Linca
Ryokan in Zushi
Fotogalerie voor Linca





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 255
27 nov - 28 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een apart bad en aparte douche
2 badkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Yokohama
Stadscentrum van Yokohama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 644 beoordelingen
De prijs is € 133
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-8-3, Zushi, Kanagawa ken, 249-0008
Over deze accommodatie
Linca
Vergelijkbare accommodaties

SYMPOSION Locanda
SYMPOSION Locanda
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 44 beoordelingen
De prijs is € 54
19 dec - 20 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.












