French cuisine

Beoordelingen van Hotel Restaurant Uit de Kunst

3 out of 5
Hotel Restaurant Uit de Kunst
Vijlenberg 76, Vijlen

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 27 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

A.C.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Addi

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunstig gelegen. Gordijnen konden niet dicht, heel veel licht in de kamer.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marcel

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Sander

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Wim

3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Wolanda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. De kamer was netjes en schoon. Vanuit het hotel kun je heerlijk wandelen en fietsen. Ook een bezoek aan Maastricht is goed te doen.
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging, mooie kamer en het eten was uit de kunst
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
The hotel has a fantastic location, with a great view from the terrace. Breakfast, with the exception of the coffee, was very good. The room itself was fine, but the double bed wasn't comfortable at all. The art that is displayed throughout the hotel struck us more as kitschy junk, but there's no accounting for tastes. The staff were friendly, but we found one staff member overbearingly jokey, so much so that we wouldn't return here. We were also disappointed with the restaurant; dinner was far too expensive for the quality of the food.
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Henk

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rustige ligging, goede parkeergelegenheid, zeer ruime kamers gastvrije eigenaren, heerlijk, uitgebreid ontbijt, kleinschalig, warme sfeer met veel eigen kunst, fijne bedden, schoon, modern
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Annemieke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bescheiden schone kamers. Prima voor 2 nachtjes. maar voor een langer verblijf zou ik een ruimere kamer willen. De badkamer had weinig ruimte om spulletjes neer te zetten, zoals je cremetjes, deo etc.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten wss zeer goed. vriendelijke patron en personeel. 1 minpuntje was het douche gordijn
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

siska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Mooi uitzicht vanuit restaurant en wandelroutes vanuit hotel
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

André-Nelleke, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleinschalig, zeer gastvrij hotel, waar je je meteen thuis voelt. Heerlijk gegeten, geen standaard keuken, maar exclusieve gerechten, met zorg en passie bereid en opgediend. We hebben genoten van alle comfort, en dat alles voor een hele gunstige prijs.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Super verblijf
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Herman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn kleinschalig hotel in een mooie omgeving. Ideaal om te wandelen en/of steden als Maastricht en Aken te bezoeken.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudige kamers, goed ontbijt en heerlijk gedineerd!

10/10 – Uitstekend

Ida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij zijn gastvrij ontvangen, de kamer was ruim (comfort kamer ),ontbijt perfect en heerlijk gegeten in het restaurant.

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rustig hotel
Klantvriendelijk, gezellig, heerlijk ontbijt

6/10 – Redelijk

Jan

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Het hotel was schoon, de kamer ook.
Wij vonden het meer een B&B dan een hotel. Als het buiten erg warm is, dan is de kamer zeer warm.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel
mooi kleinschalig schoon hotel met super restaurant eronder waar we heerlijk gegeten hebben buiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 2e keer
Goed ontvangst, kleine kamers, ontbijt pas vanaf 8 uur, niet gastvrij als je om 22 uur nog een drankje op het terras wil nuttigen, kleine kaart restaurant, geen airco aanwezig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Thorsten, Stolberg NRW

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemütliches Hotel, leider sehr laut und klein
Das Einchecken war problemlos. Ich bekam sofort meinen Schlüssel und mir wurde sofort gesagt, wo im Haus das Zimmer zu finden ist. Leider war es im Zimmer durch andere Mieter sehr laut. Das Zimmer selbst war im Dachgeschoss und die Größe durch die Dachschrägen leider massiv eingeschränkt. Zudem gab es keinerlei Schränke um Sachen zu verstauen. Die Dusche wird von zwei Seiten mit einem Vorhang gegen Spritzwasser abgehängt. Dieser Vorhang klebt aber nach etwa 10 Sekunden am Körper und lässt sich nicht anderweitig befestigen. Der Lüfter, das Waschbecken, der Abfluss.. alles leider nicht sauber. Das Essen war dagegen sehr lecker. Das Frühstück erinnerte mich eher an das 1€ Frühstück aus IKEA. Ich wollte gleich am nächsten morgen wieder auschecken um mir für diesen Preis ein vernünftiges Zimmer zu suchen, jedoch wurde mir klar gemacht, dass die Stornierung 100% des Zimmerpreises betragen würde.
2 nachten verbleven in oktober 2017