ARTSY Suite | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta

5 out of 5
ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta
Jl. Urip Sumoharjo No 37, Yogyakarta, Yogyakarta

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 286 van 511 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 187 van 511 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 511 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 511 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 511 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

L.P.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine hotel with some details to improve upon
The hotel has perfect service. The staff is very helpfull. The lamps in the room were damaged and the refrigirator harly worked. Otherwise everythi g was quite perfect.
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service door de medewerkers daar. Je voelt je echt te gast. De fitnessruimte was echt tof. Heb daar lekker getraind met de fitnessbegeleider daar. Ook het ontbijt is er prima. Wel wat weinig broodkeuze voor de Europeaan maar voldoende eten. Minder mooi was dat de kraan Canadese douche niet goed werkte. Dit werdt na het melden wel direct op gelost.
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Van alles te doen
Fijn personeel en heel behulpzaam en belangstellend.
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

jan, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to the center
Great hotel 10 minutes by car to jalan malioboro. Very good breakfast with a big selection of asian and western food. Small swimming pool. Friendly and helpfull staff.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Pascal, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxurious and real hospitality
What a great hotel. Beside that the rooms are really luxerious, big and clean, the staff is great. In no time they know your name, your room number and they will help youas much as they can. From reception, till doormen, from waiter till housekeeping, they all greet you and give you a big smile. This is the first time that I felt really appreciated in a hotel and not had the feeling I was a number. We had some problems during check-in but they solved it straight away. The next morning they asked if I could fill in a questionnaire where I mentioned it and they kept apologizing after that, that I feld almost embarrassed because they already solved it. Dear management, they way you treat your staff is properly pretty good. They all seems pretty genuine happy. Keep up the good work and next time we are in yogjakarta we definitely stay in your hotel again. Thank you so much for the great experience.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel, vriendelijke mensen,ontbijt ruime keus
Kamer gerieflijk, heerlijk geslapen door fijne matrassen, 2 kussens pp, vriendelijk en hulpvaardig personeel in restaurant, uitgebreid ontbijt, grote lobby en mogelijkheid om buiten bij zwembad iets te nuttigen. We zijn heel tevreden.

8/10 – Goed

Rakesh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan een gezellige winkelstraat
We kwamen wat verregend uit de taxi, het personeel hielp ons vlug naar binnen. Daar kregen we een welkomstdrankje en een handdoek om ons op te frissen. Inchecken ging soepel en we konden snel naar onze kamers. Het personeel is zeer vriendelijk en had mijn vliegtickets herbevestigd en uitgeprint. Het ontbijt was zeer divers en goed van kwaliteit.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Super goed hotel! Lux schoon en zeer behulpzaam personeel. Enige minpuntje is dat een peuh ver van t centrum is maar taxi's zijn altijd beschikbaar en goedkoop

8/10 – Goed

herman, tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attent hotel
Het hotel ligt niet dicht bij het centrum, maar een taxi is gemakkelijk te krijgen. En ook nog goedkoop. Het ontbijt buffet is goed, de kaart voor lunch en diner enigszins beperkt. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk

10/10 – Uitstekend

Fons, F

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig modern hotel.
Uitstekend hotel met prima ontbijt. Mooie goed onderhouden kamers Met de taxi ben je in 10 minuten in het centrum.

8/10 – Goed

Sri Wildhagen, Breda Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf.
Wij zijn al twee of drie keer geslapen in Aston Yogjakarta .Geweldige service,vriendelijke personeel,comfortable bed en uitgebreide ontbijt. De min punt van het ontbijt is dat we moeten betallen voor een cappuccino omdat we geen gewone koffie willen.Wij drinken thuis ook Cappuccino.

8/10 – Goed

Jules BL

Positief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gastvrij!

2/10 – Ontzettend slecht

Joseph

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely terrible room (4 rooms actually.) After arriving and entering the room I was stunned. I had to actally think about what was happening, take stock and make a quick decision to contact the front desk and tell them NO WAY! I then called my friend in the next room and he was in agreement, there would be no way we would be staying the 4 nights booked in these hotel rooms. The manage came up and asked what was wrong and I opened up the curtains and began to point out issue after issue. The head board was stained, the carpet stained, wallpaper peeling, worn furniture, exposed wire in the bathroom above the shower, dusty furniture, bad paint, old bathroom,,, etc,etc,etc. I have traveled quite a bit in SE Asia and Europe and the United States and the only other experience I can liken these rooms to were nasty motels along highways of the United States, worse! We were shown two other rooms but the same result. I was Not going to stay there, no way, Not for the money I paid, it was not a fair deal. This is where the customer service came into play. The manager, I wish I knew her name, she was the day manager on Monday October 16th, the day I checked in worked so hard to help us out and it finally came down to me telling them, "you need to get me into another hotel period." I was not the friendliest at that moment and at every point where I would have told me to go take a walk, she handled herself with dignity and compassion and never lost her cool. She got us another booking.

10/10 – Uitstekend

David, Washington

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a great experience in general. Staff were all so professional, attentive and always friendly. Everybody cared about us as guests. Breakfast was wonderful and many food choices. Room was cleaned every day and was comfortable. Definitely recommend this hotel for long or short stay and will stay here again.
14 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

IKKE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moldy hallway and peeled wall. Stay away
The staffs are super wonderful. We stayed on the 3rd floor. Horrible moldy hallway with very bad peeling wall cover. We got upper respiratory infection returning from the trip. I would have given the hotel a super minus review if i could. The hotel lobby was adorned with strong perfume scent to masks the remaining moldy place.
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

PARHANA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant and common areas

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location. Comfortable
The room wasn't very bug but clean and comfortable. The staffs were very kind. I likedthe breakfast
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

YONGHO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 숙소
깨끗하고 넓고 위치가 좋습니다. 가격 생각하면 좋은 선택인 것 같습니다.
2 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Julie, Melbourne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
. Staff very friendly and helpful, Services was excellent.
14 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Tomohiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
丁度良いオススメホテルです
ジョグジャカルタは仕事の関係で頻繁に行くのですが、いつもここです。コスパも悪くありません。朝食も充分。バスローブもあるしエアコンはoffに出来ます。NHKワールドも見れるし、スパやルーフトップにレストラン もあります。リゾートホテルを希望されるなら違いますが程よいシティホテルならここです。これまで空港からも比較的近くだったのですが、ジョグジャカルタ空港の移転に伴い市内のホテルまでめちゃくちゃ遠くなるのがネックです。
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

mingjian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good location,friendly staff, everything is good, we'll come back again
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Seungwoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful!!
It was amazing to stay. I had great time
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice large room but too little light, and with stains on the carpet and upholstery. Shower floor slippery when wet. Breakfast OK except we were told 30-minute wait for the "famous croissants".. The pool is small. Lovely staff.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
接待處的職員待客有禮及很友善,樂於協助人客解決問題。餐廳寬敞乾淨丶整潔,早餐十分豐富。服務員熱心為人客服務。
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Rod, Lahaina Maui

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great. Breakfast included was excellent. Best croissants in Asia. Best deal for clean hotel in Yogyakarta. Fairly close to airport.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

N A

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Makarand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Nurhady

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great stay.
highly recommended . free breakfast
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Zahri, Kuala Lumpur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in and check out was really smooth. Room was really clean and comfortable. Staff were also helpful and friendly. Close to amenities. Breakfast buffet was plentiful and good. Really loved my stay here.
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

edy gunawan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sangat enjoy nginap di aston ..
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

QC, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and new. Excellent staff who were welcoming. Great steakhouse as well.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Staffs are very friendly and hotel well maintained.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Conan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good food in the restaurant. Perfect place to stay in town.
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Febri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal. Hilfe bei allen keineren Problemen. Sehr gutes Frühstück.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Shaun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

HIRAKU

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ホテルはかなり居心地良かったです
ホテルは部屋はきれいで広々していて良かった 朝食も種類が多種多様で連泊にもあきることはないと思う ただクラトンなどの観光地には多少距離があり、近くに観光客がはいれそうな飲食店が少ないのはちょっと不便
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Phillip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What an amazing place. The breakfast was to die for. Service was also amazing. Room service was great too. No complaints!
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Sukarsih

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

shinya

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

H.S., Japan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good facilities and staff.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Sèjour d’une semaine à Yogyakarta en couple Hôtel très confortable avec un personnel parfaitement aimable Excellent petit déjeuner, très copieux Belle ambiance en fin de semaine dans le le grill Room adjacent à la salle du petit déjeuner Nous n’avons pas testé le restaurant gastronomique. L’hôtel dispose également d’une agence de voyage auprès de laquelle on peut organiser différentes visites
6 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need to improve the bed quality
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Luke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff
Amazing staff, fantastic buffet breakfast. Would definitely stay here again. The adjoining rooms were perfect for our kids and us.
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Donna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You can tell a good property by the first impression. Hotel is very clean. Staff is polite and food is good. The pool small and the views for some part of the hotel is not great. But otherwise, its a more than pleasant stay for my family and I.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

MAKO, 神奈川

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は綺麗だった。プールの水がやや濁っていた。
1 nacht verbleven in september 2019