov 2021
Geachte mevrouw Stroo, Wat jammer om te horen dat U niet bent blijven slapen vanwege het ervaren overlast. Graag hadden we dit direct geweten zodat ons personeel of beveiligingspersoneel hadden kunnen optreden tegen de overlast veroorzakers. Uiteraard kunnen we niet toleren dat er mensen zijn die de nachtrust van onze gasten verstoren. Onze excuses voor de ervaren overlast. Met vriendelijke groet

10/10 – Uitstekend

KHOA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Campanile Venlo op 11 okt 2021
Dear Khao, Thank you for your great rating of our hotel. Till next stay in Venlo. Kind regards,

8/10 – Goed

Elly

1 nacht verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Werner

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Niet voor herhaling vatbaar.
Had me er meer van voorgesteld. Hotel is zeer gedateerd en oud,was wel redelijk schoon en het bed was redelijk,voor mij persoonlijk te hard. De kamers zijn zeer gehorig en telkens als er n wc werd doorgespoeld hoorde je de leidingen 'brommen' waar ik s'nachts wakker van werd. De tv was redelijk klein en de afstandbediening functioneerde niet goed. Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Jelle op 29 mrt 2021
Beste Werner, Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Erg jammer om te horen dat het verblijf niet geheel naar wens was. Graag wensen wij U fijne feestdagen. Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf
Leuk en gezellig verblijf bij Campanile in Venlo en zeer goed en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 2 okt 2020
Beste Geert, Hartelijk bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Campanile Venlo

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 24 sep 2020
Dear Mr./Mrs. Thank you for your review! We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 8 sep 2020
Dear Mrs./Mr. Thank you for your review! We hope to welcome you again in the near future. Kind regards, Team Campanile Venlo

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 24 aug 2020
Dear, Thank you for rating us 4 out of 5. Kind regards

6/10 – Redelijk

Rosel, Den Haag

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geen koelkast en airconditioner, was moeilijk om de nacht door te bringen.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 13 aug 2020
Beste Rosel, Hartelijk dank voor uw review. Wat was het warm de afgelopen periode, een werkelijke hittegolf. Zoals beschreven op deze website beschikt on hotel inderdaad niet over airco of koelkasten op de kamer. Wel onze bar dagelijks geopend tot 23.00 uur voor een verkoelend drankje, ook om mee te nemen naar de kamer. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Lydia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 5 aug 2020
Dear Lydia, Thank you for rating us 8/10. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 29 jul 2020
Dear Dirk, Thank you for rating our hotel 10 out of 10!! Yay!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 22 jul 2020
Dear Mr./Mrs. Thank you for your review! Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Eenvoudige kamer. Overnachtingsplek meer niet.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 9 jul 2020
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
niks te zeggen. het bed sliep goed dat was ook het enige goede aan deze
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 12 jun 2020
Beste, Fijn om te horen dat U goed geslapen hebt. Een goede nachtrust is de sleutel voor een mooie dag. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 2 mrt 2020
Dear Mr./Mrs. Thank you for your 4 out of 5 rating! Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Campanile Venlo op 4 feb 2020
Dear Mr./Mrs. Thank you for your review. Kind regards, Team Campanile Venlo