Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, gedeelde badkamer (Private Toilet) laden

Vierpersoonskamer, gedeelde badkamer (Private Toilet)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
2 badkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Private Toilet) laden

Driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Private Toilet)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
2 badkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, privébadkamer laden

Twin kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, gedeelde badkamer (Private Toilet) laden

Twin kamer, gedeelde badkamer (Private Toilet)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
2 badkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Yokohama
Stadscentrum van Yokohama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 530 beoordelingen
De prijs is € 128
5 aug - 6 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-19-5 YUIGAHAMA, Kamakura, KANAGAWA, 248-0014
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Shonan Fujisawa
Smile Hotel Shonan Fujisawa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 454 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PENSION GREEN GRASS Kamakura
GREEN GRASS Kamakura
PENSION GREEN GRASS Pension
PENSION GREEN GRASS Kamakura
PENSION GREEN GRASS Pension Kamakura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pension Green Grass
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
Katsuyuki
Reisde met familie en kleine kinderen
25 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuyuki
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Nahoko
Reisde met familie en kleine kinderen
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nahoko
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
makoto
28 jul 2022
makoto
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アットホームで素敵なところです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
NAKAMOTO
29 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

NAKAMOTO
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適に泊まることができました
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
虹子, 東京
Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
虹子
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
naofumi
Reisde met familie
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
naofumi
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
HIROMI
Reisde met een groep
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした。
HIROMI
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Michael
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cosy, clean and convenient
Michael
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 jun 2019
Positief: Netheid
鎌倉観光に便利です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019