Fotogalerie voor YUFUIN UBLHOTEL





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer laden

Eenvoudige vierpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1691-8 Yufuincho Kawakami, Yufu, Oita, 879-5102
Over deze accommodatie
YUFUIN UBLHOTEL
Vergelijkbare accommodaties

Yufuin Yawaraginosato Yadoya
Yufuin Yawaraginosato Yadoya
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 844 beoordelingen
De prijs is € 193
28 okt - 29 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 250.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1850 voor volwassenen en ca. JPY 1250 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over YUFUIN UBLHOTEL
9,2
Fantastisch
9,0
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
9 aug 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足でした!

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MEI LING
Reisde met een groep
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI LING
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
LIZ
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



LIZ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
minki
Reisde met een groep
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
minki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Man chung
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Man chung
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Xueting
11 jun 2025
Xueting
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
THOMAS
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THOMAS
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
しょういち
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しょういち
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nientsun
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Personeel en service
散策


Nientsun
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Weilun
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weilun
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hyeoncheol
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyeoncheol
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hing Yui Vincent
21 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5分鐘步程到金鱗湖
Hing Yui Vincent
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hoi Lee
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoi Lee
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Teng
13 apr 2025
Teng
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ming Jen
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ming Jen
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MEI LING
Reisde met een groep
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
適合自駕旅客租住
MEI LING
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
changwoo
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
changwoo
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
PEIYUN
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家人一致通過

PEIYUN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很滿意的一晚
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
カンタ
Reisde met een groep
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カンタ
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Sau king
7 mrt 2025
Sau king
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MENG CHIA
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
MENG CHIA
1 nacht verbleven in februari 2025