Fotogalerie voor Hotel New Yokosuka





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 169
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Executive suite, keuken laden

Executive suite, keuken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Smart-tv
Traagschuim
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, keuken laden

Suite, keuken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Smart-tv
Traagschuim
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-12 Honcho, Yokosuka, Kanagawa, 238-0041
Over deze accommodatie
Hotel New Yokosuka
Vergelijkbare accommodaties

Mercure Yokosuka
Mercure Yokosuka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 75
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1650 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
NEW YOKOSUKA
HOTEL NEW YOKOSUKA Hotel
HOTEL NEW YOKOSUKA Yokosuka
HOTEL NEW YOKOSUKA Hotel Yokosuka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel New Yokosuka
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
alic
1 okt 2025
alic
20 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ちとせ
Reisde met familie en kleine kinderen
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


ちとせ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
LUIS
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LUIS
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Payton
23 aug 2025
Payton
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ririko
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ririko
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jason
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jason
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MATSUO
3 aug 2025
MATSUO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gerald
22 jul 2025
Gerald
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MASAMI
Zakenreiziger, Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAMI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
7 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Pamela
7 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
David
30 jun 2025
David
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
alicia, san diego
25 jun 2025
alicia
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Genesis
18 jun 2025
Genesis
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
Zakenreiziger
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Noel
7 jun 2025
Noel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
4 jun 2025
Daniel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
josiah
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
josiah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Antares
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antares
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kim, Pocatello
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
7 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
KENJI
Zakenreiziger
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KENJI
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Alexandra
21 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay
Alexandra
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Tiffany
16 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
1 nacht verbleven in april 2025