Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich

4 out of 5
Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich
Universitätstr. 101, Zürich, ZH

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 196 van 791 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 324 van 791 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 169 van 791 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 69 van 791 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 791 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Eddy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

10/10 – Uitstekend

Dleer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon hotel en heel vriendelijk medewerkers :)
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen airco en wel open ramen bij aankomst, gevolg: binnen quasi even warm als buiten (32°). We kregen de kamers ook niet afgekoeld.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Marcel, Almere

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Net hotel, aardig personeel, prima om een weekje te overnachten.
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Leonardo Boutique Hotel Rigihof op 7 dec 2018
Dear Marcel Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are happy that you were satisfied with the service of our staff. It would be a big pleasure to welcome you back on your next visit to Zurich. Kind Regards Thomas P. and the Boutique Team

4/10 – Matig

delano, rotterdam

Negatief: Comfort kamer
Goede verbinding met de stad
Geen airco was erg warm in de kamer en als je het raam opent is er veel lawaai van de straat ivm straat reparatie
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Leonardo Boutique Hotel Rigihof op 28 jun 2018
Dear Delano, thank you for evaluating your stay with us. The building of our hotel is under a preservation order which makes it very difficult to install an air conditioning. We try our best to provide you a cool room with putting fans inside, closing the curtains and a bottle of water in the minibar.

6/10 – Redelijk

Monique, Rotterdam

prima gelegen ten opzichte van het centrum
Prima hotel voor die prijs. Ontbijt wel te duur dus niet erbij genomen. Bakker aan de overkant Kregen op verzoek een kamer aan de achterkant ivm lawaai van de straat. Alleen zit het hotel naast een supermarkt, waar elke ochtend om 7.00 uur wordt geladen en gelost, aan de achterkant.
5 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Leonardo Boutique Hotel Rigihof op 1 feb 2018
Dear Monique, thank you very much for taking the time to share your experience with us. Your feedback means a lot to us as we try to improve us daily. Our hotel is characterized by our central location, it is nice that you took advantage of it as well. We hope to welcome you back on your next trip to Zurich. kind Regards Thomas P. and the Boutique Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel op 10 min. lopen van centrum.
Tram stopt praktisch voor hotel. Prima hotel met dien verstande dat frisse lucht in de kamer (géén airco) niet mogelijk is door verkeerslawaai. Dus altijd kamer aan achterzijde hotel vragen.
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
het is een goed hotel
de kamers waren wat klein maar het is een ok hotel .Het ontbijt is een aanrader smaakte erg goed.Openbaar vervoer is zeer goed geregeld in Zurich waardoor alles makkelijk en snel bereikbaar is.
Reactie van Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich op 11 feb 2017
Dear Guest, thank you for evaluating your stay here at the Leonardo Boutique Hotel Rigihof. Your feedback is of our highest importance as we try to improve our service daily. It is great that you took advantage of our central location and enjoyed the breakfast buffet in the morning with us. We would be very happy to welcome you back on your next trip to Zurich. Thomas P. and the Boutique Team

6/10 – Redelijk

Astrid , groningen

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geweldig personeel maar outdated kamers
Het hotel is heel makkelijk net de tram vanaf het centraal station te bereiken (net als de rest van de stad trouwens). de ontvangst in her hotel is erg goed, zeer vriendelijk personeel. Wel zit je aan een drukke weg waardoor je s nachts de ramen niet open kunt houden en de kamer erg benauwd is. Geen airco dus. Ook is de kamer wat klein en kan een update gebruiken. In de douche kan je je bijna niet omdraaien. Maar locatie is prima, personeel perfect en voor een kort verblijf goed te doen.
Reactie van Leonardo Boutique Hotel Rigihof op 22 jul 2016
Dear Astrid Thank you for taking your time to tell us about your stay with us at the Leonardo Boutique Hotel Rigihof. Your feedback is of our highest importance as we try to improve our service daily. One of the biggest advantages of the hotel is our central location, we are happy that you liked it as well, with the good and quick connections to the center. Due to the noise from the street could be disturbing. The building of our hotel is under a preservation order which makes it very difficult to install an air conditioning. We try our best to provide you a cool room with putting fans inside, closing the curtains and free water bottles in the minibar. Thank you for your comment regarding our staff, it is a great motivation for us. We are looking forward to welcome you soon back to Zurich. Thomas P. and the Boutique Team

6/10 – Redelijk

Helma, arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blanket pull
The key-card didn't work well, so we had to return to the information desk. You have to ask for the free wifi and they will give you a special card. Without asking they gave us folders and a map of the city. We got by feet into the city and didn't know how to get back. So, certainly a lack of communication of the reception. They could have told us how to take a tram and how to pay. Instead of asking everybody in the street (of which many strangers who don't know either). At least we learned but they could have informed us directly. The room was small. The king-size bed was good but the blanket was the same size as the bed, so you can gess already, indeed, much too small and when I pulled the blanket my husband was without and when he pulled I was without. At least 40 centimeters langer my husband and I would have appreciated it much more. Our room was at the street side and without dubble windows the noise was pretty loud of the tram and traffic. It was very difficult to find the switch of the bedlamps and this didn't function from both side of the beds. As we arrived very early we got a good parking place for free behind the hotel and I think we were lucky. But when you come late I would not know where to park the car. In 2 words: blanket much too short and dubble windows should have been there because of the noisy traffic.

8/10 – Goed

Jack, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed zakelijk hotel
Gunstig gelegen voor vergaderingen in centrum en op de luchthaven. Buiten het centrum maar dat was op loopafstand. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede wifi.

4/10 – Matig

Nichole

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I am usually not picky about hotels, but I didn't love this one. It is very uphill to get to the hotel from the main attractions around (about 20 minutes of uphill) -- so if you are a walker, this is not great unless you enjoy being a sweaty disaster at all times. In terms of sleeping, the duvet only covered 3/4 of the bed, which was not ideal if you enjoy covers while sleeping. Also, it was SUPER loud. The hotel is located beside a very busy street and we heard people until wee hours of the night. (There is no AC, so it was necessary to keep the window cranked at least a little bit). When we checked in the attendant could not find out paperwork so he asked me to sign a blank form that he would fill out later -- this seemed a bit sketchy. On the day we checked out the house keepers kept coming to our room and knocking on the door despite our checkout not being for another 2 hours. On the upside, there were complementary drinks in the mini-bar and a grocery store and bakery very close by, but those were the only upsides for us.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Petru Nicolae

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal an der Reception sehr nett und Hilfsbereit ! Sehr zufrieden mit alles ! Vielen Dank !
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Irene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I stay at this hotel regularly and the highlight is the staff. They are always available and provide the best tips for travel and advice possible. Definitely looking forward to returning.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Elisabeth

Positief: Netheid
das Personal sollte deutsch sprechen und nicht vom Kunde verlangen dass der sich englisch unterhalten müsste. Schliesslich bin ich in der Schweiz.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Maja Bizjak / Front Office Agentin op 18 mei 2024
Liebe Elisabeth,in Bezug auf die Sprachkenntnisse unserer Mitarbeiter sind wir sehr erfreut darüber, dass wir kürzlich den erforderlichen Recruiting-Erfolg erzielen konnten und einige neue internationale Kollegen hier eingestellt haben. Sie geben ihr Bestes und werden von uns unterstützt, so schnell wie möglich Deutsch zu lernen. In der Regel stehen Schichtleiter zur Verfügung, um bei "Kommunikationsproblemen" zu helfen.Wir bedauern, wenn dies in Ihrem Fall nicht geschehen ist.Freundliche Grüsse,

10/10 – Uitstekend

Rangamani

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just wondering about why there is no air-condition in the property, it might be difficult during summer.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 2 apr 2024
Dear Rangamani, Thank you for being our guest and your feedback.We are very happy that you enjoyed a pleasant time and you leave a 5 star rating on Expedia.In fact, we cannot offer air conditioning in the rooms at our Leonardo Boutique Hotel Rigihof. In the summer months it can be a challenge, but we of course provide our guests with fans to provide relief.We look forward to welcoming you again and remain with best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

YAUCHI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
チューリッヒの空港に夜到着して、翌日 チューリッヒ中央駅から早い時間の列車に乗る為に利用させていただきました。 フロントの対応はとても親切でした。 寝るだけでしたが、お部屋は広く大きなトランク2個を開けても狭さはなかったです。 朝食付きでしたが、朝が早かった為 利用できませんでした。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 25 mrt 2024
Dear YAUCHI, Thank you for choosing our hotel for your short stay in Zurich and your feedback. We are pleased that you were overall satisfied and we hope we can welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Jörg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 18 mrt 2024
Hallo Jörg, vielen Dank, dass Sie uns eine sehr positive Bewertung hinterlassen haben. Wir schätzen diese sehr und freuen uns, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 7 mrt 2024
Sehr geehrter Richard, danke für Ihre Bewertung. Wir bedauern sehr, dass diese äußerst negativ ausgefallen ist und gerne hätten wir erfahren, was der Grund hierfür ist.Die Zufriedenheit unserer Gäste ist unser oberstes Ziel und dafür geben wir stets unser Bestes.Wir würden es sehr schätzen, wenn Sie uns nähere Details geben und bedanken uns im Voraus für Ihre Bemühung.Mit freundlichen Grüßen - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

verena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eine Woche in Zürich
Ich war gut eine Woche im Hotel und bin mit fast allem zufrieden gewesen. Leider wurde die Minibar nicht nachgefüllt, sodass ich mir Mineralwasser im Coop besorgen musste.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 feb 2024
Hallo Verena, wir bedanken uns für Ihren langen Aufenthalt bei uns und Ihr Vertrauen. Es freut uns, dass Sie mit fast allem zufrieden waren, entschuldigen uns an dieser Stelle, dass die Auffüllung der Minibar aber nicht so reibungslos funktioniert hat.Dahingehend haben wir unser Team noch einmal sensibilisiert. Bitte zögern Sie auch zu keinem Zeitpunkt uns direkt vor Ort anzusprechen, damit wir uns umgehend um Ihr Anliegen kümmern können.Wir bedanken uns nochmals und freuen uns, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Karitcha

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 15 feb 2024
Dear Karitcha, We would like to thank you for your amazing 10 point review on Hotels.com. We appreciate it very much and are more than happy that you enjoyed your stay with us.It would be a pleasure to welcome you back again and we wish you all the best until then.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

LEDA

Positief: Netheid
Excelente localização
Internet pessima, 2 dias internet nao funcionava. Serviço limpeza excelente Quarto muito bom Localização excelente com supermercado, taxi, trem e restaurante do lado Excelente custo beneficio
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 15 jan 2024
Dear LEDA, Thank you very much for being our guest and your feedback.We are pleased that you were overall very satisfied and also that you enjoyed our very good location.But we also would like to apologize for the inconvenience regarding the internet connection. We have already informed our IT deparment to took care of it.We thank you once again for being our guest and hope we can welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Phenphitcha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles ist ok. Einzige Parken ist zu wenig im Hotel Verfügung.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 10 jan 2024
Hallo Phenphitcha, danke für Ihren Besuch und Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat.Insgesamt können wir aktuell 7 Stellplätze plus 2 Plätze für E-Autos anbieten.Wir bedanken uns nochmals und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 10 jan 2024
Dear Kim, Thank you for staying with us and your feedback. We are pleased that you were overall satisfied and hope we can welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Nilufar

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 10 jan 2024
Dear Nilufar, Thank you for being our guest and your feedback. We hope you had a good time with us and if there is something what we could have done better, please let us know. The opinion of our guests is very important for us to be a good host.Thank you again and best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Silviya

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 10 jan 2024
Dear Silviya, Thanks a lot for your great review. We appreciate it very much and hope we can welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Können wir jederzeit empfehlen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Hallo Johannes, Ihre sehr positive Bewertung sowie Ihre Weiterempfehlung schätzen wir sehr. Ihr Feedback ist ein tolles Lob und eine große Motivation an unser Team.Wir hoffen, Sie bald wieder zu unseren Gästen zählen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin eine gute Zeit.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Hallo Roland, Ihre tolle Bewertung schätzen wir sehr und bedanken uns für Ihr Vertrauen.Wir freuen uns auch bei nächster Gelegenheit wieder Ihr Gastgeber sein zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

sangwoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Dear sangwoo, We appreciate your 10 point rating very much and thank you for choosing our hotel for your trip to Zurich.We would be delighted to be your host again on your next visit and remain with best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Nicola

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Dear Nicola, Thank you for being our guest and your feedback. We hope you had a good time with us and we are looking forward to welcome you again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Alfred Jakob

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Hallo Alfred Jakob, wir bedanken uns für Ihr tolles Feedback und freuen uns, Sie auch in Zukunft wieder einmal begrüßen zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

saurav

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 13 feb 2024
Dear saurav, Thank you very much for your great review of our hotel. We appreciate it very much and would be delighted to welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

doron

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it is far to walk from the train their distance they say is not accurate its also allot of up hill. my understanding is can take the tram i think number 9 goes right to hotel they should of mentioned instead of misrepresent the distance and time to get to hotel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Bejan op 1 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

10/10 – Uitstekend

Rebeca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La atencion de su personal es muy buena, en todo momento fueron muy amables. Las instalaciones esta muy cerca de la terminal lo que lo muy accesible. La habitacion es comoda, amplia y con todo lo necesario para una estancia agradeble.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Bejan op 1 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Very friendly staff and really close to airport tram
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Bejan op 1 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

6/10 – Redelijk

Mauro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Camera Comfort minuscola per 2 persone
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Dear Mauro,Thank you for being our guest and our feedback. Even if we regret that we could not meet all of your expectations we hope you had a good time with us and we can welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Hallo Christoph, herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt. Es ist toll zu sehen, dass Sie zufrieden waren und wir freuen uns, wieder einmal Ihr Gastgeber sein zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Magnus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel close to city.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Dear Magnus, it is great to see that you enjoyed our location and hope you were able to explore much of Zurich.See you again and best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 19 jan 2024
Lieber Gast, danke für Ihre tolle Bewertung. Wir schätzen diese sehr und freuen uns, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Eduard

Positief: Netheid, personeel en service
Gut
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Beate

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

lucio

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wunderbar!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

8/10 – Goed

Jawahar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, with nice balcony, Comfortable beddings and friendly & helpful staff members.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kann ich bestens weitermempfehlen.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

10/10 – Uitstekend

Alberto

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

10/10 – Uitstekend

Bonifacio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice and cozy hotel! Friendly and uncomplicated Receptionist, every time have questions and favor always there. We check-in and check-out late smoothly without hurdles, its near Central almost 6minutes away via Tram 10. We enjoyed our weekend stays in Zürich.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

6/10 – Redelijk

Britney

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
The hotel was conveniently located near a tram station, just a 2 min walk (which takes you the central areas). The hotel had a fridge in the room, no a/c but luckily we came when it was cool outside at night (September), they do provide a fan. They had lifts/elevators. The room was cleaned everyday and there was plenty of space to put our bags. It was nice that they had a stocked fridge and offered a few complimentary drinks. Breakfast is not included but can be added for a few. There is a small grocery store (coop) right next door that sells the basics and a few liquor and wine options. There is also a bakery and a few restaurants nearby. Lastly, there is a dominoes just a 3 min tram ride or 15 min walk.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager

10/10 – Uitstekend

Dominique Gabrielle

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sushil

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unpleasant Leonardo..
Absolutely unpleasant front staff at the lobby ..impolite and disrespectful .Breakfast to be found yourself..not even a single person to attend ..
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van bejan op 24 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bejansu Taylan, Assistant to General Manager