Ontvang een overzicht van dit hotel3-sterren hotel met een restaurant in Kawasaki

Populaire pluspunten van de accommodatie

Gratis wifi
Restaurant
Wasserij
Kruidenier / supermarkt
Meertalig personeel

Ligging

Dit hotel in Kawasaki ligt op 3,2 km van Kawasaki Daishi en binnen 15 km afstand van Shinyokohama Raumen Museum en Museum voor de Kunst van Yokohama. Ook Landmark Tower en Yokohama Cosmo World liggen binnen 15 km afstand.

Accommodatievoorzieningen

Dit hotel heeft niet alleen een restaurant, maar ook een magnetron in de gemeenschappelijke ruimte en een stomerij/wasserijservice. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een wasserij, een computerstation en meertalig personeel zijn enkele van de overige voorzieningen.

Kamervoorzieningen

De 240 kamers beschikken elk over gratis wifi, gratis kabelinternet, een koelkast en een televisie met satellietzenders. Een föhn, een bureau en gratis toiletartikelen zijn enkele van de overige voorzieningen.

Hotelvoorzieningen

Hotelvoorzieningen

Dit hotel heeft een restaurant. De accommodatie beschikt over een computerstation en gratis wifi of kabelinternet. Het Japanse zakelijke hotel heeft ook meertalig personeel, een wasserij en een stomerij/wasserijservice.

  • Aantal kamers - 240 
  • Kranten in de lobby (toeslag) 
  • Stomerij / wasserijservice 
  • Lift 
  • Kruidenier / supermarkt 
  • Gratis wifi 
  • Computerstation 
  • Gedeelde magnetron 
  • Wasserij 
  • Meertalig personeel 
  • Bagageopslag 
  • Restaurant 
  • Kluis bij receptie 
  • Ontbijt beschikbaar (toeslag) 
  • Gratis kabelinternet 

Gezinsvriendelijke voorzieningen

  • Familiehotel  
  • Gratis wifi  
  • Kruidenier / supermarkt  
  • Wasserij  
  • Koelkast  

Internet

Beschikbaar in alle kamers: Gratis wifi , Gratis kabelinternet

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: Gratis wifi , Gratis kabelinternet

Kamervoorzieningen

  • Betaalfilms 
  • Airconditioning 
  • Koelkast 
  • Dagelijkse huishoudservice 
  • Privébadkamer 
  • Gratis toiletartikelen 
  • Föhn 
  • Bad/douchecombinatie 
  • Bureau 
  • Televisie 
  • Strijkijzer / strijkplank (op verzoek) 
  • Satellietzenders 
  • Gratis wifi 
  • Gratis kabelinternet 

Eetgelegenheden

Geniet dagelijks tegen betaling van een ontbijtbuffet. 

Daiwa Roynet Hotel Kawasaki heeft een restaurant.

Toegankelijkheid

Heb je specifieke verzoeken voor toegankelijkheidsvoorzienigen? Deze kun je op de boekingspagina vermelden wanneer je je kamer boekt.

  • Rolstoeltoegankelijke badkamer 
  • Toegankelijkheidsvoorzieningen in de kamer 
  • Rolstoeltoegankelijke douche 

Hotelbeleid

Inchecken

Inchecken tot 04.00 uur

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken tot 11.00 uur

Betalingsmethoden

Kinderen en extra bedden

  • Kinderen zijn van harte welkom.
  • Kinderen verblijven gratis! Er mag één kind tot 12 jaar oud gratis verblijven wanneer gebruikgemaakt wordt van het aanwezige beddengoed.
  • Er zijn geen verrijdbare / extra bedden beschikbaar.

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een geldig identiteitsbewijs en een borgsom in contanten of creditcard voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Geen extra bedden beschikbaar

Toeslagen

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken .
  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. JPY 880.00 voor volwassenen en ca. JPY 880.00 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Overige info

Eén kind t/m 12 jaar oud verblijft gratis wanneer hij/zij in dezelfde kamer als de ouders of voogd slaapt en de aanwezige bedden gebruikt. Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz. ) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 


Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?