Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel

Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Fietsen
Interieur
Lobby
Serveert ontbijt, lunch, diner, Amerikaanse gerechten

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Huisdiervriendelijk
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
De Boelelaan 2, Amsterdam, 1083 HJ

In de buurt

  • Amsterdam RAI - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Heineken Experience - 6 min. rijden - 2.9 km
  • Vondelparkbuurt - 6 min. rijden - 3.1 km
  • Van Gogh Museum - 6 min. rijden - 3.2 km
  • Rijksmuseum - 6 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Drentepark - 2 min. lopen
  • Station Amsterdam RAI - 4 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bar Moana - ‬8 min. lopen
  • ‪Strandzuid - ‬15 min. lopen
  • ‪Hotel Novotel Crew Lounge - ‬3 min. lopen
  • ‪Le Pain Quotidien - ‬12 min. lopen
  • ‪Gusto di Casto - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Amsterdam RAI
Bij Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een shuttleservice van/naar de luchthaven, een terras en een speeltuin. Het plaatselijke café met Amerikaanse gerechten, Cafe New Amsterdam, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en oppasservices (toeslag)
  • Een rookvrije accommodatie, een lift en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 264 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en kussenkeuzemenu's en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • (kleding)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Luchthavenshuttle beschikbaar
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 06.30 uur tot 11.00 uur in het weekend: EUR 23 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cafe New Amsterdam

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Speeltuin
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 15 etages
  • Balzaal
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 15 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 18 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 35 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: EUR 150 per accommodatie, per verblijf
  • Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht
  • Verbruikstoeslag: EUR 2 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. EUR 23 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 35 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amsterdam Holiday Inn
Holiday Inn Amsterdam
Holiday Inn Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam Hotel
Holiday Inn Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam, An Ihg
Holiday Inn Amsterdam an IHG Hotel
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Hotel
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Amsterdam bevindt zich in Amsterdam-Zuid, binnen 15 minuten lopen van Amstelpark en Amsterdam RAI. Ook Van Gogh Museum en De Dam liggen binnen 5 km afstand. Tramhalte Drentepark en Station Amsterdam RAI liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 350 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 449 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 129 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 59 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1000 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maurice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

sandy

2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Volkan, Genk

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging was goed, kortbij tramhalte. Kaartjes voor openbaar vervoer verkrijgbaar aan de receptie. De bedden lagen lekker maar er was de hele nacht lawaai/geruis door het verluchtingsrooster in de badkamer. Ze vragen 30 euro per dag voor de parking van het hotel, dit is VEEL TE DUUR, want het is tenslotte geen centrale ligging!
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Bennie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed verblijf

Mooi net hotel. Bed tikkeltje hard maar grote kamer. Erg vriendelijk bij incheck en gratis upgrade naar luxe kamer. Goed ontbijt dus een goed verblijf
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, Schoon kamer. Hotel in het algemeen aan renovatie toe!
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Bar restaurant receptie waren heel netjes Gangen richting kamers kunnen opknapbeurt gebruiken
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Gunstige ligging voor concertbezoek en bezoek binnenstad.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Correcte prijs/kwaliteitsverhouding.

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was netjes en het ontbijt was ruim voldoende en goed verzorgd. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We kregen bij aankomst zelfs een ijsje omdat het zo warm was buiten. Gelukkig was er op de kamer perfect werkende airco.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Heerlijk genoten

Vooral de wijze van service door Teeuw heeft ons zeer positief verrast. Geen vraag is teveel! Alles werd netjes opgepakt en bij een klacht werd dit direct verholpen. Super ervaring en zeker voor herhaling vatbaar
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Monique, Geleen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een basiskamer goed te doen voor een paar nachten. Alleen de badkamer mag een upgrade krijgen. De voegen op de vloer zijn geel en de föhn is erg verouderd,slechte ventilatie.ontvangst was prettig.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

M.F.Westers

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima ruime kamer, alleen veel te warm!! De koeling werkte echt onvoldoende.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Onderlakens waren koet proper en hadden bloedsporen. Werden zelfs niet vervangen na er een opmerking te hebben over gegeven.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service. Ontbijtruimte iets te klein. Geen Belgische zenders op tv.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ligging was goed. Bedden waren te klein. Afzuigsysteem maakte te veel lawaai.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Vlotte ontvangst, kamer was reeds klaar toen we aankwamen. Alles netjes en proper. Personeel was heel vriendelijk en vroeg geregeld of ze konden helpen.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Frouwkje

Positief: Netheid, personeel en service

Nette gezinskamer, prima ligging.

Prima hotel met vriendelijk personeel. Ligging voor ons perfect nabij groot Park met kinderboerderij (echte aanrader) en dichtbij metro zodat je snel in het centrum bent. Nette gezinskamer. Alleen de bedden vonden wij niet zo goed, rugpijn na een nachtje slapen.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was super, vlakbij openbaar vervoer. Netjes en verzorgd
1 nacht verbleven in maart 2019