Hapimag Resort Amsterdam
4.0-sterrenaccommodatie

Hotel met chique voorzieningen op loopafstand van De Dam

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Hapimag Resort Amsterdam

Fotogalerie voor Hapimag Resort Amsterdam

Voorkant van accommodatie
Exterieur
Deluxe appartement | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Accommodatievoorzieningen
Receptie

Overzicht van Hapimag Resort Amsterdam

Beoordelingen
8,6

Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • HuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijk
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • WasserviceWasserviceWasservice
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice

Ontdek het gebied

Kaart
Singel 23, Amsterdam, 1012VC
  • Populaire locatieDe Dam8 min. lopen
  • Populaire locatieAnne Frank Huis11 min. lopen
  • Populaire locatieVan Gogh Museum6 min. rijden
  • LuchthavenAmsterdam (AMS-Schiphol)27 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer punten voor meer avonturen!

Kameropties

Studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Comfort studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe appartement

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
  • 35 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard appartement

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
  • 45 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Comfort appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
  • 60 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 queensize slaapbank

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Amsterdam

Hapimag Resort Amsterdam is in het stadscentrum in Amsterdam te vinden. Culturele hoogtepunten die je hier kunt bezoeken zijn onder andere Anne Frank Huis en Rijksmuseum. Een aantal andere bijzondere bezienswaardigheden zijn Nes en De Dam. Een bezoek aan Artis mag je echt niet missen. Maak van de gelegenheid gebruik om de buitenactiviteiten in de omgeving te ontdekken, zoals wandel- en fietsroutes afleggen.

In de buurt

  • De Dam - 8 min. lopen
  • Anne Frank Huis - 11 min. lopen
  • Bloemenmarkt - 18 min. lopen
  • Rijksmuseum - 6 min. rijden
  • Van Gogh Museum - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Overstaphalte Nieuwezijds Kolk - 4 min. lopen
  • Station Amsterdam Centraal - 8 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 28 min. rijden

Restaurants

  • Ashoka - 2 min. lopen
  • Louis - 1 min. lopen
  • Super Lyan - 4 min. lopen
  • London Bridge - 3 min. lopen
  • Toastable - 2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hapimag Resort Amsterdam

Hotel met een chique stijl in de buurt van De Dam
Hapimag Resort Amsterdam bevindt zich in de buurt van Anne Frank Huis en Nes en biedt extraatjes zoals een bibliotheek en wasvoorzieningen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een waterkoeler, een lift en een bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een rookvrije accommodatie en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hapimag Resort Amsterdam bieden gemakken zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Recycling en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en douches
  • Flatscreentelevisies van 60 cm met kabelzenders
  • Keukens, grote koelkasten/vriezers en magnetrons

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Duits, Italiaans en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 12.00 uur: EUR 2 tot 9 voor volwassenen en EUR 2 tot 9 voor kinderen

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenopslag
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Grote koelkast/vriezer op de kamer
  • Keuken in de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed op verzoek
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 100% hernieuwbare energie
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 60 cm met kabelzenders

Eten en drinken

  • Broodrooster
  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater
  • Grote koelkast/vriezer
  • Keuken
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recyclen
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is op maandag t/m zondag geopend (van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en informatie over het ophalen van de sleutel. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, sleutel ophalen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 77 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Er wordt een toeristenbelasting van 11.468 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. EUR 2 - EUR 9 voor volwassenen en ca. EUR 2 - EUR 9 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 45 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 77 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen een toeslag die varieert afhankelijk van de accommodatiegrootte.

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt naast windenergie en zonne-energie ook milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een EHBO-doos

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hapimag Amsterdam
Hapimag Resort Amsterdam Hotel
Hapimag Resort Amsterdam Amsterdam
Hapimag Resort Amsterdam Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hapimag Resort Amsterdam?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 77 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hapimag Resort Amsterdam te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hapimag Resort Amsterdam?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hapimag Resort Amsterdam uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt Hapimag Resort Amsterdam een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 45 per voertuig.

Waar ligt Hapimag Resort Amsterdam?

Dit hotel ligt in Amsterdam Centrum, binnen 10 minuten lopen van De Dam en Nes. Ook Anne Frank Huis en Bloemenmarkt liggen binnen 2 km afstand. Overstaphalte Nieuwezijds Kolk ligt op maar 4 minuten lopen en naar Overstaphalte Dam is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Hapimag Resort Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 19 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jorge

2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Murat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-pierre, Paris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Carol

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The property is centrally located and staff were very helpful. However, the room we were given did not resemble the photo at all. We had 8-10 stairs to drag our suitcases up, the towels were thread bare and they charged us for a 2nd towel, and the room was poorly lit with no soap or tissue.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jilani

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erstklassig gelegenes Haus direkt an der Gracht. Einchecken war etwas umständlich, aber freundlich. Das Preis-Leistungs-Verhältnis für Amsterdam ist gut.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Everything was great except nobody was at the front lobby.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Tina, St Pete Beach, Fl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location just a few blocks from train station with many restaurants and a grocery store nearby. Fully equipped in room kitchen. Comfy bed/pillows. Elevator. Friendly helpful staff.
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Wing Hin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy rooms, average service
The hotel is near the central station. The room is cozy with a kitchen in it, so guest could cook in the room during the stay. However, service is just average, the concierge opens only from 07:00-19:30 (if I remember it correctly), so there is no 24/7 front desk service. Also, I stayed in this hotel for 3 nights but there was no housekeeping service during the period.
3 nachten verbleven in januari 2020