No 168 Taidong Road, Siming District, Xiamen, Fujian
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 52 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
32
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 52 beoordelingen" "
8 - Goed
15
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 52 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 52 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 52 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Maxwell
Zakenreiziger
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置不错,离机场很近,海景很漂亮,下次再来
Chengke
1 nacht verbleven in juni 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2020
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Shangri-La Hotel, Xiamen op 24 mrt 2020
Dear guest,
Thank you for choosing to stay with us at Shangri-La, Xiamen.
It is with great regret to hear that your experience with us has been less than memorable. On behalf of the hotel, please accept my sincere apologies for the unpleasantness caused. We value your feedback and have taken the necessary measures to improve our service and production. We hope you will give us another chance to impress you. Thank you once again for choosing to stay with us. Have a pleasant day ahead.
Yours sincerely,
Shangri-La Hotel, Xiamen
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Shangri-La Hotel, Xiamen op 31 jan 2020
Dear Paul, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, new, clean and comfortable
A pretty new hotel in Xiamen, near the seaside. There is an amusement part (water park) nearby.Recommend rooms with seaview.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Lizzy op 30 dec 2019
Dear Guest, thank you for choosing Shangri-la Xiamen . It is happy to hear that you like the location and the view of our hotel. Looking forward to see you again.
10/10 – Uitstekend
Low
Zakenreiziger
27 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Low
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Lizzy op 30 dec 2019
Dear Low, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 – Uitstekend
bohyung
Reisde met familie
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bohyung
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Lizzy op 30 dec 2019
Dear Bohyung, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパ最高。厦門に泊まるならここだと思います。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Lizzy op 30 dec 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,
10/10 – Uitstekend
CHIHKAI
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIHKAI
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Shangri-La Hotel, Xiamen op 7 nov 2019
Dear CHIHKAI, Thank you for choosing Shangri-La,Xiamen. we are so delight to provide you with a comfortable stay. Thank you and look forward to see you again.
Dear guests, first of all, we would like to send you the most sincere apology and thank you for giving us feedback on your stay experience. For all the problems you feedback, the hotel will actively take improvement measures to strengthen the staff service awareness training and management, so as to create a more beautiful and memorable check-in experience for guests, I believe that your next check-in will be improved. We look forward to your coming to xiamen again and choosing to stay in shangri-la, so that we can warmly welcome you and provide you with a more comfortable and pleasant stay experience. Shangri-la hotel, Xiamen
10/10 – Uitstekend
Kasy, 香港
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s brand new, clean and hotel staff are friendly and helpful.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Shangri- La, Xiamen op 19 sep 2019
Dear friend, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, I'm so happy that you love our hotel and look forward to see you next time.
8/10 – Goed
Tomas
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomas
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Shangri- La, Xiamen op 20 sep 2019
Dear Tomas, thank you for your comments on the hotel. Although we are committed to providing a good accommodation experience for our customers, it is clear that our service is still lacking and cannot satisfy you. If you are willing to give us a chance to win back your trust, I can assure you that we will do our best to make you the best hotel experience. We are looking forward to see you again, so that we can warmly welcome you at your next stay and provide you with a more comfortable and enjoyable stay.
8/10 – Goed
CHUEN SUM
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Improve food quality
CHUEN SUM
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sophie su op 27 jul 2019
Dear guest,
Greeting from Shangri-La Hotel, Xiamen.
Thank you for choosing Shangri-La, in the meantime, we are deeply sorry about we could not offer you a satisfying experience here.
We would like to extend our most sincere apologies. For the questions you mentioned, our hotel will actively take improvement measures to solve it. I believe it would not happen again when you come back next time. Thank you for your understanding. We are looking forward to see you again, so that we can warmly welcome you at your next stay and provide you with a more comfortable and enjoyable stay.
Shangri-La Hotel, Xiamen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
thomas
13 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
enjoyable stay, breakfast was good but could be better
thomas
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Shangri- La, Xiamen op 15 mei 2019
Dear Thomas, thank you for choosing Shangri-La,Xiamen. we are so delight to provide you with a comfortable stay. Regarding to the breakfast you mentioned, we certainly should make it more better. we are looking forward to hear from your comments when you come back next time. Here is my most sincere greetings.
8/10 – Goed
jiahua
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jiahua
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Paul
1 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Tina
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best service and amazing buffet
The staff went over the top to make sure our stay was enjoyable. The restaurant was amazing with superb food.
Tina
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
sheila
20 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is nice.. good beds, good wifi, great breakfast... but not much in the area to walk to. The upgrade to the Horizon Club Lounge was CRAZY expensive. Check in was not easy as Front Desk Attendant did not speak good English.
sheila
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear Sheila,thank you for choosing Shangri-la Xiamen . For you mentioned that we do not have much area to walk to, we already suggest our concierge colleagues to planning and as for the staff’s English, we shall keep training on this, thank you and looking forward to see you again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
8/10 – Goed
Chen Huang
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shangri La Xiamen
Great view to the sea. Nice restaurants, have tried both.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear friend, it is happy to hear that you liked our room view and restaurants. We also own a huge Fitness club and a fantastic kids club, hope you've already had some fine, looking forward to your next coming.
10/10 – Uitstekend
Ulf
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett hotell med många plus .
Ett underbart hotel som har allt man behöver. Bra service , bra frukost , bra gym, trevlig personal . Blev en perfekt födelsedag med stöd av deras service personal som ordnade special dekoration .
Ulf
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear Ulf, Happy Birthday! Thank you for choosing Shangri-la,xiamen, hoping to see you next year!
10/10 – Uitstekend
CAROLYN
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thumbs up!
The hotel was beautiful and clean! Really enjoyed the stay it made me feel like royalty! Highly recommended :)
CAROLYN
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear Carolyn, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, and looking forward tosee you again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best GYM and pool I have seen in along time.
Great restaurant for breakfast!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear friend, thank you for choosing Shangri-la,xiamen. It is happy to know that you like our GYM & restaurant, looking forward to see you again.
10/10 – Uitstekend
K., hongkong
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Man Yuen
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
Man Yuen
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear Man Yuen, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, and looking forward to see you again
10/10 – Uitstekend
Alison
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and friendly staff
Fantastic location to company HQs, Very friendly staff and new ocean view
Alison
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Milkie op 24 apr 2019
Dear Alison, thank you for choosing Shangri-la Xiamen . It is happy to hear that you like the location and the view of our hotel. Looking forward to see you again.
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, brand new, great service, nice view on sea and beach, not cheap and only nothing around
bertrand
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Tiffany Yu op 13 aug 2018
Dear Guest,
Warmest greeting from Shangri-la hotel Xiamen.
Thank you for choosing us as a home to stay in Xiamen. We're very glad to know that you had a very nice stay with us. Thank you for your great comments for our service and the nice view. We will share with all team members, I think they will be very happy to receive your kindly appreciation.
Regarding the location of our hotel, there are 2 malls with various of choices of restaurants near us by car in 10 minutes. Next time you might like to explore more about our surroundings.
Once again, thank you very much for your great comments. And we're looking forward to welcome you back soon.
10/10 – Uitstekend
Ta Chun, 台北
7 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotel
Fantastiskt hotel men lite långt från centrum. Kommer bo där igen.
Per
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good new hotel in quiet location.
Spanking new hotel in a quiet location. Everything is brand new and very clean. Even all the staff of the hotel seems to be new to their job. Luxurious and comfortable modern room. Good restaurants and gym facilities in the hotel.