Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Milieuvriendelijke accommodatie in Amsterdam-Zuid, in de buurt van Albert Cuypmarkt

Kies datums om prijzen te bekijken

8,6 op 10 – Uitstekend
8,6/10 – Uitstekend

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
Kaart
Apollolaan 2, Amsterdam, 1077 BA

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieHeineken Experience16 min. lopen
  • Populaire locatieVan Gogh Museum17 min. lopen
  • Populaire locatieRijksmuseum18 min. lopen
  • LuchthavenAmsterdam (AMS-Schiphol)17 min. rijden

Kameropties

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Design kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op kanaal

  • 22 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Design suite, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op kanaal

  • 36 m²
  • Uitzicht op de haven
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op kanaal

  • 22 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Over deze omgeving

Amsterdam

Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel ligt aan het water in de wijk Amsterdam-Zuid in Amsterdam. Culturele hoogtepunten die je hier kunt bezoeken zijn onder andere Rijksmuseum en Van Gogh Museum. Een aantal andere bijzondere bezienswaardigheden zijn Museumplein en De Dam. Ook een bezoek aan Albert Cuypmarkt en Amsterdam RAI is sterk aanbevolen.Buitenactiviteiten als mountainbiken en wandel- en fietsroutes afleggen mogen echt niet ontbreken tijdens je verblijf. Huur ook een brommer in de buurt en verken Amsterdam op eigen houtje.

In de buurt

  • Museumplein - 13 min. lopen
  • Amsterdam RAI - 16 min. lopen
  • Heineken Experience - 16 min. lopen
  • Van Gogh Museum - 17 min. lopen
  • Rijksmuseum - 18 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Station Amsterdam RAI - 3 min. rijden
  • V. Hilligaertstraat Tram Stop - 6 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 17 min. rijden

Restaurants

  • Ciel Bleu - 10 min. lopen
  • Omelegg - 8 min. lopen
  • Japans Eetcafé Hakata Senpachi - 11 min. lopen
  • Orontes - 10 min. lopen
  • Cannibale Royale Ruysdaelkade - 8 min. lopen

Over deze accommodatie

Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel

Dit hotel met 4 sterren en een duurzaam beleid in de buurt van Amsterdam RAI
Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel bevindt zich in de buurt van Albert Cuypmarkt en Museumplein en biedt extraatjes zoals een jachthaven, een terras en een stomerij/wasserijservice. Bij het plaatselijke restaurant, The Harbour Club, kun je genieten van barbecuegerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een open haard in de lobby en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en fietsverhuur
  • Plaatsen voor valetparkeren (toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en een portier/piccolo
  • Conciërgeservices, koffie/thee in de lobby en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 223 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Recycling, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Prijzen en affiliaties

Eco-gecertificeerde accommodatie
Deze accommodatie is gecertificeerd door Green Key, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.
Volgt de standaardrichtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Commitment to Clean (Marriott).
Volgt de brancherichtlijnen voor de schoonmaak en desinfectie van het volgende: Safe Travels (WTTC - wereldwijd).

Social distancing

Contactloos uitchecken
Gasten kunnen overal in de accommodatie contactloos betalen
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
Er is contactloze roomservice beschikbaar.

Veiligheidsmaatregelen

Mondkapjes zijn beschikbaar
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen voor verbeterde eetvoorzieningen
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 13 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 48 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 13 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 14 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeren ter plaatse (EUR 50 per dag)
  • Parkeren met valetservice ter plaatse (EUR 50 per dag)
  • Betaalde parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens ter plaatse
  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats beschikbaar
  • Limousine- of autoservice

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet op doordeweekse dagen van 06.30 uur tot 10.30 uur en in het weekend van 07.00 uur tot 11.00 uur beschikbaar tegen een toeslag van EUR 26.0 per persoon
  • 1 restaurant
  • 1 bar/lounge
  • Roomservice beschikbaar
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • The Harbour Club

Activiteiten

  • Fietsverhuur
  • Fitnesscentrum

Gezinsvriendelijk

  • Een wasserij

Voorzieningen

  • Balzaal
  • Bankethal
  • Lift
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluis bij de receptie
  • Cadeauwinkel/kiosk

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schone handdoeken (op verzoek)
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Huwelijksservices

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (201 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aanlegplaats
  • Terras

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
  • Lift
  • Aangepaste kamer (niet alle kamers)
  • Deurklinken
  • Verlaagd kijkgat
  • Rolstoeltoegankelijke douche (bepaalde kamers)
  • Pad naar ingang zonder treden
  • Visueel brandalarm
  • Businesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Conciërgebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Fitnesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Lounge met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Parkeerplaatsen voor personen met een beperking
  • Rolstoeltoegankelijk pad
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar de lift
  • Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Restaurant met voorzieningen voor rolstoelgebruikers

Overig

  • Ten minste 80% van de verlichting door ledlampen
  • Ten minste 80% van de voedingswaren is van lokale producenten
  • Ten minste 80% biologische voedingswaren
  • Biologisch afbreekbare koffiestaafjes
  • Biologisch afbreekbare rietjes
  • Uitgebreid beleid voor voedselverspilling
  • Aparte rookruimtes
  • Open haard in de lobby
  • Menselijke behandeling van wilde dieren
  • Showcase lokale kunstenaar
  • Lokaal georganiseerde tours en activiteiten
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic frisdrankflessen
  • Geen plastic waterflessen
  • Alleen herbruikbare kopjes
  • Alleen herbruikbaar tafelgerei
  • Vegan maaltijden
  • Vegetarische maaltijden

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Klimaatregeling voor airconditioning
  • Beddengoed

Badkamer

  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken

Entertainment

  • Kabel/satellietzenders
  • Lcd-televisie

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Overig

  • Aangrenzende/verbonden kamers
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen worden verstrekt
  • Energiebesparende schakelaars
  • Strijkplank/strijkijzer
  • Ledlampen
  • Telefoon
  • Recyclen
  • Kluisje
  • Alleen waterbesparende douches

Soortgelijke accommodaties