Acostar Hotel

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Leidseplein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Acostar Hotel

Economy Twin kamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer
Voorkant van accommodatie
Receptie
Voorkant van accommodatie
Standaard tweepersoonskamer | Badkamer | Milieuvriendelijke toiletartikelen, een haardroger, handdoeken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer (Souterrain)

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 29 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 21 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Economy Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • 12 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Souterrain Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Quadruple Room

  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kerkstraat 45-49, Amsterdam, 1017GB

In de buurt

  • Leidseplein - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Rijksmuseum - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Van Gogh Museum - 10 min. lopen - 0.9 km
  • De Dam - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Anne Frank Huis - 16 min. lopen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Prinsengracht (2) - 1 min. lopen
  • Metrostation Rokin - 9 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Dunkin Donuts - ‬1 min. lopen
  • ‪Greenwoods Keizersgracht - ‬2 min. lopen
  • ‪Maoz Vegetarian - ‬2 min. lopen
  • ‪Black - ‬1 min. lopen
  • ‪Café de Klos - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Acostar Hotel

Hotel in de buurt van Leidseplein
Met Rijksmuseum en Van Gogh Museum op loopafstand en met voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice zit je goed bij Acostar Hotel. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Fietsverhuur, plaatsen voor valetparkeren (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, hulp bij uitstapjes/tickets en een kluis bij de receptie
  • Meertalig personeel, een automaat en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Acostar Hotel bieden gemakken zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en baden of douches
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Chinees (Mandarijn), Nederlands en Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) tussen 07.30 uur en 21.00 uur
  • Valetparkeren ter plaatse (EUR 40 per dag)

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Trapleuningen

Meer

  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Meer

  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Draagbare ventilator
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 60.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht
  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van EUR 100 te betalen.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 18.50 per persoon (enkele reis)
  • Valetparkeerkosten: EUR 40.00 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 60.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Acostar Hotel Amsterdam
Acostar Hotel
Acostar Amsterdam
Acostar
Acostar Hotel Hotel
Acostar Hotel Amsterdam
Acostar Hotel Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Acostar Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Acostar Hotel?

Vandaag, 20 jul. 2025, kost een verblijf bij Acostar Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 24 jul. 2025 min. € 103,68, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Acostar Hotel te parkeren?

Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van EUR 40.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Acostar Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Acostar Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Acostar Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 18.50 per persoon.

Waar ligt Acostar Hotel?

Dit hotel ligt in Amsterdam Centrum, binnen 10 minuten lopen van Keizersgracht, Leidseplein en De Negen Straatjes. Ook Vondelparkbuurt en Rijksmuseum liggen binnen 10 minuten lopen. Tramhalte Prinsengracht (2) en Tramhalte Keizersgracht (2) liggen op 2 minuten lopen.

Beoordelingen over Acostar Hotel

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 92 van 637 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 208 van 637 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 176 van 637 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 93 van 637 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 68 van 637 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lucinda

Reisde met familie
Positief: Netheid
Onze kamer was erg klein en er was nauwelijks plaats voor onze koffer. Jammer dat er geen ontbijtfaciliteiten of samenwerking met een restaurant voor een ontbijt is. Personeel kan iets sneller inspelen als je alleen je koffer wilt ophalen, terwijl een medewerkster met het inchecken van 4 personen bezig was.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tjipke

Goede locatie t.o.v het centrum. Geen luxe accommodatie, maar goed genoeg voor een paar dagen Amsterdam
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Martin

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

jammer

Vonden de info zoals vermeld niet kloppen met de werkelijkheid. De foto's op de site kwamen niet overeen met de werkelijke situatie. Kamers zijn veel kleiner. koffie en thee faciliteiten alleen aanwezig bij receptie en niet gratis. Geen lift aanwezig. Sliepen 5 hoog!
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijke mensen aan het onthaal. kamer was warm maar net. Vooral de autoservice vond ik super ondanks parkeren in Amsterdam niet gemakkelijk is en duur.
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Maryna

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Miranda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klein maar fijn

Het Acostar hotel is een klein hotel zonder poespas. Geen ontbijt, kleine kamers, geen lift, geen airco. Wel een automaat met drinken en snacks, schone kamers met prima douche, goed geïsoleerd, weinig straatgeluid en vriendelijk personeel. Voor wie alleen een comfortabele plek nodig heeft, is dit hotel pal aan het Leidseplein, prima geschikt
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Knusse kamer op goeie locatie

Top locatie, vriendelijk geholpen en relatief rustig. Geen ontbijt in het hotel maar voldoende in de omgeving.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
echt te klein de kamer! De badkamer is ook niet uitgerust met de beloofde spullen, ook is het ongelofelijk gehorig.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

kris, gelderland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Vriendelijk personeel, net hotel. Kamer was minder

Personeel was vriendelijk, 24 uurs receptie en de mogelijkheid je koffers te laten bewaren na uitchecken. Hotel is net maar helaas geen lift. De kamer was erg klein (maar daar is de prijs ook naar) en in de badkamer had schoner gemogen (vieze afzuiging, foundation en tandpasta aan de muur).

6/10 – Redelijk

M. D. Jansen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Top locatie. Hotel is aardig.

Het hotel is prima. Oud herenhuis. Verblijf hier vaker. De locatie is perfect. Kop koffie is gratis. Ontbijt zit er helaas niet (meer) in. Accomodatie is basic. Twee minuten van het Leidse plein. De voorkant zit alleen aan een uitgaansstraat. Je bent het beste af met een kamer aan de achterzijde.

8/10 – Goed

Miranda, Rhenen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Keurig hotel in hartje Amsterdam

Op steenworpafstand van het Leidseplein is dit hotel prima geschikt voor één of twee overnachtingen. We hadden een kleine kamer met een prima douche en toilet en als je alleen maar een bed nodig hebt, is dit hotel uitstekend geschikt. We hebben niet ontbeten. Zoals gezegd het Leidseplein is dichtbij. We hebben geen geluidsoverlast gehad ook al zit je in hartje Centrum. Er is geen lift en het oogt een beetje "versleten", maar het is er schoon en het personeel is vriendelijk en spreekt goed Nederlands.

4/10 – Matig

Gavin

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There were so many stains on floor, wall, sheets. Room stank when i entered. No adequate darkeninf curtains and this is a area full of nightlife. Towels tiny. No one at check in. Fan extremely dirty. Tissue box empty. Shower had mould. The only nice thing was a tiny cup of tea for free when i asked for it.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Alice

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The smell in the room was awful. I mean vomit making. There were old blood stains on both the sheet and mattress (which I could see through the sheet). I didn't take me shoes off as floor was filthy. I just can't get past the smell. Making me nauseous now thinking about it.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, friendly staff, clean room although it was slightly small. Great value for money overall
5 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Thierry

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gentillesse du personnel mais absence d ascenseur.
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Diana

Reisde met familie
Positief: Netheid
Good location, easy to find, lots of shops and restaurants near by. Reasonable place to stay for sure. But lots of stairs to access rooms.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Christoph Andreas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Sie war direkt in der Innenstadt von Amsterdam ! Man konnte von ihr gut zu den Ausflügen starten !
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Lias

6 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Antonella

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jade Jinming

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó que estuviera cerca del centro
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff and convenient location
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mary-Anne

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kirk, Zutendaal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel located close to everything you need or want to see. The staff deserve a score higher than 5 stars. They were helpful and always were happy to see their customers.
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Patrycja

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately the stay was not pleasant. Thee room given was dirty, smelly and mouldy and we had a bed bugs. Hotel lack of cleanliness. Mattresses and pillows very very dirty under duvet and covered with stains. Staff was nice and friendly and changed the room from night 2 per our request but we still had bed bugs in second room and ended up bitten again. We are trying to deal now with Expedia re refund but regardless of provided evidence of pictures and videos, we struggle with Expedia to get refund back from the provider. I do not understand that as we provided pictures/videos. I have never been so disappointed. I feel robbed from my money and lied at this point on what Expedia offered and what we had received. Thank you.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Peter Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big thank to the Personal who was very helpful and very polite.
1 nacht verbleven in april 2025