Fotogalerie voor Samurai Guesthouse irodori Kamakura





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 71
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (1F Japanese Traditional room WA Max 4) laden

Kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (1F Japanese Traditional room WA Max 4)
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een haardroger
Een bidet
Gemeenschappelijke keuken
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4) laden

Kamer, niet-roken (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een haardroger
Een bidet
Gemeenschappelijke keuken
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (2F Japanese Western room YU Max 2) laden

Kamer, niet-roken (2F Japanese Western room YU Max 2)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een haardroger
Een bidet
Gemeenschappelijke keuken
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-23 Yuigahama, Kamakura, Kanagawa, 248-0014
Over deze accommodatie
Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Vergelijkbare accommodaties

Tosei Hotel Cocone Kamakura
Tosei Hotel Cocone Kamakura
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 551 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: JPY 3000 per accommodatie, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guesthouse irodori
irodori Kamakura
Irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse Kamakura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Samurai Guesthouse irodori Kamakura
8,8
Uitstekend
8,6
Netheid
9,2
Locatie
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Alexander
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshie
Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshie
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuto
26 aug 2025
Yuto
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jaewon
Reisde met een groep
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaewon
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MAUNAY
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAUNAY
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marian O'Neill
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marian O'Neill
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
カズミ
27 jul 2025
カズミ
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Naruaki
Reisde met familie
21 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naruaki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Max
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Max
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
CHU
21 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHU
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
John
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
John
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Allison
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allison
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour !
Emilie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
julie
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
julie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
1 mei 2025
Alex
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriel
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Reina
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reina
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
27 apr 2025
Patrick
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Julianne
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great guesthouse


Julianne
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriel
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MARY
Zakenreiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
MARY
2 nachten verbleven in april 2025