expedia
Fotogalerie

Beoordelingen

4,2 / 5Zeer goed
1.786 beoordelingen

Voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Fitnessruimte

Kaart

In de buurt

  • Populaire locatie
    Albert Cuypmarkt
    12 min. lopen
  • Populaire locatie
    Concertgebouw
    13 min. lopen
  • Populaire locatie
    Museumplein
    13 min. lopen
  • Luchthaven
    Amsterdam (AMS-Schiphol)
    12 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

Boek online of bel:

020 2008484
  • Deluxe kamer, 1 queensize bed

    Room Amenities

    • 22 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer info
  • Kamer, 1 queensize bed

    Room Amenities

    • 20 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer info
  • Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

    Room Amenities

    • 22 m²
    • Max. aantal: 2
    • 2 eenpersoonsbedden
    Meer info
  • Deluxe kamer, 1 queensize bed, Uitzicht op het water

    Room Amenities

    • 22 m²
    • Uitzicht op de haven
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer info
  • Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, Uitzicht op het water

    Room Amenities

    • 22 m²
    • Uitzicht op de haven
    • Max. aantal: 2
    • 2 eenpersoonsbedden
    Meer info
  • Suite, 1 slaapkamer, Uitzicht op het water

    Room Amenities

    • 36 m²
    • Uitzicht op de haven
    • Max. aantal: 3
    • 1 kingsize bed
    Meer info

Over deze omgeving

Amsterdam

In de wijk Amsterdam-Zuid in Amsterdam vind je Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel, gelegen in het stadscentrum en aan het water. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Leidseplein en Rembrandtplein en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Bloemenmarkt en De Negen Straatjes. Artis en The Amsterdam Dungeon mag je zeker niet overslaan. Onze gasten zijn ontzettend positief over de rustige locatie van dit hotel.

Bekijk onze reisgids voor Amsterdam
Populaire locatie

In de buurt

  • Albert Cuypmarkt - 12 min. lopen
  • Concertgebouw - 13 min. lopen
  • Museumplein - 13 min. lopen
  • Amsterdam RAI - 16 min. lopen
  • Van Gogh Museum - 17 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Roelof Hartplein - 8 min. lopen
  • Station Amsterdam Zuid - 18 min. lopen
  • Amsterdam (AMS-Schiphol) - 15 min. rijden

Restaurants

  • Eetgelegenheden
  • The Harbour Club – Een restaurant met een bar, waar je van barbecuegerechten geniet. Dagelijks geopend.

Over deze accommodatie

Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel

Hotel aan het water in Amsterdam-Zuid, in de buurt van Albert Cuypmarkt
Dit hotel heeft niet alleen een aanlegplaats, maar ook een restaurant en fitnessfaciliteiten. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een bar/lounge, een valetparkeerservice en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte zijn enkele van de overige voorzieningen. De 223 kamers bieden gratis wifi, gratis kabelinternet, een minibar en een lcd-televisie aan. Roomservice, een koffiezetapparaat/waterkoker en gratis mineraalwater zijn enkele van de overige voorzieningen.
Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel heeft 223 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een minibar en een (laptop)kluis. Elke kamer is voorzien van lcd-televisie. Elke badkamer is voorzien van gratis toiletartikelen en een haardroger.
Dit hotel in Amsterdam biedt gratis wifi en kabelinternet aan. Alle kamers zijn voorzien van een bureau en een telefoon. Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een koffiezetapparaat/waterkoker. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.
Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit fitnessfaciliteiten.
De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Accommodatievoorzieningen

Internet

Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

Zelf parkeren: EUR 35 per dag
Valetparkeren: EUR 35 per dag
Oplaadpunt voor elektrische auto's
Limousine- of autoservice

Eten en drinken

Ontbijtbuffet op doordeweekse dagen van 06.30 uur tot 10.30 uur en in het weekend van 06.30 uur tot 11.00 uur beschikbaar tegen een toeslag van EUR 24.5 per persoon
1 restaurant
1 bar/lounge
Roomservice beschikbaar
Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Activiteiten

Fietsverhuur
Fitnessfaciliteiten

Gezinsvriendelijk

Stomerij/wasservice

Voorzieningen

Balzaal
Bankethal
Lift
Gratis kranten in de lobby
Cadeauwinkel/kiosk

Gastendiensten

24-uurs receptie
Conciërgeservices
Dagelijkse schoonmaakservice
Stomerij/wasservice
Bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Portier
Hulp bij uitstapjes/tickets
Huwelijksservices

Gesproken talen

Nederlands
Engels
Frans
Duits
Spaans

Zakelijke diensten

Businesscentrum
Vergaderruimtes
Conferentiecentrum (201 vierkante meter)

Buiten

Aanlegplaats
Terras

Toegankelijkheid

Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
Rolstoeltoegankelijk pad
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Rolstoeltoegankelijk restaurant

Overig

Aparte rookruimtes
Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

Klimaatregeling voor airconditioning

Badkamer

Gratis toiletartikelen
Haardroger

Entertainment

Kabel/satellietzenders
Lcd-televisie

Eten en drinken

Koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Minibar

Overig

Aangrenzende/verbonden kamers
Bureau
Strijkplank/strijkijzer
Kluis met plaats voor laptop
Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan (hulpdieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

  • Kinderen zijn van harte welkom.
  • Kinderen verblijven gratis! Er mag één kind gratis verblijven wanneer gebruikgemaakt wordt van het aanwezige beddengoed.
  • Er zijn verrijdbare / extra bedden beschikbaar tegen EUR 45.

Betalingsmethoden

Diners Club
Discover
Mastercard
American Express
Visa

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Borgsom: EUR 50 per nacht
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht voor maximaal 21 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven hieronder vermeld. Toch kunnen deze kosten variëren, bijvoorbeeld op basis van de verblijfsperiode of het geboekte kamertype.

A 7% City Tax, as well as a �3.00 per person, per night City Tax will be imposed and collected at the property. These taxes do not apply to children under 16 years of age and the taxes are only imposed on the first 21 nights of stay. Please reach out to the property for more details.

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. EUR 24.5 per persoon
  • Parkeerkosten: EUR 35 per dag
  • Valetparkeerkosten: EUR 35 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je een erkend identiteitsbewijs en een creditcard, pinpas of een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
    Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie / verblijfsdatums). Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten. Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
5 - Uitstekend
758
4 - Goed
712
3 - Redelijk
209
2 - Middelmatig
70
1 - Slecht
37
4,3
Netheid
4,2
Service en personeel
4,2
Voorzieningen
4,2
Staat van de accommodatie

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed dat de harbourclub een facelift krijgt met Heaters ontbijten is niet echt op en top!

1 nacht verbleven in feb. 2020

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Het onthaal was zeer goed lieve en vriendelijke mensen en de slaapkamers waren mooi zuiver en ruim , en ook bij de bar was het gezellig en mooi 👌

1 nacht verbleven in feb. 2020

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid en personeel en service

1 nacht verbleven in jan. 2020

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

1 nacht verbleven in jan. 2020

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Mooie locatie, luxe kamer! Fijn dat er parkeer mogelijkheden zijn

1 nacht verbleven in jan. 2020

Vertel ons hoe we onze website kunnen verbeteren