Lobby

Beoordelingen van Sheraton Zhenjiang Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Zhenjiang Hotel
No. 88 Beifu Road, Zhenjiang, Jiangsu

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 62 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Chih Cheng

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
房間空調壞了只有熱風無法降溫悶熱難眠
房間空調壞了只有熱風無法降溫悶熱難眠,樓層的走道空調是正常的比房間裡涼快;住宿的兩天裡跟前台服務經理溝通過3次只是得到說會請維修員檢查看看的說法完全沒有改善的意願或實際的幫助意願。房間裡溫度高到28攝氏度無法入睡,尤其是晚餐中有飲酒身體更是悶熱難過;不能開著房門睡只好開窗降溫。這是五星的喜來登的實際住宿情況,退房後照例接到客服電話詢問住宿的經驗。其實就更換到有開空調的樓層>>>> 唉
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Peijun

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Cheng

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Shaun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice service
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

WAI LEONG

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Wayne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The building structure is the best in the city. The room was well styled and felt very comfortable. The only negative things about the room was the carpet has stains and the room temperature couldn’t be adjusted.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable oasis in bustling city centre
Very nice hotel. Classy decoration, excellent service in English, expansive breakfast buffet and great area to walk, shop and find alternate dining
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sales Manager op 15 jan 2020
Thank you for choosing Sheraton Zhenjiang Hotel,your satisfaction and appreciation is our greatest support and encouragement. we will as usual observe the purpose customer first.Sincerely look forward to your next visit.l

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Sales Manager op 15 jan 2020
Dear Clarence, Thank you for taking the time to review us. We will keep that in mind through our journey to serve and care for our guests. We will be honored if you reach us in your next trip to Zhenjiang.

10/10 – Uitstekend

NINGSANG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Kitty Gao op 2 dec 2019
Dear Guest, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Zhenjiang. It was truly a pleasure to serve you. Your full score have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at the Sheraton Zhenjiang Hotel and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Zhenjiang. Kitty Gao Director of Marketing & Communications Sheraton Zhenjiang Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is perfect for travelers
Located right next to train station, really convenient. You can stay here confidently knowing the property will live up to the Sheraton standard.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Kitty Gao op 2 dec 2019
Dear Guest, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Zhenjiang. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at the Sheraton Zhenjiang Hotel and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Zhenjiang. Kitty Gao Director of Marketing&Communications Sheraton Zhenjiang Hotel

8/10 – Goed

KUNG HUI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
方便的住宿環境
入住時間處理較久 但服務跟便利性都很好 附近就是Mall
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Kitty Gao op 2 dec 2019
尊敬的宾客, 非常感谢您选择入住镇江富力喜来登酒店,能为您提供服务,我们感到非常荣幸。 很开心收到您诚挚的反馈,非常抱歉在您上次入住时,办理入住时间较久。我们已将您的反馈分享至酒店团队,在今后工作中会避免此情况发生。为宾客提供难以忘怀的入住体验是我们酒店一直坚守的服务理念,并且将在今后的工作中继续保持。 再一次感谢您选择镇江富力喜来登酒店,与我们度过一段难忘的时光,诚挚的邀请您再次光临。 高菲 市场传讯总监 镇江富力喜来登酒店

2/10 – Ontzettend slecht

YONG

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Service level not matching Sheraton
Good location, close to train. Bad checkin and checkout experience, the receptionist needs more training. I Wrong price calculation in both checkin and check out, done by two different lady. The young lady on checkin part was defending and justifying all the time, without simply acknowledge the fault... Hardware wise, room looks fine, but smoking smell too much--breakfast looks pretty simple.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

RYOICHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not so much to choose for breakfast. Even not Chinese. But what they had was good.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff, friendly and prompt. Checking was quick, so was checkout. Great breakfast
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big rooms with big windows and even a tub. Very modern and clean. Only the wifi was a bit slow.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

ANGELA, Toronto, Ontario

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
It was very clean and in a great location. Staff was very friendly and helpful. I would stay here again former.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Rose Z op 19 nov 2018
Thank you for choosing Sheraton Zhenjiang Hotel,your satisfaction and appreciation is our greatest support and encouragement. we will as usual observe the purpose customer first.Sincerely look forward to your next visit

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice
Very good value for money as it is a very nice hotel. The pedestrian area behind the hotel also has very nice Korean BBQ restaurants.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Rose Z op 19 nov 2018
Thank you for choosing Sheraton Zhenjiang Hotel,your satisfaction and appreciation is our greatest support and encouragement. we will as usual observe the purpose customer first.Sincerely look forward to your next visit

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Over all hotel has good service. Room is clean and with free bottle water. And room is true nonsmoking room.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Rose op 16 okt 2018
Thank you for choosing Sheraton Zhenjiang Hotel,your satisfaction and appreciation is our greatest support and encouragement. we will as usual observe the purpose customer first.Sincerely look forward to your next visit

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
位置非常好.
位置好的很, 只是中餐廳價格有點貴. 中餐廳沒有可樂, 只有果汁跟茶. 可以最便宜的茶要RM400 一份. 有點不值.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Rose Zhang op 29 aug 2018
尊敬的宾客:您好!谢谢您选择入住镇江富力喜来登酒店,您的宝贵建议我们会与相关部门进行沟通,希望在您下一次入住镇江富力喜来登酒店时给您更好的体验。诚挚期盼您的下一次入住。

10/10 – Uitstekend

Man Hon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Rose Zhang op 25 jun 2018
Thanks for you choose Sheraton Zhenjiang and give us the praise. Your satisfaction is our constant pursuit, look forward you presence angin.

10/10 – Uitstekend

YONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店位置绝佳,到镇江的各个景点都很方便。 酒店服务人员态度好,回答问题很有耐心。 酒店硬件设施完备,早餐种类也很丰富。
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Nigel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No where else to stay
It's the best hotel you'll find in Zhenjiang. I've been staying here for four years. The buffet breakfast is very good with cuisine from around the world and reasonable coffee. The gym equipment works and the pool isn't as disgusting as in most Chinese hotels. In the evenings, eat out, the restaurant on the second floor is like faulty towers. The entire staff seem shocked when a customer arrives. In the bar, the staff are very friendly although the chief bar tender seems to think he's James Bond.
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van GM Lawrence Liu op 22 mei 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing your pleasant experience at Sheraton Zhenjiang Hotel. We are glad to hear that you had a wonderful stay and enjoyed your dining experience at our venues. We look forward to welcome you back to another pleasurable experience with excellent service. Life is better when shared!

6/10 – Redelijk

EN YU

人員訓練有待加強!
房間可見灰塵未擦拭乾淨,人員訓練有待加強,由A房間打電話請客服送冰塊到B房間,特別強調是到B房間,還是送到A房間來。酒店附屬中餐廳人員情況亦同,感覺不專業且員工間大聲聊天無視餐廳內尚有用餐客人,實在是五星級酒店內少見的情況。但前台人員服務態度親切。
Reactie van GM Lawrence Liu op 16 mei 2018
尊敬的宾客:您好!非常感谢您选择镇江富力喜来登酒店。我们的发展离不开客人的关注和鼓励,您的肯定,让我们欣喜不已,同时我们也意识到自身的不足和需要完善的地方,因此我们维护与整改的脚步也从未停止过,期待您的继续关注与支持。愿镇江喜来登能成为您永远的首选!酒店总经理刘志骏

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van GM Lawrence Liu op 28 apr 2018
Thanks for you choose Sheraton Zhenjiang and give us the praise. Your satisfaction is our constant pursuit, look forward you presence angin.

8/10 – Goed

Dae Heon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.
.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Jennifer Wang op 23 jan 2018
Dear guest,Thank you for your positive response and for enjoying your stay at Sheraton Zheniang Hotel . We value you and appreciate your choosing Sheraton, and we will try our best to upgrade and improve our service in the future.We look forward to seeing and hearing from you again. Best wishes to you!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
near bus and train station.
close to bus and train station. really a plus, coming in and going out... cleanliness, ok but not great.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Dear Guest,Thank you for choosing and taking the time to tell us about your experience at the Sheraton Zhenjiang. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Sheraton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
not so clean, but big room!
1 nacht verbleven in oktober 2017
Dear Guest,Thank you for taking the time to review our property. We are truly sorry to hear about your bad experience and we apologize that you were made to feel that way. We very much value our guests and we hope you will give us the chance to show you that. Please reach out to the hotel directly if you chose to return, so we can make your next stay perfect! Again, we apologize for the unpleasantness and the way you were treated was unacceptable and we hope to have you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Wael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Hotel is lovely

8/10 – Goed

YUNLIANG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

kaz, 日本大阪

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅から近い
駅から近くで良い立地のホテルでした。 ホテルスタッフの対応も良かったです。 ホテルの周りにもショップが沢山あり飲食にも困りませんでした。

8/10 – Goed

yan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff check took 2 minutes , room has good size , loved the oversize shower head .

8/10 – Goed

TAKESHI

Positief: Personeel en service, comfort kamer
給湯の量に制限があり、いつ水に変わるのかと不安を持ちながらシャワーを利用。 (300Lまでとの案内表示あり) 部屋は明るく開放的。

8/10 – Goed

常州人, 中国

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
鎮江滞在
新幹線の駅から徒歩圏内であり、アクセスはよい。ホテルの周りにショッピングモール、飲食街もあり、滞在するにもとても便利であった。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
まあまあ満足。
鉄道駅に近く便利。

10/10 – Uitstekend

常州人, 中国

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
鎮江滞在
新幹線の駅からもアクセスがよい。周りにショッピングセンターや食べ物街も徒歩圏内にあり、非常に快適な滞在ができた。

10/10 – Uitstekend

Graham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Last minute booking but a good one. Good location for the things we wanted to do. Rooms were large and very well serviced. Very pleased.

8/10 – Goed

常州人, 中国

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
鎮江滞在
新幹線の駅から徒歩圏内でアクセスは非常によい。周りにもショッピングセンターおよび食堂街もあり、滞在するには非常に便利。エレベーターを使用するのにルームキーが必要だったが、これが旨く機能しなくて、何度もホテル従業員にクレームをいったが結局最後まで改善されなかった。

10/10 – Uitstekend

Benjamin, California

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
The location was great and safe to walk around.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適♪
駅近!ショッピングモールもすぐ! レストランにも困りません。美味しい火鍋屋さん多数あり。

8/10 – Goed

toi, 名古屋

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅近ホテル
仕事で1泊の宿泊でしたが、鎮江駅に近く便利なロケーションに位置している良いホテルでした。 部屋は広く清潔に掃除され、バスタブとシャワーは別になっていて快適に宿泊できます。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
客房光鮮、整潔。

10/10 – Uitstekend

Shi, CHINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
挺好的,市口特别好。方便。环境也不错,隔音玻璃效果不错。

10/10 – Uitstekend

Dennis, Sweden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended!
Nice Hotel with excellent rooms. The breakfast and the dinner at the hotel restaurant has perfect standard.

8/10 – Goed

SITONG, 重庆

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
我的感受吧
1、酒店服务还不错 受伤要碘酒和创可贴 也快速提供了 2、就是酒店的装修&卫生大体不错 3、但对于我这种细节控来说觉得 细节处理得不到位 仔细看能看到各种露出来的装修胶 淋浴室捡东西低着头时看到用于排水的凹槽略脏阿 感觉是死角 4、房间里的菜单节目单等各种单 太多了 而且摆放在不同地方感觉很麻烦 5、酒店周边还不错 万达广场 火车站 城市候机厅 都很不错

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不错!
位置很好,停车方便,房间很好。