Serveert ontbijt, lunch, diner, tuinzicht

Beoordelingen van Hotel Laurabos

3.5 out of 5
Hotel Laurabos
Laurabosweg 8, Weert

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische ligging heerlijk rustig en vriendelijk !!!
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Yung, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen hotel in alle rust.
Vanuit Weer goed met de fiets te bereiken (4-5 km). Rustige omgeving. Goed ontbijt. Wat minder is, is de prijs - kwaliteit verhouding. Relatief prijzige kamer voor het aangebodene. Ik mis toch ook een koelkast. En de kamer was relatief warm, waarbij de ramen niet open konden. Als compensatie wel een goed werkende airconditioning.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Kristof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De moeite waard om te ontdekke.
Heel erg aan te raden , zeer goede prijs kwaliteit verhouding

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel, waren hier om Bospop te bezoeken
Hotel ligt erg mooi gelegen. Personeel was erg vriendelijk, gastvrij. We mochten onze fietsen binnen neerzetten. Ontbijt top.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
je hoeft geen golfer te zijn - mooi omgeving
Wij zijn geen golfers, maar hebben wel genoten van de omgeving en het uitkijken naar de golf course

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruhige Lage im Grünen, sehr freundlicher und hilfbereiter Empfang, großzügiges Zimmer. Großer Balkon mit Stühlen und Blick auf den Golfplatz - einzig er ist renovierungsbedürftig.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location and very quiet. All the staff were so helpful and the food was delicious.
5 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Ruth

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das gebuchte Zimmer war bei der Ankunft nicht sauber, so waren noch Flaschenränder auf dem Sideboard zu sehen, die Fenster waren schmutzig, der Balkon mit Waschbetonplatten aus den 70ziger versehen, die auch noch Grünspan aufwiesen... alles in allem für ein Hotel dieser Preisklasse völlig unvorstellbar! Der Service insgesamt war ok, das Essen im Restaurant gut aber als es darum ging, die Frühstückszeit am Sonntagmorgen um 30 Minuten vorzuverlegen (wir haben an einen Wettkampf teilgenommen und hatten eine frühe Startzeit!) gab es heftige Diskussionen und man könne auch keine Regeln brechen... alles in allem wenig flexibel kundenorientiert.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Magnus

2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Konstantinos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel klein aber fein

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Use Hotels.com & get an old, worn room by parking
I've stayed at Crossmoor before but booked a one night stay recently and was put in a worn out, dirty, somewhat broken room over the parking lot. I heard golfers walking to/from the greens at all hours of daylight. No AC so I had to open the screen door, which was broken and fell off, allowing bugs in. Granted, I paid a low rate for just 1 person, but there were few people staying in the hotel - I don't think they needed to put me in the spare, handicapped equipped room - or should have told me that was all they had. I return to the area often and will look elsewhere. Too bad, because I like the restaurant and neighborhood.

8/10 – Goed

Harri, Borås

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugnt, lummigt familjärt
Trevligt litet hotell i kombination med Golfbana. En bit från centrum och begränsat med saker att göra. Passade på att låna en klubba och gick till drivingrange. Detta var gratis, greenfee ca 50€ för gäster för den som vill spela. Fräscht och rent, härlig säng till ett bra pris. Bra restaurang o frukost. Säsongsöppet

6/10 – Redelijk

James

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Einladendes Hotel, allerdings Schwächen im Service
Das Hotel macht von Außen einen gepflegten Eindruck als Clubhaus eines Golfplatzes. Der Check-in war problemlos. Der Weg zum Zimmer war leider etwas problematisch, da wir uns an der Wäschelieferung des Housekeeping vorbeiquetschen mussten, die auf der Treppe stand. Das Zimmer war gut, ein Standardzimmer mit den übelriechen Features wie TV, Föhn etc. Das bad bot ausreichend Platz und die allgemeine Sauberkeit war gegeben. Das Frühstück am nächsten Morgen war guter Standard. Beim Frühstück würden wir gefragt, ob wir eine Nacht oder zwei Nächte bleiben, was etwas Verwirrung bei uns auslöste, da zwei Nächte gebucht waren. Bei unserer Rückkehr am Abend war das Zimmer leider vom Housekeeping nicht hergerichtet worden, man wollte uns zwar ein neues Zimmer anbieten, allerdings war es ein langer Tag was wir daher ablehnten. Alles in allem war der Eindruck vom Hotel gut, bis auf die Mängel im Housekeeping - was durchaus ein Einzelfall sein kann.